Oltiin mieheni kanssa niin onnekkaita että saimme neloset. Kolme tyttöä ja yksi poika. Nimet pitäis keksiä, ja toivottaisiin että ne eivät alkaisi samalla kirjaimella.
Nelostytöille nimet
12
201
Vastaukset
- sisiliskosisko.
vai nelostytöt, joista kuitenkin yksi on poika : )
- Neloset1:)
Anteeksi, siis pojalle on keksitty jo nimi, Rasmus, ja sitten tytön tylleröille nimet :) Sekoan kohta.....
- ÄrräÄllä
Kas tässä! Rasmus, Riitta, Reija ja Renja.
- Täti
Nimet eivät siis saisi alkaa samalla kirjaimella...
Tässäpä muutama ehdotus Rasmuksen siskoille:
Anita, Elise ja Irina
Saana, Neela ja Miisa
Aini, Else ja Inka
Veera, Saana ja Miila
Meeri, Juuli ja Viivi
Heini, Kaisla ja Vilja - Neloset1:)
Nimet keksitty!!! Rasmus, Veera, Heini ja Linnea :)
- nelostytöt pojalla
Ne oli nopeesti keksitty!
Olikohan tässä edes "oikeat" neloset kyseessä vai ns. leikkiperhe??- Neloset1:)
Katsohan ristiäiset on yliylihuomenna, eli kiire oli. Ja kun löytyi kivat nimet niin... Kiitos kuitenkin kaikille vastaajille!
Neloset1:) kirjoitti:
Katsohan ristiäiset on yliylihuomenna, eli kiire oli. Ja kun löytyi kivat nimet niin... Kiitos kuitenkin kaikille vastaajille!
Siis ristiäiset ovat sunnuntaina. En kirjoittanut vahingossa kahta yli-sanaa.
- kirkollinen toimitus
Niin, kai ristiäisiä voi viettää perjantainakin. Itse olen ollut ristiäisissä aina vain sunnuntaisin
- Hämillään oleva äiti
Tuliko teille todella neloset? Itse odotan kolmostyttöjä.
Onnea! Rasmuksella, Veeralla, Heinillä ja Linnealla on kaikilla koliikki ja refluxi. Siis varmaan siksi kirjoitinkin väsyneenä Nelostytöille nimet. Mitkä olet ajatellut kolmosillesi nimeksi?
- Caroline-
Aika jännä päättää nimet noin nopsaan. mietimme YHDESSÄ, Mieheni kanssa koko raskauden ajan lapselle sopivaa nimeä. Lapsen syntymän jälkeen huomasimmekin, ettei poikamme näyttänytkään miltään Eljakselta, joten päädyimme siihen toiseen vaihtoehtoon, mikä sopii todella hyvin pojallemme.
Nyt ihana pieni ja iloinen Rasmus nukkuu tuola sängyssään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701