Millä painoilla pystypunnerratte?

Olkapäät kuosissa

Itse 30 kg käsipainoilla 4 X 10. Menisi isommillakin, mutta kun hankala saada ylös ne painot vähällä voimanmenetyksellä.
PP-koneessa (painopakalla) ei liikeradat enää sovi minulle, koska lihasmassa jäykistää.

13

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • habakasvaa

" Menisi isommillakin, mutta kun hankala saada ylös ne painot vähällä voimanmenetyksellä."

Mitäs tällä tarkoitat?

• Sääp Öys

Kaveri jeesaamaan painot ylös, niin ei mene toistoja hukkaan.

• Yksin treenaten

Niinpä. Entäs jos on hetero?

• 68-v

Kapea pyramidi 4 -> 1 toisto, 60 -> 75 / 80kg ja alaspäin toistoja 5:n vähentäen sen verran kuin menee.

• jakuza

itse saan mitkä painot vaan tuonne ylös kunhan nostaa eka polvien päälle ja sitten jaloilla heittää ne ylös

• TheOne

Kokeile pystypunnerrusta smithissä.
      Liikkeeseen saa isoja rautoja ja liikerata on väkisinkin hallittu ja turvallinen. Vielä kun pitää huolen ettei laske tankoa otsaa alemmas, ni pysyy kyynärpäiden rasitus minimissään. Ainakin itse saan hyvän tuntuman olkapäille nimenomaan smithissä tehdyssä pystypunnerruksessa. Ja siis rinnan puolelta.

• smith = turmio

Eikös kaltaistesi ammattilaisten kuuluisi ennemmin opastaa välttämään smithin käyttöä vapaiden painojen sijasta?

• heikot olkapäät

20 kg kässäreillä menee istualteen 8-10 toistoa, penkissä taas tasapenkillä 45 kässäreillä saman verran... epätasapainossa, tiedetään...

• 85 kg kynis

Levytangolla seisten 50-90 kilolla. No, ysikympissä jo jalat mukana reilusti.

Istuen maxsarja 2*35 kilon käsipainoilla. Siinä ei jalat tietenkään mukana.

• not bääd

siis kaks x 35?

• 68-v

Käsineitä.

Punnerrus = polvet suorina koko suorituksen ajan.

Vauhtipunnerrus = jaloilla lähtöpotkua mutta ylös polvet suorina.

Raaka työntö = jaloilla lähtöpotku ja polvia hieman koukistaen allemeno.

On muuten oleelliset erot!

• 85 kg kynis
        not bääd kirjoitti:

siis kaks x 35?

joo :D

• Sali kellarissa
        85 kg kynis kirjoitti:

joo :D

Minä kai vedän istuen 4 X 10 X 35kg, ja nostan itse painot päänpäälle. Penkki ei ihan pystyssä, mutta suunnilleen, muutaman asteen vajaa, perseen ja selän kulma noin 105 astetta.

Levytangolöa seisten en voi treenata salillamme, kun lähtee katosta loiste ja it-putket muuten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2158
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      138
      1796
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      744
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      619
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      550
    Aihe