JOS

?

kertoisin tästä palstasta ja näistä "viesteistä" lääkärille joutuisinkohan suljetulle...

32

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ju*ani

Aina kannattaa kokeilla. Saatko nämä viestit suoraan päähäsi?

• teeeeeeeeeeeeeeeee

tulee varmaan suorana päähän. voi vitsi minäkii haluaisin. eihän suljetulle vaarattomia tapauksia viedä :).

• i t e

oon aina miettinyt et kuinka sekasin saa olla että sinne joutaa.? Ei mieleterveyden kanssa asioilla kannata pelleillä ne voi olla todella vakavia ja elämänlaatua huonontavia asioita. Näin nuorena jaksaa uskoa ainakin parempaan ja pakkohan se on.............................

• Ju*ani

Ei se paljoa vaadi. Itselläni viikon tunnekuohunnan - vuosien tunnepatouman käyminen läpi - jälkeen aivot ylikierroksilla eikä saanut nukutuksi, joten menin lääkäriin ja sieltä huoneelle lepäämään. Kyllä siinä yhdessä vaiheessa tuli mieleen, että nyt mennään rajan yli, mutta päätin, että nyt nämä tunteet käsitellään maksoi mitä maksoi. Siis itse käynyt psykoosin takia huoneella. Ihan hyvä kokemus, tosin en suosittele sitä kenellekkään, siis psykoosia. Siitä palautuminen on todella tuskaista mutta kuitenkin mielenkiintoista.

• i t e
        Ju*ani kirjoitti:

Ei se paljoa vaadi. Itselläni viikon tunnekuohunnan - vuosien tunnepatouman käyminen läpi - jälkeen aivot ylikierroksilla eikä saanut nukutuksi, joten menin lääkäriin ja sieltä huoneelle lepäämään. Kyllä siinä yhdessä vaiheessa tuli mieleen, että nyt mennään rajan yli, mutta päätin, että nyt nämä tunteet käsitellään maksoi mitä maksoi. Siis itse käynyt psykoosin takia huoneella. Ihan hyvä kokemus, tosin en suosittele sitä kenellekkään, siis psykoosia. Siitä palautuminen on todella tuskaista mutta kuitenkin mielenkiintoista.

Olin 17v ensimmäisen kerran lähellä suljetun kamaa, mutta onneksi pääsin yli peloista. Olin 2viikkoa todella sekaisin ja peloissa ja ihan ilman päihteitä. No siitä se ehkä lähti pahenee. Ollu aika rankkaa noin henkisesti viimeset vuodet. Joku ihme vaan saa uskoon aina parempaan. Kannataa käydä lekurilla, jos asiat vaivaa saattaa saada ainakin jotain apua.

• teeeeeeeeeeeeeeee

joutuukoha provoilijat sinne. se askarruttaa. en tohtis kenenkään joutuvan sinne. kenenkään muun kun ex. sillä on tapana joutua sinne. mut siinnäkii on sellanen kompa et jos suostuu vapaaehtoisesti suljetulle pariks päivää niin eivät voi pakkohoitaa. niin mun exäkii aina kieroili. tollane parin päivän saunareissu ei tunnu kellään missään.

• mites oli?

taidat olla itse se ex etkö olekin jonkun teen ex?

• dogtor.

joutuukoha provoilijat sinne. se askarruttaa.

Voin kertoa että joutuu.

• K

Et joudu. Saat ammattiapua. Ota se pikimmiten vastaan.
      Olet minulle tärkeä. Mene H ja ota apu vastaa.

• teeeeeeeeeeeeeeeeee

jos joku on kirjotuksiltaan tai huumoriltaan sellanen jota ei ymmärretä niin hoitoon :) ?. voi hyvä tavaton. en kyllä tiiä aaapeen kirjotuksia mut silti. tuolla on klinikat täynnään enemmänkin hoidon tarpeessa olijoita. jonottamassa. saatkoha sä tolle sit sen lähetteen jotenki kiireisenä vai ?? :)).

• K

Lähete kiireellisenä tai ei.
        Lääkehoito ja nettiriippuudesta vierottaminen on sinulle hoito.
        Skitsofrenialla ei ole leikkimistä. Saattaa olla H että yhtenä päivänä et harhoistasi
        pääse pinnalle enää ollenkaan vaai vaivut psykoosiin....
        Sitä en sinulle halua.

• teeeeeeeeeeeeeeeeeee

pitäisköhä mun käydä yrittää jossain tuota hoitoo. ko ei oo mitään tekemistä. yleensä se hiljanen ääni päässä sanoo ku joku jotain kirjottaa et oo kerrankii hiljaa, ees tän kerran. mut sit kuitenkii löydän itteni imitoimasta exääni.

• K

H
        sinun pitää yrittää hakeutua hoitoon. Onko sinulla sktisofrenia? Minusta näyttää siltä.
        Vastailet omiin kirjoituksiisi. Olet ympäri vuorokauden netissä.
        Mitähän läheisesi ajattelee.... Olet koneella yötä päivää.
        Nyt ensi viikolla pikaisesti lääkärin puheille. Lupaathan minulle?

• huvittavaa
        K kirjoitti:

H
        sinun pitää yrittää hakeutua hoitoon. Onko sinulla sktisofrenia? Minusta näyttää siltä.
        Vastailet omiin kirjoituksiisi. Olet ympäri vuorokauden netissä.
        Mitähän läheisesi ajattelee.... Olet koneella yötä päivää.
        Nyt ensi viikolla pikaisesti lääkärin puheille. Lupaathan minulle?

Ei se ole teee kun se on just se teen ex josta täällä kertoo
        lue "rivien välistä" tarpeellinen =)

• jookyllä

Seikka on saletti, kyllä sä joutuisit.
      Riittää syyksi.

• teeeeeeeeeeeeeeeeee

kuin voin olla vuorokauden ympäri täällä ??? :). en mitenkään :))): teen töitä ja paljon muutakii :). vuoden tauon jälkeen,viikon käyminen, suomi24 palstalla ei kyllä ole mikään netti riippuvuus. :)). saati yöaikaan en oo ollu ollenkaan :)). mut sinä kai tiedät paremmin.

• K
        teeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

kuin voin olla vuorokauden ympäri täällä ??? :). en mitenkään :))): teen töitä ja paljon muutakii :). vuoden tauon jälkeen,viikon käyminen, suomi24 palstalla ei kyllä ole mikään netti riippuvuus. :)). saati yöaikaan en oo ollu ollenkaan :)). mut sinä kai tiedät paremmin.

Olet eri nimimerkeillä täällä jatkuvasti.
        Mitä vaimosi L tästä miettii.... Ei enää selitykset oikeasta työnteosta mene varmaan läpi.

• teeeeeeeeeeeeeeee

no en kyllä oo eri nikeilläkää. eikä oo vaimookaa. nyt sekotat johonkii toiseen. mut sen jo tiesitkii :))). joku oli mun nikillä laittanu alotuksia kyllä jokunen päivä sit. mut ei mitään vakavaa. tyhjään mettään meni.

• ewwk.

Tuskin! On hyvä, että on paikka johon purkaa patoutumia ja paskaa oloo. Ei niitä oikeesti sun hyvinvointis kiinnosta vaan puhdas ja epäpuhdas raha. ;)

• K

sinun hyvinvointi kiinnostaa. Tätä vauhtia et pysty kohta oikeeta työtäsi hoitamaan...
        Mene ja hae apua. Voi keskustella ja purkaa pahaa oloasi oikeassa elämässäkin.

• teeeeeeeeeeeeee

pitäiskö sun mennä hoitoon hei??? :). etit pakkomielteisesti ihmisistä jotakii huolestuttavaa, alkaa huolestuttaa tuo sinun käytös ja puheet. pakkomielteisesti yrität tulkita ja kytätä muita ja muiden nikkejä ja kontrolloida kun et muuta keksi :). vaihtasit ees kirjoitus tyyliä kun monasti kirjottelet.olisin huolestunut sun kyssäreistä ja kaikista aloituksista :). aika hurjasti.

• vainoharha-

näen painajaisia että suosittelen tätä sivua fb:ssa

• 112.

teeeeeeeeeeeeee Mene ja hae apua.

• !!!

Nyt on Toimittajalla nuppi seonnut!!!!

• 20+3

Hienoa, että otat lääkäriin yhteyttä! Usko pois, kyllä sut saadaan vielä nauttimaan elämästä kun saadaan vain hoito ja lääkitys kuntoon. On iso asia, että ymmärrät itse tehdä asian eteen jotain.

• ???

Onko sinulla sktisofrenia? Minusta näyttää siltä.

• :DDD

Kannataa käydä lekurilla, jos asiat vaivaa saattaa saada ainakin jotain apua.

• se on varma asia

Mä en ainakaan kerro mun terapeutille näistä yhtään mitään!

• pusipusi hani

Olen aina käytettävissäsi pupuseni, olen sun henkilökohtainen terpeuttisi ja seksologisi.

• turhia lupailet

No etpä ole ollut.

• !!
        turhia lupailet kirjoitti:

No etpä ole ollut.

Nyt on Toimittajalla nuppi seonnut!!!!

• halukkaita?

haluaako joku päästä meseen näyttelemään tissejään ja pilluaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2128
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1776
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      794
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      514
    Aihe