Vessan huuhtelu

Pertti25wHki

Naapurin ämmyli kitisi kuinka häntä häiritsee kun joku vetää vessan yöllä.

Kysymys kaikille.

VOIKO JOKU OIKEASTI SÄILÖÄ VIRTSAANSA JA ULOSTETTAAN VESSANPYTYSSÄ AAMUUN ASTI?!?

Minulla meinasi tulla oksu suuhun pelkästä ajatuksesta.

19

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+1

Totta kai. Mä olen säilönyt jo monen vuoden ajalta. Säästää vettäkin!!

• en vedä

En minä kyllä vedä pissaamisen jälkeen, se ei haise, ja voi odottaa aamuun.
      Totta kyllä isomman tuotteen vedän, mutta ei kai niitä ihan solkenaan yöllä kukaan pukkaa.

• En kerro kuka olen

No joo, eihän se sun nenään haise mutta voin kertoa, että siellä sun asunnossas on ihan älytön kusen haju koko ajan. Selitys siis taisi nyt löytyä sille asialle.

• Alpo Asukas, A-rappu

Paskantaminen ja kuseminen on normaalia elämää ja vessan käyttäminen kuuluu tavallisen elämän ääniin. Jos naapurille iskee ripuli ja pitää paskantaa monta kertaa tunnissa niin sekin on vielä normaalia elämää. Hymyile myötätuntoisesti naapurin kitisevälle ämmälle ja nyökyttele hänen huolilleen. Tosiasiassa käytä sitä vessaa silloin kun siltä tuntuu ja päästä kitinät toisesta korvasta samaa vauhtia ulos. Kerrostaloelämä on yhteiselämää ja siellä pitää sietää naapureilta kaikenlaista pientä. Tämä tarkoittaa paskan huuhtomista pytystä ja toisen naapurin kitisemistä paskan huuhtelusta. Epänormaalit ja sietämättömät metelit ovat kokonaan toisenlaisia asioita.

• oiuytrefrgthyj

Ei tarvitse silti tahallaan häiritä. Melkoista elämää tuo kerrostaloelämä, jos kaikki ajattelevat tuolla tavalla. Onneksi on vielä fiksujakin ihmisiä.

• Alpo Asukas, A-rappu
        oiuytrefrgthyj kirjoitti:

Ei tarvitse silti tahallaan häiritä. Melkoista elämää tuo kerrostaloelämä, jos kaikki ajattelevat tuolla tavalla. Onneksi on vielä fiksujakin ihmisiä.

Kerrostaloelämä on melkoista elämää, siitä olemme yhtä mieltä. Eri mieltä sen sijaan olen kanssasi omassa vessassa paskantamisesta. Tämä on minun mielestäni yhtä normaalia ihmisen toimintaa kuin on syöminenkin. Sen sijaan esimerkiksi taloyhtiön hississä tarpeidensa tekeminen ei ole enää tavallista elämää. Tämäkään ei välttämättä ole harvinaista kerrostaloelämässä, valitettavasti.

• oiuytfghjk
        Alpo Asukas, A-rappu kirjoitti:

Kerrostaloelämä on melkoista elämää, siitä olemme yhtä mieltä. Eri mieltä sen sijaan olen kanssasi omassa vessassa paskantamisesta. Tämä on minun mielestäni yhtä normaalia ihmisen toimintaa kuin on syöminenkin. Sen sijaan esimerkiksi taloyhtiön hississä tarpeidensa tekeminen ei ole enää tavallista elämää. Tämäkään ei välttämättä ole harvinaista kerrostaloelämässä, valitettavasti.

Ei se yöllä paskantaminen nyt niin normaalia ole. Nytkö ei sitten olekaan hyvä, että tullaan sanomaan suoraan? Eräillä taitaa olla krooninen ripuli, vellihousut

• Ei vaipoissa
        oiuytfghjk kirjoitti:

Ei se yöllä paskantaminen nyt niin normaalia ole. Nytkö ei sitten olekaan hyvä, että tullaan sanomaan suoraan? Eräillä taitaa olla krooninen ripuli, vellihousut

Vaipat päälle ei häiritse talon juoppoporukoita vessassa käynillään.Kusikin haisee se siitä vessan huuhtelemisesta jättämisestä.

• oma persus tärkeämpi
        Ei vaipoissa kirjoitti:

Vaipat päälle ei häiritse talon juoppoporukoita vessassa käynillään.Kusikin haisee se siitä vessan huuhtelemisesta jättämisestä.

Selvä juttu. Minäkin ryhdyn tästä lähtien ajattelemaan naapurieni asuinrauhaa. Alkajaisiksi taidan paskantamaan housuihini............

..................no enpäs taidakaan, kyllä porsliinilla istuskelu on mukavampaa!!

• lorotan
        oma persus tärkeämpi kirjoitti:

Selvä juttu. Minäkin ryhdyn tästä lähtien ajattelemaan naapurieni asuinrauhaa. Alkajaisiksi taidan paskantamaan housuihini............

..................no enpäs taidakaan, kyllä porsliinilla istuskelu on mukavampaa!!

Ja muistakaa sitten kustessa lorottaa kunnolla! Minä ainakin lorotan keskelle pönttoä ja päälle kunnon tykkipieru!

• Muutan pois onneksi

Meidän talossakin on tälläinen kyttäilijä, joten säädin vittuillakseni vessan molemmat huuhtelut kuuteen litraan per kerta. Käyn myös suihkussa silloin tällöin n. 23.00, kun kotiudun vuorotöistä.
      Sama mummo poistatti tuhkakupin rapun oven lähistöltä, kun osa poltti siinä ihan oven vieressä (myönnän, se on perseestä, en itse harrastanut), nyt sitten joutuu oikein neppaamaan stögöt pitkin pihaa. Odotan innolla sitä, koska mummo valittaa tumpeista. Täytyy oikein kovaan ja ivalliseen ääneen muistuttaa kuka poisttatti tuhkiksen.

• Niksi.pirkka

Itse käytän sellaista ikäänkuin "siedätyshoitoa" . Rakensin vessannuppiin sellaisen 12v. moottorilla toimivan ajastimella varustetun "vessanvetäjän" jonka olen säätänyt niin, että se vetää vessan tarkalleen puolentunnin välein, alkaen klo 23:00, eli silloin kun itse jo nukun.

• Hehee

Näille wessa- ja suihkuvalittajille voi suositella itselleen molempien toimintojen säännöllisempää käyttöä, helpottaa huomattavasti myös naapureiden elämää, kun hajuhaitat vähenee.. XD

• hieno oolgreen

Voiko sysirumalle eläkeläisnaapurille sanoa, että se liikkuis vaan yöaikaan pihalla, on melkonen ympäristöhaitta ja asunnon arvo laskeee, jos joku luulee taloyhtiötä eläkeläisten palvelutaloksi,kun koettaa asuntoa kaupitella.

• Hehee

:D :D :D

Sitä saa mitä tilaa, eikä olis niin paljon sitä joutoaikaakaan laskeskella naapureisen öisiä vessakäyntejä XD

• Normaali eläminen

lienee kerrostalossakin edelleen sallittu.
      Myös paskalla käynti yöllä ja vessan vetäminen.

Radion huudattaminen ja metelöinti ei sovi yöaikaan, mutta tästähän ei ollutkaan kyse.

• Hehee

Nää minkäänlaista elämänsisältöä vailla olevat Katkera-Kaarinat jaksaa AINA laskeskella naapureidensa vessakäyntejä, suihkukäyntejä, tiskaamista jne, erityisesti jos taloyhtiössä on KIINTEÄ vesimaksu (X€/hlö/kk)! Katkera-Kaarinan perusolemukseen kuuluu perikainuulainen kateus, eli tässä tapauksessa "hyötyykö joku naapuri enemmän kiinteästä vesimaksusta"?!?!?!?!

• vgdfvd

Antaa kitistä. Vessan saa vetää milloin tahansa ja on suositeltavaakin. Jos ämmä itse toimii niin niin pilatkoon pönttönsä. Kertoo siitä ämmästä aika paljon...

• Muistellen

Tästä tuli mieleen eräs tuttava, joka teki yötöitä ja pääsi töistä aamuyöllä viiden aikaan. Eihän tuossa mitään ihmeellistä sinällään ole, mutta naapureidensa mielestä oli: kotiin tullessa oli martat oviensa takana passissa huutelemassa ovenraosta, että "Kengat pois kun tähän aikaan rapussa kuljet" :D :D :D

Mitenhän lie, huutelikohan ne aamulehden jakajalle samaa? Tulee mieleen lähinnä Hyasint B... ;D

Samaiset martat piti tyttärelleni useampaan otteeseen (asuin myöhemmin samassa talossa) messun siitä, ettei rapussa sitten saa ajaa potkulaudalla, kun tulee jälkiä... ihan varmastihan 5v lapsi ajelee potkulaudalla rapussa, tuskin siihen pystyy kokeneemmatkaan potkulautailijat?!

Samaisessa taloyhtiössä osoitettiin mieltä seiniin koputtelemalla myös siitä, jos sunnuntaina pesi päuväsaikaan pyykkiä omalla koneella omassa asunnossa - onhan se toki hyvinkin syntistä puuhaa! Synneistä puheen ollen, kotosalla tuli hilluttua Aatamin asussa lähes aina ja vastapäisen talon ikkunoista & parvekkeelta näki takuuvarmasti, jos vaan uteliaisuutta riitti tiirailla - kumma kyllä siitä ei valitettu sanallakaan... ilmeisesti hirskaammankin martan silmä kesti kuitenkin katsella nuorta miesvastaloa, onhan se toki Jumalan luoma ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      94
      2284
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      171
      1874
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      179
      1426
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      240
      882
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      786
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      779
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      774
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      682
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      611
    Aihe