I couldn´t agree more! Täs kaupungissa saa ketjukuonaa ja pari "aasialaista". Siinä se. Miten joku voi syödä ABC:n seisovasta ja vielä maksaa siitä? Ai niin joo... sieltähän saa bonuksia.
http://www.seinajoensanomat.fi/artikkeli/93404-masterchef-kokki-eihan-seinajoella-ole-edes-kunnon-ravintolaa
Seinäjoen ruokaravintolat onnettomia
26
825
Vastaukset
- Ruokaan paneutuva
Kyllä täältä joku hyväkin löytyy. Ei tosin monta.Älä mene vain niihin aasialaisiin tai ABC:lle! Samat ketjupaikat löytyy joka kaupungissa. Minäkin kävin ennen F:ssä ja R:ssä. En käy enää kun on muitakin.
http://eat.fi/fi/seinajoki/restaurants - Uusmaalaanen
Minusta tuntuu että olet pikkasen hukassa tai haluut vain ABC:n haukkumista.
Mitä tulee nykyisin näihin ABC.n mollaamiseen niin taitaisi moni kunta olevan ilman ruokaravintolaa, kauppaa ja huoltoasemaa.
Tuntuu aika monelta unohtuneen se kun entiset kyläkaupat lopetettiin ja kioskit loppui.
Itse käymme kylässä Seinäjoella sukulaisten luona kylässä ja aina sieltä on hyvä ruokapaikka löytynyt kun ollaan haluttu ystäville tarjota ruokaa itsekkin ettei heidän ole tarvinnu sitä laittaa meille.
Myöskin mikä palvelu sielä on on se sitten se parjattu ABC ta muu ravintola.
Meiltä ainakin kiitoksia kaikille Seinäjoen ruokapaikoille teillä on se palvelu mikä tekee siitä käynnin arvoista. - Seinäjokinen
Miksi on poistettu puolueeton Seinäjoen ravintoloitten sivusto????????????
Olisin voinut mainostaa jotain määrättyä, mutta panin kaikki ravintolat sisältävän sivuston.
Typerää.!
http://eat.fi/fi/seinajoki/restaurants - 34g44whg4g4wg
Athen palace on kunnon ravintola ja oikeastaan ainut "kunnon" ravintola Seinäjoella.
Sitten on aasialaisia paikkoja joissaa saa kyllä ihan mukavaa mättöä ilman että pitää olla pikkurilli pystyssä hienostelemassa. - nimi on enne
Athen Palace on turkkilainen muonakuppila eikä mikään ravintola.
Ei se nimi ravintolaa tee.
Kreikan palatsit sortuu- 432fw324t4
Itse olen täysin eri mieltä. Athens Palacen on selkeästi Seinäjoen laadukkain paikka.
Suurin osa näistä minkkiturkkirouvista jotka täällä valittaa menee kalliseen ravintolaan ja vetää paskaa mättöä placebolla ja väittää sitä hyväksi kun oli KALLISTA. Eihän kallis voi olla huonoa..
- Monesti käynyt
"Athen palace on kunnon ravintola ja oikeastaan ainut "kunnon" ravintola Seinäjoella."
No ei nyt sentään noin! Ihan käypää ruokaa muutama annostyyppi, mutta ei todellista fine diningiä.Kyllä pari-kolme menee edelle.- jess jess joo
Hyvä ruokapaikka on torikeskuksen kiinalainen ravintola, hyvä ruoka ja kohtuuhinnat.
Vähän aikaa sitten tänne muuttaneena hain hyvää ruokapaikkaa, mutta aika vähän niitä on. - En laita itselleni kotona ruokaa, siksi olen hakenut sellaista vakipaikkaa, on ainoastaan se kuuluisa ABC jossa viihtyvät räkänaamat sotkemassa paikkoja.
- cross Riita
Jos ABC on surkee niin miksi sitten siellä on aina paikat täynnä ?
- Palavereissa siellä
cross Riita! Otsikkona oli ruokaravintolat ja ABC ei ole sellainen. Kyllä siellä lounaalla mahansa täyteen saa tai kaupungilla ollessa kahvin nälkänsä.
- Yo93
Pianhan Seinäjoelle tulee uusi ravintola, jolta odotan paljon. Miksei laadukkaalle ravintolalle olisi asiakaspohjaa, onhan täällä kuitenkin kaikenlaisia firmoja, jotka syöttävät ja juottavat asiakkaita ja maksukykyisiä yksityisiä, joille eivät bonukset ole se tärkein valintakriteeri.
http://www.seinajoensanomat.fi/artikkeli/92926-uusi-ruokaravintola-avataan-seinajoella - Hyvä tuoka
Nyt on ravintoloita avattu sellaisella vauhdilla, että ne eivät kyllä millään tule menestymään. Ok, valintaa tapahtuu, mutta onko varmaa että todella laadukkaimmat jäävät. Täällä ei olla vielä valmiita varsinkaan omasta kukkarosta maksamaan fine dining hintoja, mitä laadukkaat raaka-aineet ja palvelu edellyttävät
- Hyvä ruoka
...
- NamNam2
Seinäjoen paras lounasravintola on Cafe Mondeon seisova pöytä. Maukasta kotiruokaa. Ruokatuntisin vain parkkipaikat meinaa loppua suuresta suosiosta.
- rstjhsrtue5ui6
Käykääpä Alma:ssa. Ei mikään ketju-amarillo, vaan ruokaravintola.
- ööklhölj
Paras ruoka Seinäjoella on Juurella ravintolassa tai toinen erittäin hyvä paikka on Uppalan kartano. Itse en enää vuosiiin ole syönyt missään huoltoasemilla tai ketjuravintoloissa.
- ei-vege
Mihkäs se Hyväskä on kadonnut sen Juurella-paikan tilalta? Oli kunnon kahvila.
Juurella, eikös se ole vain joku juureskeittokuppila? Kuka sellaseen haluaa. - Kelpaa Seinäjoelle
Kun kerran seinäjokelaisille kelpaa asuinpaikaksi Suomen rumin kaupunki, niin miksei myös ruuaksi ala-arvoiset sapuskat? Mehän syömme sitä, mitä olemme ja päinvastoin.
- Jartzen
En ymmärrä mistä täällä inistään. Juurella, Uppalan kartano, Alma, Athens Palace, Casa Grande. Siinä Seinäjoen ravintoloita huipulta keskitasolle. Yksikään noista ei ole ketjuravintola, kaikkiin voisi huoletta viedä vieraansa syömään.
- täälleitartteruveta
Joo mutta kun täällä asuu markettikansaa. Kaupassa käydään prismassa, ja silloin harvoin kun mennään "ulos syömään", niin se paikka on ABC-lounas tai prisman buffettipaikka. Ei tää kansa halua nähdä vaivaa, tai mennä jonnekin outoon paikkaan, ja mihin autonkaan saa parkkiin. Tälle kansalle kaiken pitää olla helppoa ja suht nopeaa, ilman jonotuksia, vaivannäköä, tai jotain ravintolaetiketin opettelua. Tää kansa on kuin mullilauma, joka ei halua liikaa miettiä, vaan jonnekin helppoon paikkaan vaan sankoin joukoin saamaan maha täyteen. Ja se helpoin paikka on juurikin prisma-abc -akseli. Sinne voi mennä arkivaatteissa, ilman tietämystä ravintolaetiketistä tms joutavanpäiväisestä hömpötyksestä. Ei muutakuin vihreää s-korttia vain esiin, ja ruokaa naamariin lapiokaupalla.
Oikeat ravintolat ovat sitten hienostelijoille, joita tällä alueella ei onneksi ole kovin paljoa. Suurin osa ei osaa ravintolaetikettejä, ja osaltaan vähän vierastaa mennä liian hienoon paikkaan, nolaamaan itsensä. Näissä markettipaikoissa ei tarvitse nolata itseänsä, riittää kun osaa lapata ruokaa lautaselle, hälläväliä missä järjestyksessä, pääasia kun vatsa on täynnä ja lapsetkin on saaneet tryskätä jossain leikkinurkassa.
Mun mielestä ravintolat on täysin yliarvostettuja. Ei mua ainakaan kiinnosta hienostelu. Syön pelkällä haarukalla, ABC:llä, enkä mieti sen enempiä, kunhan vain kauhon ruokaa suuhuni ja röyhtäisen päätteeksi, niin muutkin tekee. Mullilaumassa on parasta. Hienostelijat valitkoot jonkin toisen kaupungin. Seinäjoella ei tartte hienostella!!! - Rupeeja.
täälleitartteruveta kirjoitti:
Joo mutta kun täällä asuu markettikansaa. Kaupassa käydään prismassa, ja silloin harvoin kun mennään "ulos syömään", niin se paikka on ABC-lounas tai prisman buffettipaikka. Ei tää kansa halua nähdä vaivaa, tai mennä jonnekin outoon paikkaan, ja mihin autonkaan saa parkkiin. Tälle kansalle kaiken pitää olla helppoa ja suht nopeaa, ilman jonotuksia, vaivannäköä, tai jotain ravintolaetiketin opettelua. Tää kansa on kuin mullilauma, joka ei halua liikaa miettiä, vaan jonnekin helppoon paikkaan vaan sankoin joukoin saamaan maha täyteen. Ja se helpoin paikka on juurikin prisma-abc -akseli. Sinne voi mennä arkivaatteissa, ilman tietämystä ravintolaetiketistä tms joutavanpäiväisestä hömpötyksestä. Ei muutakuin vihreää s-korttia vain esiin, ja ruokaa naamariin lapiokaupalla.
Oikeat ravintolat ovat sitten hienostelijoille, joita tällä alueella ei onneksi ole kovin paljoa. Suurin osa ei osaa ravintolaetikettejä, ja osaltaan vähän vierastaa mennä liian hienoon paikkaan, nolaamaan itsensä. Näissä markettipaikoissa ei tarvitse nolata itseänsä, riittää kun osaa lapata ruokaa lautaselle, hälläväliä missä järjestyksessä, pääasia kun vatsa on täynnä ja lapsetkin on saaneet tryskätä jossain leikkinurkassa.
Mun mielestä ravintolat on täysin yliarvostettuja. Ei mua ainakaan kiinnosta hienostelu. Syön pelkällä haarukalla, ABC:llä, enkä mieti sen enempiä, kunhan vain kauhon ruokaa suuhuni ja röyhtäisen päätteeksi, niin muutkin tekee. Mullilaumassa on parasta. Hienostelijat valitkoot jonkin toisen kaupungin. Seinäjoella ei tartte hienostella!!!Seinäjoki, Junttilan pääkaupunki!
- Sekäettä
"täälleitartteruveta"
En ymmärrä kirjoituksiasi. Mollaat alueen ihmisiä. Etteivät osaa mennä muualle kuin ABC:lle tms.. Olen asunut kymmeniä vuosia täällä ja kymmeniä vuosia ovat olleet nuo paikat,. En ole IKINÄ syönyt enasimmäistäkään ateriaa noissa paikoissa. Ensinnä , ovat varmaan ihan ok. lounaspaikkoja työssäkäyville. Mutta jos hauat juhlistaa jotain ja mennä nauttimaan, mennään toisenlaiseen paikkaan, esim. Alma, Uppal tms.. Mutta nekään eivät ole sinulle hyviä. Yliarvostettuja? Mitä oikein haluat sanoa???. Mikä on HYVÄ ravintola?
Älä kirjoita enää yästä aiheesta, kun sinulla ei ole alkeellisimpikaan tietoja kyseisistä asioista. Please!- täälleitartteruveta
Mä ja mä ja mä. Taidat sitten olla se hienostelija. Valtaosa käy susta huolimatta buffas tai abcllä. Älä jauha ittestäs, ei mua kiinnosta. Asiaan vaikuttaa se missä valtaosa käy syömäs, eikä sun syömisilläs oo täs asias mitään merkitystä. Enkä mollaa pohjalaista, koska kuulun itse myös mullilaumaan. Riepoo tuollainen turha hienostelu, kun abcltä saa halvemmalla ja parempaa, siellä on kaikki.
- Rupeeja.
Mä ja mä ja mä. Taidat sitten olla se hienostelija. Valtaosa käy susta huolimatta buffas tai abcllä. Älä jauha ittestäs, ei mua kiinnosta. Asiaan vaikuttaa se missä valtaosa käy syömäs, eikä sun syömisilläs oo täs asias mitään merkitystä. Enkä mollaa pohjalaista, koska kuulun itse myös mullilaumaan. Riepoo tuollainen turha hienostelu, kun abcltä saa halvemmalla ja parempaa, siellä on kaikki.
"saa halvemmalla ja parempaa, siellä on kaikki"
Näin voi sanoa, jos on typistänyt elämänlaatunsa minimiin. - "hienostelija"
Sähän itse mollasit abc:tä ja muita sellaisia sekä ihmisiä, jotka siellä syö. Päinvastoin puolustin niitä, ne ovat hyviä lounaspaikkoja mutta jos menet kumppanisi /perheesi kanssa juhlistamaan jotain, niin silloin paikka voi olla joku muu,
Ei minuaakaan kiinnosta sinun yksioikoiset mielipiteesi, mutta miksi jauhat täällä mukamas "oikeaa" oppia.
- trdjrtjr
Asian Diamond on paras ravintola Seinäjoella, Suosittelen! Hinnatkaan eivät päätä huimaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502