Älä luovuta nyt kun mäkin roikuin sussa monta vuotta. Älä päästä mua menemään, vaan anna meille mahdollisuus vielä. Vaikka kavereina...
Älä päästä mua menemään
12
408
Vastaukset
- ilman muuta
mistä päättelit että ei onnistuisi ?
- teeeeeeeeeeeeeee
voi ei. kyllä se saattaa siut päästää ja jatkaa vielä elämääsäkii :).
- molemmat
Haluan rakastajan, joka on myös ystävä.
- haveria
En kyllä haluaisi hänestä pelkkää kaveria....
- En mene minnekkään
Ollaan vaan vaikka kaveria jos ei muuta..........en minä ketään hylkää.
- Oon pahoillani
En mä jaksa enää. Jos mitään ei kerran tapahdu en mä jaksa roikkua jossain mahdottomassa. Pakko luovuttaa.
Mahdollista on, että elämä vie mut niin kauas, että ei enää ikinä edes tavata.
Kavereita voidaan joo olla. - Tahdon sinut
Mä en luovuta koskaan, ainakaan tässä asissa.
- tunteet vielä
En pysty olemaan hänen kanssaan kaveri, sydämeni särkyisi jos näkisin hänet jonkun toisen miehen kanssa.
- ja PÖH..
suksi ja s**tana sudaniin sinä siitä,kavereina vielä ja PYH!
- aavokolla
Onko sudan lähi-idässä?
- Mennyt on mennyt
Turhalla ei tee mitään. Joten mene! Go now! Turha marista - etsikkoaika kuluu joskus.
- Myöhäistä...
Luovutin jo... :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514