Jos kuvittelet että provosoimalla saat mut innostumaan tästä uudestaan olet niin väärässä. Vaikutus on täysin päinvastainen. Yleensä ihmiset haluvat tehdä asoita josta heille tulee hyvä ja iloinen olo. Ei asioita jotka saavat heidät hämmentyneiksi ja ärtyneiksi.
lopeta
7
194
Vastaukset
- :))
Tämän on pakko olla naisen kirjoittama. Tässä on sellaista naisellista uhoa.
- oikeasti
Oli tai ei olen ihan tosissani. Ei kauheasti kiinnosta avata konetta ja tulla pahalle päälle. Se ei ole se juttu millä mun mielenkiinto pidetään yllä, sillä jopa munkin mielenkiinto voi haihtua vähitellen. :) Puss, ja oikein hyvää yötä.
- ............
ootko monellekkin jakanut reikääsi kun noin kaduttaa ?
- oikeasti
............ kirjoitti:
ootko monellekkin jakanut reikääsi kun noin kaduttaa ?
Kaduttaa? Ei mua kaduta ja jälkimmäinen ei mielestäni kuulu sulle. Oi suuri tuntematon. Eiköhän jokaisella ole oikeus jakaa tai olla jakamatta lelujaan kuten parhaimmaksi katsoo.
- coldplay1111
Pusu ja hyvää yötä sullekin :)
- vaikken tunnekaan
Jeeeeeeeeeee......sä oot palannu palstoille, welcome ;-)
- coldplay1111
Jeeeeeee......wippiiiiiiiii,,,,,,,,,, iloitset ja kiitit mua paluusta
vaikket tunnekaan mua etkä niin ollen voi edes tietää mun palanneen ;-)
Mutta nöyrimmät kiitokset kuitenkin sinulle toivotuksestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532