Olen itse ollut joskus todella todella vttumaisessa työpaikassa ajallisesti ajatellen, eli työvuorosuunnittelu suoraan prseestä ja epäinhimillistä vuorojen pätkimistä nelituntisiin vuoroihin joita sitten keskellä yötä, aikaisin aamulla sekaisin sotkettuna. - Oli yhtä helvettiä, voin kertoa.
Edelleenkin olen tressinukkuja. Heti kun suunnittelen seuraavalle päivälle jotakin, niin muistot palaavat miekleen ja en nuku yöllä kunnolla. Vaikka alan puoliltaöin nukkumaan ajatuksena nukkua aamulla vaikka pitkään, eli vaikkapa klo 09 saakka, niin silti herään aamulla puoliseitsemältä kun emäntä lähtee töihin tai jos en niihin kilinoihin niin siihen, kun kusettaa. Ja aina kun aamulla herään, niin alkaa velvollisuudet pyöriä mielessä ja salitreeni siinä kanssa, eli en saa enää unta.
Miten nämä uniasiat saisi kuntoon?
Unettomuus vaikuttaa treeniin
Uneton ja treenitön
4
111
Vastaukset
- tohtori hyde
syö unilääkeitä
- Uneton ja treenitön
Ei sitä lääkkeitä. Väsymyksen kanssa kyllä pärjää, mutta kun pää aina kipeänä, niin se on se ongelma lähinnä.
- tohtori hyde
Uneton ja treenitön kirjoitti:
Ei sitä lääkkeitä. Väsymyksen kanssa kyllä pärjää, mutta kun pää aina kipeänä, niin se on se ongelma lähinnä.
syö buranaa
- Lunssa stna tuli!!!
tohtori hyde kirjoitti:
syö buranaa
Ime sinä hintti munaa, vai onko sulla mitään järjevää vastausta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462