Esirukoile ylöstempauksesta pois jäävien ihmisten puolesta.

J.Kinnunen

Rukoillessani normaalia iltarukoiluani (17.2.2012 pe-la yö) Jeshua puhui sydämelleni ennen nukkumaan menoa tämän...

Esirukoile ylöstempauksesta pois jäävien ihmisten puolesta.

Olin iloinen ja vapautunut kun sain erikoisen esirukoilu pyynnön (eikä rukoilu ollut vaikeaa).
Aloin rukoilemaan uskosta osattomien läheisten ja sukulaisten puolesta, tuttujen, saman talon asukkaiden, valtioiden johtajien ja julkisuuden henkilöiden (joita mieleen tuli) ja yleisesti heidän puolesta jotka jää pois ylöstempauksesta.

Kun enään ei tullut mieleen kenen puolesta rukoilla. Näin näyn taivaasta alaspäin kuin zoomauksella. Näyssä oli ihmisiä heiluttelemassa käsiä kohti taivasta kuin ilmoittamassa ylöspäin.... "huomaa minutkin" , "ota/ottakaa minutkin"!
Nuo ihmiset oli USA:ssa New Yorkin rannikon suunnalla. Katsoin hetken taivaalta alaspäin, tuota pimeydessä ja pienessä "sumpussa" olevaa ihmisjoukkoa, jotka halusi siihen "valoisaan kohtaan".

Näyssä näytti kuin muualue tuon ryhmän ympärillä olisi sensuroitu pimeydellä ja mustalla. Näky loppui tähän.

Turussa 21.2.2012

Janne Kinnunen

Pyydän asiallisia vastauksia ja vastaan vain asiallisiin palautteisiin. Kiitos! :)

60

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin armosta

      Varmasti hyvin ajankohtainen ja tärkeä aihe. Kiitos Jumalalle esirukoilijoista! Huomasit ehkä tämän:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10467825

      Jumalalla on ensisijaisena toiveena saada meidät kaikki pelastettua vihasta, mutta ihminen on niin jääräpäinen, että hyvällä ei häntä yleensä saada. Itsekin huomaan aina, että mitä paremmin menee, alan unohtaa rukousta ja yhdessä oloa Herran kanssa. Ja, kas kummaa, tulee vastoinkäyminen ja rukous alkaa taas maistua!

      Näin ei tietysti tarvitse olla, mutta hyvä näinkin!

      Janne Kinnunen, ymmärrän, että tänne jää ihmisiä todistamaan Herrasta. Jotka taivaan laitumille lähtevät, ovat onnellisia. Toivottavasti siellä vielä nähdään!

      • J.Kinnunen

        Hei "yksin armosta" Kiitos linkistäsi! :)

        Noin se on, ihmisen pitäisi jo tänään vastaan ottaa Jeshua pelastajaksi ja syntiensä sovittajaksi! Mutta kun eivät kaikki tule ottamaan nyt, taikka edes Herranpäivään mennessä. Jeshua itse kertoo miten Hän itkee kun Hän joutuu heittämään ihmisiä iankaikkiseen kadotukseen. En nyt heti löydä tuota Raamatun kohtaa :(

        Aivan, tänne jää ylöstempauksen jälkeen ihmisiä todistamaan Jeshuasta heitä tulee myös silloin uskoon. Ihmisiä pelastuu lopunajan 3½-7.vuoden aikana riippuen ylöstempauksen ajankohdasta. Israelin väestöstä pelastuu vain 1/3 kertoo Sak.13:7-9 kohta. Tuo 7 vuoden aika on niin hirveä että ei sellaista ole ollut edes maailman perustamisen alussa (ilmestyskirja).

        Sak.13:7
        Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan, sanoo Herra Sebaot. Lyö paimenta, ja joutukoot lampaat hajallensa; mutta minä käännän jälleen käteni pienimpiä kohden.
        8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.
        9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani".


        Toivottavasti nähdään Herran luona :)) Treffataan Kirstallivirran rannalla ! :))

        http://www.youtube.com/watch?v=Zmu4Qu23JEY

        Kristallivirta (sanat: Helli Kaikkonen, alkuper. ukrainalainen kansansävelmä)

        1. Kristallikirkkaan virran rantaa,
        valkeat joukot riemuin käy.
        Palmuja voiton laulain kantavat he,
        Kyyneltä yhtään siell´ ei näy.
        Sinne mä kaipaan joukkoon autuaiden,
        Luo Jeesuksen ja enkelten.

        2. Alhoissa maan nyt kuljen vielä,
        Taipale jalkaa uuvuttaa.
        Kristallivirran kaukaa välkkyvän nään,
        Katseeni sinne kiiruhtaa.
        Rannalla sen on ihmeinen elonpuu,
        Kalvosta virran heijastuu.

        3. Siellä saan nähdä kasvot Herran,
        Kirkkaudessa, loistossaan.
        Silloin en muista kyynelpolkujani,
        Häntä kun yksin katson vaan.
        Oi, Jeesus johda, kanna, vie perille.
        Kristallivirran rannalle.

        4. Siellä mä uusin kielin kiitän,
        Kirkkaana siellä kannel soi.
        Kauas on jääneet päivät taistelujen,
        Herra kun kaiken uudeks loi.
        Elämän virran kirkkaan äyräillä saan
        Yhtyä lauluun valtavaan.


      • 1234567...
        J.Kinnunen kirjoitti:

        Hei "yksin armosta" Kiitos linkistäsi! :)

        Noin se on, ihmisen pitäisi jo tänään vastaan ottaa Jeshua pelastajaksi ja syntiensä sovittajaksi! Mutta kun eivät kaikki tule ottamaan nyt, taikka edes Herranpäivään mennessä. Jeshua itse kertoo miten Hän itkee kun Hän joutuu heittämään ihmisiä iankaikkiseen kadotukseen. En nyt heti löydä tuota Raamatun kohtaa :(

        Aivan, tänne jää ylöstempauksen jälkeen ihmisiä todistamaan Jeshuasta heitä tulee myös silloin uskoon. Ihmisiä pelastuu lopunajan 3½-7.vuoden aikana riippuen ylöstempauksen ajankohdasta. Israelin väestöstä pelastuu vain 1/3 kertoo Sak.13:7-9 kohta. Tuo 7 vuoden aika on niin hirveä että ei sellaista ole ollut edes maailman perustamisen alussa (ilmestyskirja).

        Sak.13:7
        Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan, sanoo Herra Sebaot. Lyö paimenta, ja joutukoot lampaat hajallensa; mutta minä käännän jälleen käteni pienimpiä kohden.
        8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.
        9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani".


        Toivottavasti nähdään Herran luona :)) Treffataan Kirstallivirran rannalla ! :))

        http://www.youtube.com/watch?v=Zmu4Qu23JEY

        Kristallivirta (sanat: Helli Kaikkonen, alkuper. ukrainalainen kansansävelmä)

        1. Kristallikirkkaan virran rantaa,
        valkeat joukot riemuin käy.
        Palmuja voiton laulain kantavat he,
        Kyyneltä yhtään siell´ ei näy.
        Sinne mä kaipaan joukkoon autuaiden,
        Luo Jeesuksen ja enkelten.

        2. Alhoissa maan nyt kuljen vielä,
        Taipale jalkaa uuvuttaa.
        Kristallivirran kaukaa välkkyvän nään,
        Katseeni sinne kiiruhtaa.
        Rannalla sen on ihmeinen elonpuu,
        Kalvosta virran heijastuu.

        3. Siellä saan nähdä kasvot Herran,
        Kirkkaudessa, loistossaan.
        Silloin en muista kyynelpolkujani,
        Häntä kun yksin katson vaan.
        Oi, Jeesus johda, kanna, vie perille.
        Kristallivirran rannalle.

        4. Siellä mä uusin kielin kiitän,
        Kirkkaana siellä kannel soi.
        Kauas on jääneet päivät taistelujen,
        Herra kun kaiken uudeks loi.
        Elämän virran kirkkaan äyräillä saan
        Yhtyä lauluun valtavaan.

        J.Kinnunen.
        Ei jää ketään ylöstempauksen jäkeen todistamaan, sillä nämä jumalattomat saavat surmansa Hänen ilmestyksestään.


      • Shalom 1234567...
        1234567... kirjoitti:

        J.Kinnunen.
        Ei jää ketään ylöstempauksen jäkeen todistamaan, sillä nämä jumalattomat saavat surmansa Hänen ilmestyksestään.

        Kerroppa mihin aikaan sinun käsityksen ja tulkintasi mukaan sijoittuu maailmanlaajuisen morsiuseurakunnan ylöstempaus?

        A. 7 vuotta ennen Herranpäivää
        B. 3½ vuotta ennen Herranpäivää
        C. Päivä ennen Herranpäivää
        D. Herranpäivänä
        E. 1000 vuotisenrauhanvaltakunnan jälkeen


        Jos ymmärrän tulkintasi oikein niin tänään Jeshuan todistajat ja uskovat ovat maanpäällä koko vihanajan eli 7.vuotta? Kokemassa 666 mikrosirun, näkemässä antikristuksen, ja lopunajan karmeat sodat kulkutaudit ja nälänhädät?

        Jos vanhurskas vaivoin pelastuuu niin miten jumalaton ja syntinen?

        Kyllä jumalattomat saavat surmansa, mutta ei he jotka avuksi Herranpäivänä huutaa Messiastaan! Sen tähden Herra on juuri tulossa auttamaan ja pelastamaan Israelin jäänöksen, joista 1/3 pelastuu kertoo Sak.13:7-9. Jopa 2/3 Israelin ja maailman jumalttomista saa surmansa, Abba Jahven sallimuksesta.

        Morsiusseurakunta (ei portto ekumenia ilm.17-18) on ennen Herranpäivää tempaistu tuuliin ja pilviin 3½ tai 7 vuotta aikaisemmin!

        Israelin väestöstä pelastuu Herranpäivänä vain 1/3 , jopa ilman 666 mikrosirua :) Koska tuo 1/3 huutaa avukseen Mesiastaan! Maailman väestöstä pelastuu myös 1/3 siitä on jokin Raamatun kohta muistaakseni ilmestyskirjassa.

        Sak.13:7-9
        Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan, sanoo Herra Sebaot. Lyö paimenta, ja joutukoot lampaat hajallensa; mutta minä käännän jälleen käteni pienimpiä kohden.

        8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.

        9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani".


    • Yeshua on Herrani

      Jumala on pyytänyt myös esirukoilemaan hänen kahden todistajan/profeettansa puolesta, jotka ovat jo maapallolla ja jotka kohta aloittavat työnsä, kun morsiusseurakunta on temmattu turvaan. Nämä ovat ne, joista maitsee Johanneksen Ilmestysksen luku 11. Sen lisäksi Jumala on pyytänyt rukoilemaan 144 000 muun todistajansa puolesta, jotka tekevät työtään näiden kahden todistajan kanssa ja joista myös ilmestyskirja mainitsee 14. luvussa.

      Tässä Jumalan viesti:

      "Letter from FATHER GOD – Given to Sabrina, February 11, 2012:

      I love all MY children. I love MY bride who will now be raptured very soon. The time is near.

      Therefore, MY beloved, it is important to cover yourselves in prayer and fasting. The time is very near for all things to be fulfilled, even from MY WORD, the Book of Revelation.

      Who of you has read this Book? I tell you, read it again. Read about MY witnesses on this earth. I will never leave MY earth without a witness.

      Therefore this is a very important call to MY prayer warriors to start praying for MY witnesses.

      Pray for MY two witnesses who will now soon be revealed. They are being prepared in all silence. Pray for MY 144,000 witnesses on this earth, which are now also being prepared.

      I, GOD, am working to bring MY Last Affairs in order before MY SON comes. HE comes very soon, so pray, MY beloved, pray! This is a very serious call.

      MY witnesses are on this earth. Many of you will not be able to believe this, but yet it is so, this is a sign of how close we are to the rapture of the bride, MY bride and YAHUSHUA’S bride.

      MY witnesses are currently all being prepared in all intimacy. But I need you to pray for them. Pray MY beloved, for MY witnesses, who will still bring many to faith after the rapture, many of your loved ones, many of your family members, they are now severely persecuted and attacked.

      Many go through difficult times and circumstances in their lives, as MY enemy wants to stop and destroy them. They need your support and prayers badly. So pray MY beloved, this is a special call.

      The time of the rapture is near and MY witnesses must be fully prepared in strength and prayer. So help them and pray for them. That is the task of the bride. Your prayer does wonders in the spiritual and material world, so pray!

      I leave MY earth never without witnesses MY beloved. I am a merciful and loving GOD. They are MY chosen ones for this earth, when everything falls into perdition and wickedness…when the malignancy and wickedness will indulge like never before…when hunger and nakedness will strike like never before.

      Then MY witnesses will testify on this earth. They will be MY walking object of Love. They will help MY people where necessary. They will support them in mental prayer. They will provide them with material things when needed. They will be there for those who must yet enter in.

      Many will still be saved during the tribulation, many. I am a merciful GOD. So come and cover yourselves in prayer and fasting for MY witnesses, for their sake.

      They are trained and prepared by ME and MY angels, but your prayers can do wonders for them in the spiritual world. Much wickedness of the spirit of the antichrist is now coming to them, they have been attacked ruthlessly.

      But they will stand firm, if you pray for them. So come and pray MY beloved. Be a blessing here on earth for your fellow-believers, for your fellow brothers and sisters. Amen?

      I rely on you,


      FATHER GOD"

      http://end-times-prophecy.com/blog/?p=2924

      • J.Kinnunen

        Sulle nim. Yeshua on Herrani!

        Kiitos linkistäsi mutta minulla on tuo englanti huonoa :(

        Nuo kaksi todistaaja on ehkä Elia ja Eenok! :) Heidän ja 144.000 puolesta ja muiden ylöstempauksesta pois jäävien puolesta on hyvä esirukoilla :)))

        SÄKKIPUKUISET 2 IHMISTÄ (profetia palsta)
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9685543

        Kyllä Elia ja Eenok osaa myös kertoa asioita jotka vapauttaa ihmisiä valheesta ja portto baabelin eksytyksestä, joka jo sukupolvia on eksyttänyt ja tappanut ihmisiä (ilm.17-18)
        Nuon 144.000 on Israelin 12 heimosta jotka on silloin todistetusti Israelissa ja Israelin heimoa :) Kuten Jeremia ja Hesekiel kertoo lopunajalla tapahtuvan.
        Silloin on loppuu "juupas eipäs väittely" kuka on Israelin 12 heimon jäsen kuka ei!

        Herra Sebaot kertoo Hesekielin ja Sakarjan kirjassa miten Hänen sallimuksesta Hän puhdistaa Israelin ja vain 1/3 Israelin väestöstä pelastuu Herranpäivänä (pelastuu kun nuo 144.000 julistaa ilosanomaa :) Israeliin vastaan hyökkääville käy todella huonosti. tuona 7.vuoden vihanajalla ihmiset hukkuvat kun eivät tunne kirjoituksia ja Abba Isimme Jahve Elohimin voimaa! :(

        Tässä pari linkkiä aattelin että sinua ja muita kiinnostaa jo kuolleen juutalaisen ortodoksi rabbin kertoma lopunajan profetia Jeshuan tulon ajankohdasta!

        http://en.wikipedia.org/wiki/Yitzchak_Kaduri

        Orthodox Rabbi Reveals Name of Messiah "JESUS","Yehoshua" or "Yeshua"(Hebrew)
        http://www.youtube.com/watch?v=k0DTT3u2JZ8&feature=related

        3 prophecies converging in time. Last President, Last Pope, Ariel Sharon Prophecy. Messiah Revealed.
        http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=11IgiUjj5_E


      • Yeshua on Herrani
        J.Kinnunen kirjoitti:

        Sulle nim. Yeshua on Herrani!

        Kiitos linkistäsi mutta minulla on tuo englanti huonoa :(

        Nuo kaksi todistaaja on ehkä Elia ja Eenok! :) Heidän ja 144.000 puolesta ja muiden ylöstempauksesta pois jäävien puolesta on hyvä esirukoilla :)))

        SÄKKIPUKUISET 2 IHMISTÄ (profetia palsta)
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9685543

        Kyllä Elia ja Eenok osaa myös kertoa asioita jotka vapauttaa ihmisiä valheesta ja portto baabelin eksytyksestä, joka jo sukupolvia on eksyttänyt ja tappanut ihmisiä (ilm.17-18)
        Nuon 144.000 on Israelin 12 heimosta jotka on silloin todistetusti Israelissa ja Israelin heimoa :) Kuten Jeremia ja Hesekiel kertoo lopunajalla tapahtuvan.
        Silloin on loppuu "juupas eipäs väittely" kuka on Israelin 12 heimon jäsen kuka ei!

        Herra Sebaot kertoo Hesekielin ja Sakarjan kirjassa miten Hänen sallimuksesta Hän puhdistaa Israelin ja vain 1/3 Israelin väestöstä pelastuu Herranpäivänä (pelastuu kun nuo 144.000 julistaa ilosanomaa :) Israeliin vastaan hyökkääville käy todella huonosti. tuona 7.vuoden vihanajalla ihmiset hukkuvat kun eivät tunne kirjoituksia ja Abba Isimme Jahve Elohimin voimaa! :(

        Tässä pari linkkiä aattelin että sinua ja muita kiinnostaa jo kuolleen juutalaisen ortodoksi rabbin kertoma lopunajan profetia Jeshuan tulon ajankohdasta!

        http://en.wikipedia.org/wiki/Yitzchak_Kaduri

        Orthodox Rabbi Reveals Name of Messiah "JESUS","Yehoshua" or "Yeshua"(Hebrew)
        http://www.youtube.com/watch?v=k0DTT3u2JZ8&feature=related

        3 prophecies converging in time. Last President, Last Pope, Ariel Sharon Prophecy. Messiah Revealed.
        http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=11IgiUjj5_E

        Nuo kaksi todistajaa taitavat todellakin olla Elia ja Heenok (Eenok). Raamattu kertoo, että heidät on otettu taivaaseen ilman kuolemaa ja nyt ovat tulleet takaisin. Apokryfikirjoista Elian ilmestys kertoo Eliasta ja Heenoksista:

        http://www.apokryfikirjat.com/elia.htm

        Tuo rabbin ennustus Yeshuan tulosta on mielenkiintoinen ja on tuttu minulle myös. Sharon makaa koomassa, eikä voi elää ikuisesti sairaalassa. Eli päivämäärä on lähellä.

        Olen aprikoinut kuitenkin, että tuo profetia on juutalaisille. Tämä Yeshuan eli heidän Messiaan tulo lienee tarkoittavan sitä päivää, jolloin Yeshua tekee näkyvän paluun maan päälle. Tämä olisi seitsemän vuoden päästä ahdistusten aikojen alusta lukien. Mutta voisikos se tarkoittaa tempausta, jossa Yeshua tulee pilvien päällä seisoen hakemaan hurskaat uskovaiset? Tämä ei ole näkyvä paluu ja Ariel Sharon saattaa olla silloin elossa. Jos Sharon kuolee nyt piakkoin, niin tämä kyllä viittaa tähän tempaukseen, mutta luulen että pikemminkin kyse on tsätä näkyvästä paluusta.

        Tuosta Yeshuan eli Jeesuksen tulosta sekä tempauksesta on teologisesti laadukas keskustelu täällä. Lue se, niin siellä on suomen kielellä tarkemmin Yeshuan tulosta. Se on aivan lähellä muuten: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10357361

        Tempaus tapahtunee ennen kuin Lähi-Idässä alkaa Googin sota, joka nopeasti laajenee kolmanneksi maailmansodaksi ydinaseilla ja tuhoaisi koko maapallon, mutta Jumala puuttuu sotaan, eikä salli maapallon kokonaan tuhoutuvan.

        Ja profetallinen mielenkiintoinen keskustelu on tästä viimeistä paavista, joka on tämä nyt heikossa terveydentilassa oleva istuva nykyinen paavi: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10333894


    • KTS (Ei kirj.)

      Minkäs takia taas joku ameriiiikkalainen New York on nostettu tässä päänäyttämölle eikä esimerkiksi supisuomalainen Palikkalan kylä???

      • M-kova.

        Itse olisin odottanut päänäyttämöksi suomalaista Kainalniemen kylää.

        Tai vaihtoehtoisesti Takaperämöllikkälän kylää.

        Mutta jos ulkomaisista kaupungeista puhutaan niin päänäyttämöhän on tietysti
        Moskova!


      • suomalainen213132132
        M-kova. kirjoitti:

        Itse olisin odottanut päänäyttämöksi suomalaista Kainalniemen kylää.

        Tai vaihtoehtoisesti Takaperämöllikkälän kylää.

        Mutta jos ulkomaisista kaupungeista puhutaan niin päänäyttämöhän on tietysti
        Moskova!

        No jos haluatte suomalaisuutta, niin tässä kansaivälisestikin erittäin merkittävä profetia antikristuksen ajasta, joka alkanee jo tänä vuonna. Sen on saanut supi suomalainen H.D. Holvainen:


        https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=1XaY3A7pZOrT1oY-N1uk4oYjOOv2WT4c3sHUkyDgEXDQOiriOnGoQjvfqGhLh&hl=en_US


      • KTS (ei kirj.)

      • Näin se on...

        Varmaan siksi että Father God puhuu ainoastaan amerikanenglantia ja USA on luvattu maa jossa asuu valittu kansa.


      • J.Kinnunen
        Näin se on... kirjoitti:

        Varmaan siksi että Father God puhuu ainoastaan amerikanenglantia ja USA on luvattu maa jossa asuu valittu kansa.

        Hei "KTS" , "Näin se on" ja muut keskustelijat!

        Uni ei ollut englanninkielinen tai ns. "pro USA uni" ! Joten voiko kysessä olla USA:n hengellinen ja maallinen tila ylöstempauksen jälkeen?

        Vaikka tänään USA:ssa on paljon kristittyjä osa heistä jopa johtavissa ja korkeissa viroissa niin, maa ei valtiona ole kristitty kansakunta tai kansakuntana usko Jeshuaan!

        Barack Obama: We Are Not A Christian Nation!
        http://www.youtube.com/watch?v=6D0A0DVUCaI

        Obama In Turkey "We Do Not Consider Ourselves A Christian Nation"
        http://www.youtube.com/watch?v=QIVd7YT0oWA

        Raamattu kertoo lopunajalla "valtio sotii valtiota vastaan" , "veli käy veljeä vastaan". Ja "kansakunta kansakuntaa vastaan" (tarkoittaa alkukielen mukaan maan sisäisiä levottomuuksia).

        Tässä Verkkomedian uutissa kerrotaan USA:n maallisenvallan tämän hetkisistä toimista joita valtamedia ei uutisoi (kehoitan nyt lopunajalla kaikkia suhtautumaan kaikkkiin uutisiin pienellä varauksella)

        Pidätysleirejä rakennetaan: valmistautuuko Yhdysvallat sisällissotaan?
        Yhdysvalloissa on rakenneltu jo vuosien ajan keskitysleirejä. Nyt leirien pystytysnopeus kiihtyy, ja niiden toimintavalmiutta lisätään. Minkähän takia?

        Teksti: Mac Slavo, SHTFplan
        Suomennos: Riikka Söyring
        17.12.2011 verkkomedia.org
        http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=2041

        USA palkkasi satoja vartijoita hallitusrakennusten turvaksi

        Yhdysvaltain kotimaan turvallisuudesta vastaava virasto (DHS) on palkannut satoja turvallisuusmiehiä suojaamaan useita hallinnon rakennuksia ympäri maata. Yhdysvaltojen nähdään valmistautuvan terroriuhkaan ja mahdollisiin kansallisiin levottomuksiin.

        Lähde: Prisonplanet
        Toimittaja: Janus Putkonen
        20.2.2012, Verkkomedia.org
        http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=2663

        Monet eri tahot eristä syistä, he jopa tarvii ja haluaa sotaa lähi-itään, ja lounajalla kaikki valtiot kääntyy Israelia vastaan!
        http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=3

        Kristittyjä ja Israelin 12 heimon jäseniä jotka uskoo Jeshuaan, vainotaan ylöstempauksen jälkeenkin ympärimaailmaa! Myös Israelissa!

        Joh.15:17
        Sen käskyn minä teille annan, että rakastatte toisianne.
        18 Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
        19 Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
        20 Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: `Ei ole palvelija herraansa suurempi`. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
        21 Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.
        22 Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat.
        23 Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.

        KUN TE KUULETTE ÄÄNIÄ SODISTA NIIN LAPSUKAISET ÄLKÄÄ PELJÄTKÖ ! sanoi Jeshua :)


      • J.Kinnunen
        KTS (ei kirj.) kirjoitti:

        Joo tää tiijetään jo ja aika rist-riitanen vastaanotto on täälläkin annettu tälle "holvaiselle"...:O

        Hei KTS !

        Miksi minulle näytettiin USA:n rannikon aluette, en tiedä?
        Mietin sitä itsekin, tuolla alempaa on siihen vastaus.

        Jos EU-suomesta jotain olisi näytetty paikkakunnan nimen perusteella, niin tässä olisi ollut hyvän niminen paikka :)))

        Jerusalemi, Ilomantsi, Pohjois-Karjala
        http://www.fonecta.fi/karttahaku/jerusalemi

        Luettelo epätavallisista maantieteellisistä nimistä
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_epätavallisista_maantieteellisistä_nimistä

        https://www.google.com/#hl=fi&gs_nf=1&cp=19&gs_id=3g&xhr=t&q=jerusalem ilomantsi&pf=p&sclient=psy-ab&source=hp&pbx=1&oq=jerusalem ilomantsi&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=39a6801db085b380&biw=1489&bih=1005


      • KTS (Ei kirj.)
        J.Kinnunen kirjoitti:

        Hei "KTS" , "Näin se on" ja muut keskustelijat!

        Uni ei ollut englanninkielinen tai ns. "pro USA uni" ! Joten voiko kysessä olla USA:n hengellinen ja maallinen tila ylöstempauksen jälkeen?

        Vaikka tänään USA:ssa on paljon kristittyjä osa heistä jopa johtavissa ja korkeissa viroissa niin, maa ei valtiona ole kristitty kansakunta tai kansakuntana usko Jeshuaan!

        Barack Obama: We Are Not A Christian Nation!
        http://www.youtube.com/watch?v=6D0A0DVUCaI

        Obama In Turkey "We Do Not Consider Ourselves A Christian Nation"
        http://www.youtube.com/watch?v=QIVd7YT0oWA

        Raamattu kertoo lopunajalla "valtio sotii valtiota vastaan" , "veli käy veljeä vastaan". Ja "kansakunta kansakuntaa vastaan" (tarkoittaa alkukielen mukaan maan sisäisiä levottomuuksia).

        Tässä Verkkomedian uutissa kerrotaan USA:n maallisenvallan tämän hetkisistä toimista joita valtamedia ei uutisoi (kehoitan nyt lopunajalla kaikkia suhtautumaan kaikkkiin uutisiin pienellä varauksella)

        Pidätysleirejä rakennetaan: valmistautuuko Yhdysvallat sisällissotaan?
        Yhdysvalloissa on rakenneltu jo vuosien ajan keskitysleirejä. Nyt leirien pystytysnopeus kiihtyy, ja niiden toimintavalmiutta lisätään. Minkähän takia?

        Teksti: Mac Slavo, SHTFplan
        Suomennos: Riikka Söyring
        17.12.2011 verkkomedia.org
        http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=2041

        USA palkkasi satoja vartijoita hallitusrakennusten turvaksi

        Yhdysvaltain kotimaan turvallisuudesta vastaava virasto (DHS) on palkannut satoja turvallisuusmiehiä suojaamaan useita hallinnon rakennuksia ympäri maata. Yhdysvaltojen nähdään valmistautuvan terroriuhkaan ja mahdollisiin kansallisiin levottomuksiin.

        Lähde: Prisonplanet
        Toimittaja: Janus Putkonen
        20.2.2012, Verkkomedia.org
        http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=2663

        Monet eri tahot eristä syistä, he jopa tarvii ja haluaa sotaa lähi-itään, ja lounajalla kaikki valtiot kääntyy Israelia vastaan!
        http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=3

        Kristittyjä ja Israelin 12 heimon jäseniä jotka uskoo Jeshuaan, vainotaan ylöstempauksen jälkeenkin ympärimaailmaa! Myös Israelissa!

        Joh.15:17
        Sen käskyn minä teille annan, että rakastatte toisianne.
        18 Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
        19 Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
        20 Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: `Ei ole palvelija herraansa suurempi`. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
        21 Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.
        22 Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat.
        23 Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.

        KUN TE KUULETTE ÄÄNIÄ SODISTA NIIN LAPSUKAISET ÄLKÄÄ PELJÄTKÖ ! sanoi Jeshua :)

        "Kristittyjä ja Israelin 12 heimon jäseniä jotka uskoo Jeshuaan, vainotaan ylöstempauksen jälkeenkin ympärimaailmaa! Myös Israelissa!"

        Joomut Israelin armeijan varalle niillä on kax salaista asetta: tultasyöksevät todistajat...:O

        Mistäs tänne saatas...:O


      • Ehkä...
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        "Kristittyjä ja Israelin 12 heimon jäseniä jotka uskoo Jeshuaan, vainotaan ylöstempauksen jälkeenkin ympärimaailmaa! Myös Israelissa!"

        Joomut Israelin armeijan varalle niillä on kax salaista asetta: tultasyöksevät todistajat...:O

        Mistäs tänne saatas...:O

        ..vaikka jonkin sirkuksen tulennielijöistä....?


      • asfdsdfa
        KTS (ei kirj.) kirjoitti:

        Joo tää tiijetään jo ja aika rist-riitanen vastaanotto on täälläkin annettu tälle "holvaiselle"...:O

        KTS, Mä luulen, ettei tuollaista tekstiä kukaan omasta päästä keksi ei edes Holvainen.


      • -000-
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        "Kristittyjä ja Israelin 12 heimon jäseniä jotka uskoo Jeshuaan, vainotaan ylöstempauksen jälkeenkin ympärimaailmaa! Myös Israelissa!"

        Joomut Israelin armeijan varalle niillä on kax salaista asetta: tultasyöksevät todistajat...:O

        Mistäs tänne saatas...:O

        Joiltain profeetoilta taitavat eväät olla loppumassa kun tukea haetaan jopa sen propagandatuutin eli Verkkomedian "uutisista".

        Sen median uutisten totuusarvo on nollan luokkaa,mutta siitä huolimatta jopa eräät salaliittohörhöilijätkin ottavat ne todesta.

        Kyseinen media on vuonna 2005 Moskovassa toimintansa aloittaneen Russian Today propagandatuutin uskollinen äänenkannattaja.

        Russian Today-mediaa pidetään lähinnä äärivasemmistolaisena,länsivastaisena,
        rasistisena ja antisemististisenä mediana.

        Mutta vaikuttaa siltä,että sen median kotimaisenkin äänenkannattajan uutiset kelpaavat myös joillekin profeetoille jos ne "uutiset" tukevat omia näkemyksiä.

        Niin ja tietysti tukea omille näkemyksille täytyy hakea myös YouTubesta.


    • Miten rukoilet

      pedon merkin ottajien ja Tuonelaan menevien puolesta?

      • J.Kinnunen

        Ei kaikki tule ottamaan 666 mikrosirua! Sen tähden täytyy esirukoilla ylöstempauksesta pois jäävienkin puolesta, jotta heillä olisi voimaa vastustaa kiusausta ja vihanaikaa. Kiinnijäätyään ja kieltäytymällä 666 mikrosirusta he kokee marttyyrikuoleman, jollei muuten niin nääntymällä nälkään ja/tai janoon.

        Herran sana ilmestyi:”Avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua”.

        Hätäsi päivänä huuda Herraa niin Hän tahtoo auttaa! ((näin käy myös Israelin kohdalla kun he lopulta huutaa avuksi Messiastaan, siihen asti he turhaan puolustautuu lihankäsivarrella (sak.13:7-9))

        Psalmi.18:2
        (18:3) Herra, minun kallioni, linnani ja pelastajani, minun Jumalani, vuoreni, jonka turviin minä pakenen, minun kilpeni, autuuteni sarvi ja varustukseni.
        3 (18:4) Ylistetty olkoon Herra! -niin minä huudan, ja vihollisistani minä pelastun.
        4 (18:5) Kuoleman paulat piirittivät minut, turmion virrat peljästyttivät minut.
        5 (18:6) Tuonelan paulat kietoivat minut, kuoleman ansat yllättivät minut.
        6 (18:7) Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa ja huusin avuksi Jumalaani; hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, ja minun huutoni hänen edessään kohosi hänen korviinsa.
        7 (18:8) Silloin maa huojui ja järisi, vuorten perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä hänen vihansa syttyi.
        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ps. 18%3A1&rnd=1329995935565

        Sak.13:7-9 kertoo Israelsisa olevasta suuresta ihmisjoukosta jotka selviää vihanajasta ja Herran päivästä. Eikä he voi otaa tai ottanut 666 mikrosirua.
        Joten myös heidän puolesta on hyvä esirukoilla jotta he selviää vihanajan vainoista sodista.

        Ilm. 13:16–18
        16. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
        17. ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
        18. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pedon_luku

        Ihmiset tekevät tuona vihanaikana päätöksen ottaako tai ei ota 666 mikrosirua!
        Kaikkia maailman ihmisiä ei pystytä 666 mikrosiruttamaan tai he eivät tule merkkiä ottamaan. Vaikka esivalta silloin haluaisi kaikki 666 siruttaa. Heitä ei sirutetta koska osa ihmisistä pystyy sitä vastustamaan jopa kaupungeissa (sak.13:7-9), osa asuu metsissä ja erämaassa (ilm). Heitä vainotaan sieltäkin.

        Tuon 3½-7.vuoden lopunaika ei ole oleva vapauden ja ihmisoikeusten, järjestyksen ja rauhanaika, taikka sellainen aika että valtiot eivät sotisi toisiaan vastaan, veli veljeä vastaan, tai kansa kansaa vastaan.
        Yhteiseen 666 kontrollijärjestelmään he pyrii mutta 100% maailmanlaajuisesti he eivät sitä saavuta. Tästä kertoo jo tuo profeetta Sakarjan.13:7-9 profetia, kun 1/3 osa 12 heimonjäsenistä huutaa avuksi Messiastaan! Hekin pelastuu ilman mikrosirua! :)


        ps.muistan lukeneeni sellaisen Raamatun kohdan jossa kerrotaan vihanajasta selviävän jopa 1/3 maailmanväestöä. Joten ei heillä kaikilla voi olla 666 mikrosirua! (olisiko tuo kohta kerrottu ilmestyskirjassa?)


      • asdfasdfasdfe
        J.Kinnunen kirjoitti:

        Ei kaikki tule ottamaan 666 mikrosirua! Sen tähden täytyy esirukoilla ylöstempauksesta pois jäävienkin puolesta, jotta heillä olisi voimaa vastustaa kiusausta ja vihanaikaa. Kiinnijäätyään ja kieltäytymällä 666 mikrosirusta he kokee marttyyrikuoleman, jollei muuten niin nääntymällä nälkään ja/tai janoon.

        Herran sana ilmestyi:”Avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua”.

        Hätäsi päivänä huuda Herraa niin Hän tahtoo auttaa! ((näin käy myös Israelin kohdalla kun he lopulta huutaa avuksi Messiastaan, siihen asti he turhaan puolustautuu lihankäsivarrella (sak.13:7-9))

        Psalmi.18:2
        (18:3) Herra, minun kallioni, linnani ja pelastajani, minun Jumalani, vuoreni, jonka turviin minä pakenen, minun kilpeni, autuuteni sarvi ja varustukseni.
        3 (18:4) Ylistetty olkoon Herra! -niin minä huudan, ja vihollisistani minä pelastun.
        4 (18:5) Kuoleman paulat piirittivät minut, turmion virrat peljästyttivät minut.
        5 (18:6) Tuonelan paulat kietoivat minut, kuoleman ansat yllättivät minut.
        6 (18:7) Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa ja huusin avuksi Jumalaani; hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, ja minun huutoni hänen edessään kohosi hänen korviinsa.
        7 (18:8) Silloin maa huojui ja järisi, vuorten perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä hänen vihansa syttyi.
        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ps. 18%3A1&rnd=1329995935565

        Sak.13:7-9 kertoo Israelsisa olevasta suuresta ihmisjoukosta jotka selviää vihanajasta ja Herran päivästä. Eikä he voi otaa tai ottanut 666 mikrosirua.
        Joten myös heidän puolesta on hyvä esirukoilla jotta he selviää vihanajan vainoista sodista.

        Ilm. 13:16–18
        16. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
        17. ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
        18. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pedon_luku

        Ihmiset tekevät tuona vihanaikana päätöksen ottaako tai ei ota 666 mikrosirua!
        Kaikkia maailman ihmisiä ei pystytä 666 mikrosiruttamaan tai he eivät tule merkkiä ottamaan. Vaikka esivalta silloin haluaisi kaikki 666 siruttaa. Heitä ei sirutetta koska osa ihmisistä pystyy sitä vastustamaan jopa kaupungeissa (sak.13:7-9), osa asuu metsissä ja erämaassa (ilm). Heitä vainotaan sieltäkin.

        Tuon 3½-7.vuoden lopunaika ei ole oleva vapauden ja ihmisoikeusten, järjestyksen ja rauhanaika, taikka sellainen aika että valtiot eivät sotisi toisiaan vastaan, veli veljeä vastaan, tai kansa kansaa vastaan.
        Yhteiseen 666 kontrollijärjestelmään he pyrii mutta 100% maailmanlaajuisesti he eivät sitä saavuta. Tästä kertoo jo tuo profeetta Sakarjan.13:7-9 profetia, kun 1/3 osa 12 heimonjäsenistä huutaa avuksi Messiastaan! Hekin pelastuu ilman mikrosirua! :)


        ps.muistan lukeneeni sellaisen Raamatun kohdan jossa kerrotaan vihanajasta selviävän jopa 1/3 maailmanväestöä. Joten ei heillä kaikilla voi olla 666 mikrosirua! (olisiko tuo kohta kerrottu ilmestyskirjassa?)

        Uskokaa nyt hyvänen aika ettei mitään ylöstempausta tule tapahtumaan. Ainoa "tempaus" mikä tapahtuu on se kun meidät temmataan yläilmoihin Herraa vastaan kun hän tulee maan päälle hallitsemaan tuhanneksi vuodeksi vihan ajan loputtua.


      • olen samaa mieltä
        asdfasdfasdfe kirjoitti:

        Uskokaa nyt hyvänen aika ettei mitään ylöstempausta tule tapahtumaan. Ainoa "tempaus" mikä tapahtuu on se kun meidät temmataan yläilmoihin Herraa vastaan kun hän tulee maan päälle hallitsemaan tuhanneksi vuodeksi vihan ajan loputtua.

        Raamatusta saatavan tiedon perusteella ja myös olen saanut armoaan anoa ymmärrykseksi. Kiitos Isälle kaikesta hyvästä Jeesuksen nimessä.


      • J.Kinnunen
        olen samaa mieltä kirjoitti:

        Raamatusta saatavan tiedon perusteella ja myös olen saanut armoaan anoa ymmärrykseksi. Kiitos Isälle kaikesta hyvästä Jeesuksen nimessä.

        Shabbat Shalom Pyhät ! Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla...

        Raamatun kohtia, pelastus ahdistuksen ajasta ja vihanajasta!

        1.Tes.10
        ja odottamaan taivaista hänen Poikaansa, jonka hän on herättänyt kuolleista, Jeesusta, joka pelastaa meidät tulevasta vihasta.

        1.Tes.9
        Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,

        Room.5:9
        Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta.

        Ilm.9.-10
        Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta. 10. Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.


        Ylöstempauksen ajankohta 3½-7.vuotta ennen Herranpäivää (sak.13:7-9)

        1.Tes.4:13-18
        13. Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole. 14. Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan. 15. Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet. 16. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; 17. sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. 18. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.


        Viimeinen pasuuna

        1.Kor.15:50-53
        Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta. 51. Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme, 52. yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme. 53. Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.

        TÄSSÄ LISÄPÄHKINÄ PURTAVAKSI !

        Olen löytänyt useimpia opetuksia ylöstempauksen ajankohdasta ja jopa sellaisen että ylöstempaus olisi 1000 vuotisen rauhanvaltakunnan lopulla.
        Herra ei voi olla sanaansa vastaan! Hän on luvannut pelastaa tulevasta ahdingosta ja vihanajasta omansa. Joten tuleeko lopunajalla eriaikoina jopa 1-3 ylöstempausta?

        1. lopunajan 7 vuoden alussa
        2. lopunajan 7 vuoden ½ välissä
        3. lopunajan 7 vuoden jälkeen Herranpäivänä
        4. Herranpäivän jälkeen tulevan 1000 vuotisen rauhanvaltakunnan jälkeen
        5. ei koskaan


      • J.Kinnunen
        J.Kinnunen kirjoitti:

        Shabbat Shalom Pyhät ! Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla...

        Raamatun kohtia, pelastus ahdistuksen ajasta ja vihanajasta!

        1.Tes.10
        ja odottamaan taivaista hänen Poikaansa, jonka hän on herättänyt kuolleista, Jeesusta, joka pelastaa meidät tulevasta vihasta.

        1.Tes.9
        Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,

        Room.5:9
        Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta.

        Ilm.9.-10
        Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta. 10. Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.


        Ylöstempauksen ajankohta 3½-7.vuotta ennen Herranpäivää (sak.13:7-9)

        1.Tes.4:13-18
        13. Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole. 14. Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan. 15. Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet. 16. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; 17. sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. 18. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.


        Viimeinen pasuuna

        1.Kor.15:50-53
        Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta. 51. Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme, 52. yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme. 53. Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.

        TÄSSÄ LISÄPÄHKINÄ PURTAVAKSI !

        Olen löytänyt useimpia opetuksia ylöstempauksen ajankohdasta ja jopa sellaisen että ylöstempaus olisi 1000 vuotisen rauhanvaltakunnan lopulla.
        Herra ei voi olla sanaansa vastaan! Hän on luvannut pelastaa tulevasta ahdingosta ja vihanajasta omansa. Joten tuleeko lopunajalla eriaikoina jopa 1-3 ylöstempausta?

        1. lopunajan 7 vuoden alussa
        2. lopunajan 7 vuoden ½ välissä
        3. lopunajan 7 vuoden jälkeen Herranpäivänä
        4. Herranpäivän jälkeen tulevan 1000 vuotisen rauhanvaltakunnan jälkeen
        5. ei koskaan

        Poisnukkuneet - Raamattu 1933/38

        1.Tes.4:13-18
        Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole. 14. Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan. 15. Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet. 16. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; 17. sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. 18. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.

        1.Kor.15:13-22
        Vaan jos ei ole kuolleitten ylösnousemusta, ei Kristuskaan ole noussut. 14. Mutta jos Kristus ei ole noussut kuolleista, turha on silloin meidän saarnamme, turha myös teidän uskonne; 15. ja silloin meidät myös havaitaan vääriksi Jumalan todistajiksi, koska olemme todistaneet Jumalaa vastaan, että hän on herättänyt Kristuksen, jota hän ei ole herättänyt, jos kerran kuolleita ei herätetä. 16. Sillä jos kuolleita ei herätetä, ei Kristuskaan ole herätetty. 17. Mutta jos Kristus ei ole herätetty, niin teidän uskonne on turha, ja te olette vielä synneissänne. 18. Ja silloinhan Kristuksessa nukkuneetkin olisivat kadotetut. 19. Jos olemme panneet toivomme Kristukseen ainoastaan tämän elämän ajaksi, niin olemme kaikkia muita ihmisiä surkuteltavammat. 20. Mutta nytpä Kristus on noussut kuolleista, esikoisena kuoloon nukkuneista. 21. Sillä koska kuolema on tullut ihmisen kautta, niin on myöskin kuolleitten ylösnousemus tullut ihmisen kautta. 22. Sillä niinkuin kaikki kuolevat Aadamissa, niin myös kaikki tehdään eläviksi Kristuksessa,

        1.kor.15:50-53
        Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta. 51. Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme, 52. yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme. 53. Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.


        Fil.1 :21-23
        Sillä elämä on minulle Kristus, ja kuolema on voitto. 22. Mutta jos minun on eläminen täällä lihassa, niin siitä koituu hedelmää työlleni, ja silloin en tiedä, minkä valitsisin. 23. Ahtaalla minä olen näiden kahden välissä: halu minulla on täältä eritä ja olla Kristuksen kanssa, sillä se olisi monin verroin parempi;

        Joh.4:24-25
        Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään. 25. Totisesti, totisesti minä sanon teille: aika tulee ja on jo, jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen, ja jotka sen kuulevat, ne saavat elää.

        Joh.11:25-26
        Joka elämäänsä rakastaa, kadottaa sen; mutta joka vihaa elämäänsä tässä maailmassa, hän on säilyttävä sen iankaikkiseen elämään. 26. Jos joku minua palvelee, seuratkoon hän minua; ja missä minä olen, siellä on myös minun palvelijani oleva. Ja jos joku minua palvelee, niin Isä on kunnioittava häntä. 25. Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. 26. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"

        Joh.12:25-26
        Joka elämäänsä rakastaa, kadottaa sen; mutta joka vihaa elämäänsä tässä maailmassa, hän on säilyttävä sen iankaikkiseen elämään. 26. Jos joku minua palvelee, seuratkoon hän minua; ja missä minä olen, siellä on myös minun palvelijani oleva. Ja jos joku minua palvelee, niin Isä on kunnioittava häntä.

        Joh.14:2-4
        "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun. 2. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa? 3. Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen. 4. Ja mihin minä menen - tien sinne te tiedätte."

        Joh.17 :24-26
        Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista. 25. Vanhurskas Isä, maailma ei ole sinua tuntenut, mutta minä tunnen sinut, ja nämä ovat tulleet tuntemaan, että sinä olet minut lähettänyt. 26. Ja minä olen tehnyt sinun nimesi heille tunnetuksi ja teen vastakin, että se rakkaus, jolla sinä olet minua rakastanut, olisi heissä ja minä olisin heissä."

        jatkuu...


      • J.Kinnunen
        J.Kinnunen kirjoitti:

        Poisnukkuneet - Raamattu 1933/38

        1.Tes.4:13-18
        Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole. 14. Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan. 15. Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet. 16. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; 17. sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. 18. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.

        1.Kor.15:13-22
        Vaan jos ei ole kuolleitten ylösnousemusta, ei Kristuskaan ole noussut. 14. Mutta jos Kristus ei ole noussut kuolleista, turha on silloin meidän saarnamme, turha myös teidän uskonne; 15. ja silloin meidät myös havaitaan vääriksi Jumalan todistajiksi, koska olemme todistaneet Jumalaa vastaan, että hän on herättänyt Kristuksen, jota hän ei ole herättänyt, jos kerran kuolleita ei herätetä. 16. Sillä jos kuolleita ei herätetä, ei Kristuskaan ole herätetty. 17. Mutta jos Kristus ei ole herätetty, niin teidän uskonne on turha, ja te olette vielä synneissänne. 18. Ja silloinhan Kristuksessa nukkuneetkin olisivat kadotetut. 19. Jos olemme panneet toivomme Kristukseen ainoastaan tämän elämän ajaksi, niin olemme kaikkia muita ihmisiä surkuteltavammat. 20. Mutta nytpä Kristus on noussut kuolleista, esikoisena kuoloon nukkuneista. 21. Sillä koska kuolema on tullut ihmisen kautta, niin on myöskin kuolleitten ylösnousemus tullut ihmisen kautta. 22. Sillä niinkuin kaikki kuolevat Aadamissa, niin myös kaikki tehdään eläviksi Kristuksessa,

        1.kor.15:50-53
        Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta. 51. Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme, 52. yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme. 53. Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.


        Fil.1 :21-23
        Sillä elämä on minulle Kristus, ja kuolema on voitto. 22. Mutta jos minun on eläminen täällä lihassa, niin siitä koituu hedelmää työlleni, ja silloin en tiedä, minkä valitsisin. 23. Ahtaalla minä olen näiden kahden välissä: halu minulla on täältä eritä ja olla Kristuksen kanssa, sillä se olisi monin verroin parempi;

        Joh.4:24-25
        Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään. 25. Totisesti, totisesti minä sanon teille: aika tulee ja on jo, jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen, ja jotka sen kuulevat, ne saavat elää.

        Joh.11:25-26
        Joka elämäänsä rakastaa, kadottaa sen; mutta joka vihaa elämäänsä tässä maailmassa, hän on säilyttävä sen iankaikkiseen elämään. 26. Jos joku minua palvelee, seuratkoon hän minua; ja missä minä olen, siellä on myös minun palvelijani oleva. Ja jos joku minua palvelee, niin Isä on kunnioittava häntä. 25. Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. 26. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"

        Joh.12:25-26
        Joka elämäänsä rakastaa, kadottaa sen; mutta joka vihaa elämäänsä tässä maailmassa, hän on säilyttävä sen iankaikkiseen elämään. 26. Jos joku minua palvelee, seuratkoon hän minua; ja missä minä olen, siellä on myös minun palvelijani oleva. Ja jos joku minua palvelee, niin Isä on kunnioittava häntä.

        Joh.14:2-4
        "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun. 2. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa? 3. Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen. 4. Ja mihin minä menen - tien sinne te tiedätte."

        Joh.17 :24-26
        Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista. 25. Vanhurskas Isä, maailma ei ole sinua tuntenut, mutta minä tunnen sinut, ja nämä ovat tulleet tuntemaan, että sinä olet minut lähettänyt. 26. Ja minä olen tehnyt sinun nimesi heille tunnetuksi ja teen vastakin, että se rakkaus, jolla sinä olet minua rakastanut, olisi heissä ja minä olisin heissä."

        jatkuu...

        jatkoa...

        Poisnukkuneet - Raamattu 1933/38

        Luuk.16:19-31 (Rikas mies ja Lasarus)
        Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin pellavavaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti. 20. Mutta eräs köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä täynnä paiseita 21. ja halusi ravita itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä. Ja koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitansa. 22. Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin. 23. Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan. 24. Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!' 25. Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa. 26. Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.' 27. Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon 28. - sillä minulla on viisi veljeä - todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan'. 29. Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä'. 30. Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen'. 31. Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."


        Mat.24:30-31
        Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. 31. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.

        OSA HERÄÄ KUOLLEISTA VASTA 1000 VUOTISEN RAUHANVALTAKUNNAN JÄLKEEN! HE OVAT VIHANAJASSA KUMARTANEET PETOA JA KUOLLEET VIHANAJASSA ILMAN JESHUAA! (ilm.20:5)

        Ilm.20:4-6
        Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

        5. Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus.

        6. Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.


      • tutustunut !
        J.Kinnunen kirjoitti:

        Ei kaikki tule ottamaan 666 mikrosirua! Sen tähden täytyy esirukoilla ylöstempauksesta pois jäävienkin puolesta, jotta heillä olisi voimaa vastustaa kiusausta ja vihanaikaa. Kiinnijäätyään ja kieltäytymällä 666 mikrosirusta he kokee marttyyrikuoleman, jollei muuten niin nääntymällä nälkään ja/tai janoon.

        Herran sana ilmestyi:”Avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua”.

        Hätäsi päivänä huuda Herraa niin Hän tahtoo auttaa! ((näin käy myös Israelin kohdalla kun he lopulta huutaa avuksi Messiastaan, siihen asti he turhaan puolustautuu lihankäsivarrella (sak.13:7-9))

        Psalmi.18:2
        (18:3) Herra, minun kallioni, linnani ja pelastajani, minun Jumalani, vuoreni, jonka turviin minä pakenen, minun kilpeni, autuuteni sarvi ja varustukseni.
        3 (18:4) Ylistetty olkoon Herra! -niin minä huudan, ja vihollisistani minä pelastun.
        4 (18:5) Kuoleman paulat piirittivät minut, turmion virrat peljästyttivät minut.
        5 (18:6) Tuonelan paulat kietoivat minut, kuoleman ansat yllättivät minut.
        6 (18:7) Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa ja huusin avuksi Jumalaani; hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, ja minun huutoni hänen edessään kohosi hänen korviinsa.
        7 (18:8) Silloin maa huojui ja järisi, vuorten perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä hänen vihansa syttyi.
        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ps. 18%3A1&rnd=1329995935565

        Sak.13:7-9 kertoo Israelsisa olevasta suuresta ihmisjoukosta jotka selviää vihanajasta ja Herran päivästä. Eikä he voi otaa tai ottanut 666 mikrosirua.
        Joten myös heidän puolesta on hyvä esirukoilla jotta he selviää vihanajan vainoista sodista.

        Ilm. 13:16–18
        16. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
        17. ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
        18. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pedon_luku

        Ihmiset tekevät tuona vihanaikana päätöksen ottaako tai ei ota 666 mikrosirua!
        Kaikkia maailman ihmisiä ei pystytä 666 mikrosiruttamaan tai he eivät tule merkkiä ottamaan. Vaikka esivalta silloin haluaisi kaikki 666 siruttaa. Heitä ei sirutetta koska osa ihmisistä pystyy sitä vastustamaan jopa kaupungeissa (sak.13:7-9), osa asuu metsissä ja erämaassa (ilm). Heitä vainotaan sieltäkin.

        Tuon 3½-7.vuoden lopunaika ei ole oleva vapauden ja ihmisoikeusten, järjestyksen ja rauhanaika, taikka sellainen aika että valtiot eivät sotisi toisiaan vastaan, veli veljeä vastaan, tai kansa kansaa vastaan.
        Yhteiseen 666 kontrollijärjestelmään he pyrii mutta 100% maailmanlaajuisesti he eivät sitä saavuta. Tästä kertoo jo tuo profeetta Sakarjan.13:7-9 profetia, kun 1/3 osa 12 heimonjäsenistä huutaa avuksi Messiastaan! Hekin pelastuu ilman mikrosirua! :)


        ps.muistan lukeneeni sellaisen Raamatun kohdan jossa kerrotaan vihanajasta selviävän jopa 1/3 maailmanväestöä. Joten ei heillä kaikilla voi olla 666 mikrosirua! (olisiko tuo kohta kerrottu ilmestyskirjassa?)

        Vastine J.Kinnuselle Ei tule menemään lähestulkoonkaan noin. Tutustuppas ylifariseuksen kirjoitukseen "tuuliin ja pilviin ylös ja alas" sieltä löytyy järkeä kosolti.


    • asdfasdfasdfe

      Taasko tätä sairasta lihan oppia levitetään. Sääliksi käy teitä harhaoppeja levitteleville.

    • Maija35

      Hih :) Minä olen viime päivinä vilkutellut ja puheskellut "huhuu minäkin olen täällä" omaksi ilokseni.

      • Maija35

        Niin että ottakaas nyt harhaopiksi haukkujat vaariin siitä että tämäkin viesti on joillekkin todistus hengestä ja hengen johdatuksesta ;)


      • yksin armosta
        Maija35 kirjoitti:

        Niin että ottakaas nyt harhaopiksi haukkujat vaariin siitä että tämäkin viesti on joillekkin todistus hengestä ja hengen johdatuksesta ;)

        Kiva Maija! Näinhän nämä toimivat...


    • Esirukoilkaa ennenaikaista tempausta odottavien puolesta, sillä he joutuvat pettymään kun eivät kuulukkaan mihinkään elittijoukkoon, joka pelastettaisiin Pedon vihalta tai Jumalan vihalta maailmaa kohtaan tempauksella yläilmoihin.

    • -jarmo-

      Olen täysin varma sellasesta yhtälöstä, että kaikki tarvitsevat toisensa pelastusakseen ja se onkin Jumalan hieno suunnitelma.

      Herätystä ei koskaan tulisi ilman morsiamen tempausta, joka herättää. Kymmenen neitsyen vertauksessa mm. heillä kaikilla oli alunperin öljyä, toiset vain kuluttivat öljynsä loppuun. Lisäksi vertauksessa viisaat sanoivat, että menkää myyjäin luo ostamaan öljyä. Muistatteko mitä Johanneksen ilmestyksessä sanottiin Laodikean seurakunnalle, jonka Jeesus oksensi suustaan. Ostakaa minulta kultaa tulessa puhdistettua. Tulessa tarkoittaa ahdistuksen aikoja. Sitten vielä Neitsyiden tarina loppuu tällä tavalla. KUN HE PALASIVAT ASTIAT TÄYNNÄ ÖLJYÄ, oli ylkä jo mennyt. He siis palasivat mutta ylkä oli mennyt. He siis pelastuvat juuri ahdistuksen kautta.

      SIKSI ALOITTAJAN ESIRUKOUS ON ERITYISEN TÄRKEÄÄ!!! Rukoillaan tänne jäävien puolesta koska he saavat pelastuksen, eikä heidän suinkaan tarvitse välttämättä kuolla ja siten lunastaa paikkaansa Taivaassa. Herra kokoaa uudelleen omansa suureen sadonkorjuuseen: Room. 11:25-26 Sillä minä en tahdo, veljet-ettette olisi oman viisautenne varassa-pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus-hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut, ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

      Lopuksi: Johanneksen ilmestys 7:13-14 Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?" Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.

      Sinne tulee toinenkin joukko... häävieraat!

      • Ilmeisesti tämä vastaus oli tarkoitettu ainakin osin minulle?
        No, oli tai ei niin kun ne lopput neitsyeet palasivat sanoen "Herra avaa meille" niin kyseinen vertaushan päättyy sanoihin "totisesti minä sanon teille, minä en tunne teitä.

        Yksi ainut kerta siis tuossakin vertauksessa "oven avaamiselle ja noudolle".

        Room.11:25-26, pakanat on luopuneet uskostaan Jeesukseen (maallistuminen Pedon hyväksi), sensijaan juutalaiset herää uskomaan (useammat heistä kuin nyt) Jeesukseen, sen vuoksi Paavali sanoo kuinka Israelia on osaksi kohdannut paatumus, kunnes pakanat taas luopuu ja juutalaiset herää uskossaan.

        Joh.ilm. 7: 13-14 on uninäky ja vertauskuvallinen ilmestys kaikista pelastuneista, kun Peto on jo tuhottu.
        Ja ne näyn pitkiin vaatteisiin pukeutuneet ovat ihmisten sieluja. Ruumiden ylösnousua ei ole vielä tuossavaiheessa tapahtunut.
        Ja vaikka sielut ei vaatteita tarvitse, niin kyse on juuri vertauskuvallisesta ilmaisusta, aivan kuten aiemmin saman luvun alussa on maininta valittujen merkitsemisestä sinetillä. Tuskin heilläkään mitään näkyvää leimaa on otsassa, vaan se kuvaa vertauskuvallisesti kuinka jotkut on valittuja ja se leima ehkä näkyy taivaanjoukoille, ei maanpäällä oleville ihmisille.

        Yksi ns. tempaus sitten joskus lopussa (kuten Jeesuskin sanoo, joka kestää loppuun asti, se pelastuu), ei ehkä vielä pitkiin aikoihin (vuosiin, vuosikymmeniin tai vieläkin kauemmin).


      • -jarmo-
        sumunlapsi kirjoitti:

        Ilmeisesti tämä vastaus oli tarkoitettu ainakin osin minulle?
        No, oli tai ei niin kun ne lopput neitsyeet palasivat sanoen "Herra avaa meille" niin kyseinen vertaushan päättyy sanoihin "totisesti minä sanon teille, minä en tunne teitä.

        Yksi ainut kerta siis tuossakin vertauksessa "oven avaamiselle ja noudolle".

        Room.11:25-26, pakanat on luopuneet uskostaan Jeesukseen (maallistuminen Pedon hyväksi), sensijaan juutalaiset herää uskomaan (useammat heistä kuin nyt) Jeesukseen, sen vuoksi Paavali sanoo kuinka Israelia on osaksi kohdannut paatumus, kunnes pakanat taas luopuu ja juutalaiset herää uskossaan.

        Joh.ilm. 7: 13-14 on uninäky ja vertauskuvallinen ilmestys kaikista pelastuneista, kun Peto on jo tuhottu.
        Ja ne näyn pitkiin vaatteisiin pukeutuneet ovat ihmisten sieluja. Ruumiden ylösnousua ei ole vielä tuossavaiheessa tapahtunut.
        Ja vaikka sielut ei vaatteita tarvitse, niin kyse on juuri vertauskuvallisesta ilmaisusta, aivan kuten aiemmin saman luvun alussa on maininta valittujen merkitsemisestä sinetillä. Tuskin heilläkään mitään näkyvää leimaa on otsassa, vaan se kuvaa vertauskuvallisesti kuinka jotkut on valittuja ja se leima ehkä näkyy taivaanjoukoille, ei maanpäällä oleville ihmisille.

        Yksi ns. tempaus sitten joskus lopussa (kuten Jeesuskin sanoo, joka kestää loppuun asti, se pelastuu), ei ehkä vielä pitkiin aikoihin (vuosiin, vuosikymmeniin tai vieläkin kauemmin).

        Oma käsitykseni Raamatun tulkinnasta on sellainen, että sielu kuvataan symbolisesti liekkinä tai savuna. Savu puolestaan on usein myös rukousta.
        Raamatussa kerrotaan kuinka pyhien surmattujen sielut olivat alttarin lasikannen alla, josta ne huusivat, milloin sinä Pyhä Kaikkivaltias kostat veremme, jolloin heille annettiin pitkät valkoiset vaipat kullekin (taivasruumis/kuolleiden ylösnousemus tapahtui) ja heille sanottiin, odottakaa vielä hetki kunnes saman kohtalon kokeneiden pyhien määrä olisi täynnä. Room. 11 mukaan "sisälle tullut", jolloin he seisovat Joh.ilm. 7 luvun mukaisesti valkoisissa vaipoissaan, he olivat tulleet ahdistuksesta.
        Näillä on päällään vaatteet, eli heillä täytyy olla silloin myös ruumis.

        On siis päivän selvää (minun mielestäni) että tempauksia tulee ennen Herran päivää.


      • 9+2
        -jarmo- kirjoitti:

        Oma käsitykseni Raamatun tulkinnasta on sellainen, että sielu kuvataan symbolisesti liekkinä tai savuna. Savu puolestaan on usein myös rukousta.
        Raamatussa kerrotaan kuinka pyhien surmattujen sielut olivat alttarin lasikannen alla, josta ne huusivat, milloin sinä Pyhä Kaikkivaltias kostat veremme, jolloin heille annettiin pitkät valkoiset vaipat kullekin (taivasruumis/kuolleiden ylösnousemus tapahtui) ja heille sanottiin, odottakaa vielä hetki kunnes saman kohtalon kokeneiden pyhien määrä olisi täynnä. Room. 11 mukaan "sisälle tullut", jolloin he seisovat Joh.ilm. 7 luvun mukaisesti valkoisissa vaipoissaan, he olivat tulleet ahdistuksesta.
        Näillä on päällään vaatteet, eli heillä täytyy olla silloin myös ruumis.

        On siis päivän selvää (minun mielestäni) että tempauksia tulee ennen Herran päivää.

        Pöh jarmo. Eihän nyt päivän selvää voi tässä vaiheessa sanoa siitä saakkaa jonkun muun päivän selvä kokea hyökkäyksen omaa näkemystä vastaan.


      • -jarmo- kirjoitti:

        Oma käsitykseni Raamatun tulkinnasta on sellainen, että sielu kuvataan symbolisesti liekkinä tai savuna. Savu puolestaan on usein myös rukousta.
        Raamatussa kerrotaan kuinka pyhien surmattujen sielut olivat alttarin lasikannen alla, josta ne huusivat, milloin sinä Pyhä Kaikkivaltias kostat veremme, jolloin heille annettiin pitkät valkoiset vaipat kullekin (taivasruumis/kuolleiden ylösnousemus tapahtui) ja heille sanottiin, odottakaa vielä hetki kunnes saman kohtalon kokeneiden pyhien määrä olisi täynnä. Room. 11 mukaan "sisälle tullut", jolloin he seisovat Joh.ilm. 7 luvun mukaisesti valkoisissa vaipoissaan, he olivat tulleet ahdistuksesta.
        Näillä on päällään vaatteet, eli heillä täytyy olla silloin myös ruumis.

        On siis päivän selvää (minun mielestäni) että tempauksia tulee ennen Herran päivää.

        Eli kyse on Ilm. 6-luvusta, jossa alttarin alla oleville sieluille annetaan pitkä valkoinen vaippa. Sinulle se siis tarkoittaa tempausta, jos oikein ymmärsin ja sama siis 7-luvun pelastettujen joukkon kohdalla?

        En mitenkään voi vääntää tuota noin, kun taas luen noita kohtia. Vaate on vaate ja ruumis on ruumis. En näe noissakohdin vertauskuvallisuutta, muuta kuin sen, että valkoinen vaate edustaa puhtautta ja symbolisoi voittoa pahasta.

        En usko mihinkään suuriin herätyksenaaltoihin. Pikemminkin paatumuksen ja maallistumisen leviämiseen.


      • -jarmo-
        sumunlapsi kirjoitti:

        Eli kyse on Ilm. 6-luvusta, jossa alttarin alla oleville sieluille annetaan pitkä valkoinen vaippa. Sinulle se siis tarkoittaa tempausta, jos oikein ymmärsin ja sama siis 7-luvun pelastettujen joukkon kohdalla?

        En mitenkään voi vääntää tuota noin, kun taas luen noita kohtia. Vaate on vaate ja ruumis on ruumis. En näe noissakohdin vertauskuvallisuutta, muuta kuin sen, että valkoinen vaate edustaa puhtautta ja symbolisoi voittoa pahasta.

        En usko mihinkään suuriin herätyksenaaltoihin. Pikemminkin paatumuksen ja maallistumisen leviämiseen.

        Sumunlapsi: Kyllä se niin menee, joskin se on minun mielipiteeni.

        Tarkalleen ottaen näin: (HUOM jälleen vain mielipiteeni)

        1. ensin morsiamen tempaus
        2. sitten suuri herätys, joka kestää vajaa vuoden
        3. Israelin rauha/pakkorauha aika pian tempauksen jälkeen
        4. Googin sota alkaa herätyksen aikana
        5. peto saa täyden vallan noin 9kk Israelin rauhasta
        6. kulunut 1260 päivää rauhasta säkkipukuiset tapetaan
        7. kulunut 1290 päivää Israelin pakkorauhasta, se rikotaan (hävityksen kauhistus)
        8. Jumalan vihan aika alkaa (ensimmäinen vihan malja)
        9. kulunut 1335 päivää rauhasta tulee suuri tempaus (häävieraat/neitsytvertaus)
        10. ydinsota ja Israelin 2/3 osan hävitys
        11. viimeiset vitsaukset (maljat 2 ja 3)
        12. Jeesus tulee näkyvällä tavalla


      • -jarmo- kirjoitti:

        Sumunlapsi: Kyllä se niin menee, joskin se on minun mielipiteeni.

        Tarkalleen ottaen näin: (HUOM jälleen vain mielipiteeni)

        1. ensin morsiamen tempaus
        2. sitten suuri herätys, joka kestää vajaa vuoden
        3. Israelin rauha/pakkorauha aika pian tempauksen jälkeen
        4. Googin sota alkaa herätyksen aikana
        5. peto saa täyden vallan noin 9kk Israelin rauhasta
        6. kulunut 1260 päivää rauhasta säkkipukuiset tapetaan
        7. kulunut 1290 päivää Israelin pakkorauhasta, se rikotaan (hävityksen kauhistus)
        8. Jumalan vihan aika alkaa (ensimmäinen vihan malja)
        9. kulunut 1335 päivää rauhasta tulee suuri tempaus (häävieraat/neitsytvertaus)
        10. ydinsota ja Israelin 2/3 osan hävitys
        11. viimeiset vitsaukset (maljat 2 ja 3)
        12. Jeesus tulee näkyvällä tavalla

        Sanotaan niin, että tässä on hyvää selkeys.
        Nyt tuot selkeästi esiin ajatuksesi ja sinulla on tietyt kohdat Raamatusta, joiden perusteella uskot näin.

        Itse en usko varsinkaan ykkös- ja kakkoskohtien oikeellisuuteen.

        Loppujen lopuksi, kuten joskus aiemmin täällä olen todennut, niin uskovaa ei pelasta oikeassaoleminen vaan usko tai pikemminkin Jeesus.


      • -jarmo-
        sumunlapsi kirjoitti:

        Sanotaan niin, että tässä on hyvää selkeys.
        Nyt tuot selkeästi esiin ajatuksesi ja sinulla on tietyt kohdat Raamatusta, joiden perusteella uskot näin.

        Itse en usko varsinkaan ykkös- ja kakkoskohtien oikeellisuuteen.

        Loppujen lopuksi, kuten joskus aiemmin täällä olen todennut, niin uskovaa ei pelasta oikeassaoleminen vaan usko tai pikemminkin Jeesus.

        Aivan loistavaa... sumunlapsi... huomaat viimein tärkeimmän asian... MITÄ VÄLIÄ; VAIKKA KUINKA OLISI TEMPAISUJA TAI EI YHTÄÄN. Jeeuksen Kristuksen tunnustaminen Jumalan poikana ja ennen kaikkea Golgatalle laskettu veri, johon uskomme on todellista ja tärkeää. Se puhdistaa synnit ja kolhut, eikä mikään muu. Se on ainoa tie Taivaskotiin, eikä tempaukset, johon uskot tai et usko. Ne eivät sinällään ole uskon kohteita Nro.1 ne ovat vain pieniä nyanseja lopunaikana, jota elämme juuri nyt.


      • -jarmo- kirjoitti:

        Aivan loistavaa... sumunlapsi... huomaat viimein tärkeimmän asian... MITÄ VÄLIÄ; VAIKKA KUINKA OLISI TEMPAISUJA TAI EI YHTÄÄN. Jeeuksen Kristuksen tunnustaminen Jumalan poikana ja ennen kaikkea Golgatalle laskettu veri, johon uskomme on todellista ja tärkeää. Se puhdistaa synnit ja kolhut, eikä mikään muu. Se on ainoa tie Taivaskotiin, eikä tempaukset, johon uskot tai et usko. Ne eivät sinällään ole uskon kohteita Nro.1 ne ovat vain pieniä nyanseja lopunaikana, jota elämme juuri nyt.

        Sanotaan vielä senverran, että onhan se oleellinen (siis usko) ollut tiedossa kauan. Jokainen haluaa vaan tuoda sen oman näkökannan asioista, jos se on kovin erilainen muutoin.


      • asdfasdfasdfe
        -jarmo- kirjoitti:

        Oma käsitykseni Raamatun tulkinnasta on sellainen, että sielu kuvataan symbolisesti liekkinä tai savuna. Savu puolestaan on usein myös rukousta.
        Raamatussa kerrotaan kuinka pyhien surmattujen sielut olivat alttarin lasikannen alla, josta ne huusivat, milloin sinä Pyhä Kaikkivaltias kostat veremme, jolloin heille annettiin pitkät valkoiset vaipat kullekin (taivasruumis/kuolleiden ylösnousemus tapahtui) ja heille sanottiin, odottakaa vielä hetki kunnes saman kohtalon kokeneiden pyhien määrä olisi täynnä. Room. 11 mukaan "sisälle tullut", jolloin he seisovat Joh.ilm. 7 luvun mukaisesti valkoisissa vaipoissaan, he olivat tulleet ahdistuksesta.
        Näillä on päällään vaatteet, eli heillä täytyy olla silloin myös ruumis.

        On siis päivän selvää (minun mielestäni) että tempauksia tulee ennen Herran päivää.

        Jeesus puhuu tulesta jota hän on tullut tuomaan maan päälle. Tässä kai tarkoitetaan sitä intohimoista rakkauden tilaa, joka jokaisella uskovaisella tulisi olla ennenkaikkea Jumalaa kohtaan., mutta tottakai se myös kohdistuu lähimmäisiinkin, etenkin uskonveljiisi ja sisariisi kohtaan. Koska Johanneksen mukaan se joka ei rakasta lähimmäistään, jonka on nähnyt, ei voi rakastaa Jumalaa, jota ei ole nähnyt.

        Mutta näistä asioista toki tarkempi viisaus tulee, kun lukee itse Raamattua ja rukoilee Jumalalta ymmrrystä ja viisautta sen tulkitsemiseen, ja uskoo sen saavansa, niinkuin Raamattukin ilmoittaa.


      • -jarmo-
        -jarmo- kirjoitti:

        Sumunlapsi: Kyllä se niin menee, joskin se on minun mielipiteeni.

        Tarkalleen ottaen näin: (HUOM jälleen vain mielipiteeni)

        1. ensin morsiamen tempaus
        2. sitten suuri herätys, joka kestää vajaa vuoden
        3. Israelin rauha/pakkorauha aika pian tempauksen jälkeen
        4. Googin sota alkaa herätyksen aikana
        5. peto saa täyden vallan noin 9kk Israelin rauhasta
        6. kulunut 1260 päivää rauhasta säkkipukuiset tapetaan
        7. kulunut 1290 päivää Israelin pakkorauhasta, se rikotaan (hävityksen kauhistus)
        8. Jumalan vihan aika alkaa (ensimmäinen vihan malja)
        9. kulunut 1335 päivää rauhasta tulee suuri tempaus (häävieraat/neitsytvertaus)
        10. ydinsota ja Israelin 2/3 osan hävitys
        11. viimeiset vitsaukset (maljat 2 ja 3)
        12. Jeesus tulee näkyvällä tavalla

        Unohdin listauksessani mainita, että Room 11 luvussa mainittu lause "pakanain täysi luku on sisälle tullut, täyttyy 9. kohdan jälkeen. Lisäksi siellä täyttyy hääjuhlien vertauskuva, jossa kaikilla ei ollut häävaatteita, joten kaikki ei voineetkaan jäädä hääjuhlaan, vaan heidät heitettiin sinne missä on itku ja hammasten kiristys; maahan. Samalla täyttyy ennustus, jossa muutamat näkivät juhlien notkuvat pöydät taivaassa mutteivät päässeet niihin käsiksi.
        Lisäksi täyttyy vertaus Jeesusksen sanoista, kun hän palaa, mahtaneeko hän löytää enää uskoa maan päältä. Ja samaan henegenvetoon täyttyy kaikki lupaukset siitä, että uskovia tullaan supjelemaan ja verjelemaan niinä päivinä.

        Joko huomaatte, kuinka sulava on tämä pelastussanoma? www.pelastussanoma.fi

        Etsikää Raamatusta täydessä ristiriidassa oleva kohta tämän kerronnan kanssa.


    • Jochanan (Ei kirj.)

      >> ensin morsiamen tempaus...

      Morsiamen tempaus... onx se vähän niinku joku eikonkanto? :O

      • Jochanan (Ei kirj.)

        ...eukonkanto, piti kirjoittamani.


      • -jarmo-
        Jochanan (Ei kirj.) kirjoitti:

        ...eukonkanto, piti kirjoittamani.

        Jäät "tyhmänä" tänne, koska pilkkaat noin ylkää joka hakee morsiamensa.

        Joel 2:16-17 Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa. Eteisen ja alttarin välillä itkekööt papit, jotka toimittavat Herran palvelusta, ja sanokoot: "Säästä, Herra, kansaasi äläkä anna perintöosaasi häväistäväksi, pakanain pilkattavaksi. Miksi pitäisi sanottaman kansain seassa: 'Missä on heidän Jumalansa?'"

        Lue tarkkaan tuo Joelin sana ja tunnista sieltä ketkä lähtevät morsiamen kanssa.

        Äläkä pilkkaa, koska se on äärimmäisen vaarallista. Täällä ei moni sitä ymmärrä.


      • Jochanan (Ei kirj.)
        -jarmo- kirjoitti:

        Jäät "tyhmänä" tänne, koska pilkkaat noin ylkää joka hakee morsiamensa.

        Joel 2:16-17 Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa. Eteisen ja alttarin välillä itkekööt papit, jotka toimittavat Herran palvelusta, ja sanokoot: "Säästä, Herra, kansaasi äläkä anna perintöosaasi häväistäväksi, pakanain pilkattavaksi. Miksi pitäisi sanottaman kansain seassa: 'Missä on heidän Jumalansa?'"

        Lue tarkkaan tuo Joelin sana ja tunnista sieltä ketkä lähtevät morsiamen kanssa.

        Äläkä pilkkaa, koska se on äärimmäisen vaarallista. Täällä ei moni sitä ymmärrä.

        Pidä sinä leipäläppäsi kiinni ja tunge se pretribulationistinen tempaukses Darbyineen sinne, mistä ei ylös nousta.


      • Tuom.
        Jochanan (Ei kirj.) kirjoitti:

        Pidä sinä leipäläppäsi kiinni ja tunge se pretribulationistinen tempaukses Darbyineen sinne, mistä ei ylös nousta.

        Onpa harvinaisen törkeää kielenkäyttöä! Missä seurakunnassa voi esiintyä noilla kielenkannikoilla? Olipa pöyristyttävää.


      • Jochanan (Ei kirj.)
        Tuom. kirjoitti:

        Onpa harvinaisen törkeää kielenkäyttöä! Missä seurakunnassa voi esiintyä noilla kielenkannikoilla? Olipa pöyristyttävää.

        Ei missään, mutta täällä netissä voi. Jäikö edellinen viesti lukematta? Siinähän julistettiin mulle helvettituomio:

        "Jäät "tyhmänä" tänne, koska pilkkaat noin ylkää joka hakee morsiamensa."

        Kumpi on pahempi? Sitä sopii miettiä.


      • Se..
        Jochanan (Ei kirj.) kirjoitti:

        ...eukonkanto, piti kirjoittamani.

        ..voi olla myös se perinteinen,hääjuhlissa sovitusti tehtävä "Morsiamen ryöstö".
        On se sitten neitsyen vai morsiamen ryöstö,on pelkkä tulkintakysymys ja sen
        voi myöhemmin sulhanen joko vahvistaa tai kieltää.


      • -jarmo-
        Jochanan (Ei kirj.) kirjoitti:

        Ei missään, mutta täällä netissä voi. Jäikö edellinen viesti lukematta? Siinähän julistettiin mulle helvettituomio:

        "Jäät "tyhmänä" tänne, koska pilkkaat noin ylkää joka hakee morsiamensa."

        Kumpi on pahempi? Sitä sopii miettiä.

        Ei se ole helvetin tuomio, se on pelastuksesi ainoa mahdollinen tie. Sen näkee just niinkuin Tuom. sanoi, sinun käyttäytymisestäsi. Sama yhtälö kuin minkä tahansa jumalattomankin kanssa, sinä saat sanoa mitä haluat, mutta muut joutuvat sinun ehdoillasi kirjoittelemaan. Et anna muiden pitää mielipiteitään, vaan sylejt niiden päälle täällä. Äläkä ala saivarrella, koska se vaan todistaa väitteeni.

        Loppuaikasi täällä on kova koulu... Opit kyllä!


      • J.Kinnunen
        -jarmo- kirjoitti:

        Ei se ole helvetin tuomio, se on pelastuksesi ainoa mahdollinen tie. Sen näkee just niinkuin Tuom. sanoi, sinun käyttäytymisestäsi. Sama yhtälö kuin minkä tahansa jumalattomankin kanssa, sinä saat sanoa mitä haluat, mutta muut joutuvat sinun ehdoillasi kirjoittelemaan. Et anna muiden pitää mielipiteitään, vaan sylejt niiden päälle täällä. Äläkä ala saivarrella, koska se vaan todistaa väitteeni.

        Loppuaikasi täällä on kova koulu... Opit kyllä!

        Shalom nim; -jarmo- ! Kiitos vastauksistasi :)

        Oletko miettinyt tätä?
        Vielä 1000 vuotisen valtakunnan jälkeen on vielä ihmisiä jotka on vihollisen villitsemiä ja talutusnuorassa. Hän villitsee vielä 1000 vuoden jälkeen suuren ihmisjoukon ja kansoja pyhiä vastaan (ilm.20:7-9)! Autuas se joka on tempaistu pois ennen 1000.vuotista rauhanvaltakuntaa (ilm.20:6).

        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ilm. 20:1&rnd=1330335661308

        Ilm.20:1
        Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
        4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
        5 Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus.

        6 Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.

        7 Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,
        8 ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka.
        9 Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.

        10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli-ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
        11 Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt.
        12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
        13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
        14 Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
        15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.


      • -jarmo-
        J.Kinnunen kirjoitti:

        Shalom nim; -jarmo- ! Kiitos vastauksistasi :)

        Oletko miettinyt tätä?
        Vielä 1000 vuotisen valtakunnan jälkeen on vielä ihmisiä jotka on vihollisen villitsemiä ja talutusnuorassa. Hän villitsee vielä 1000 vuoden jälkeen suuren ihmisjoukon ja kansoja pyhiä vastaan (ilm.20:7-9)! Autuas se joka on tempaistu pois ennen 1000.vuotista rauhanvaltakuntaa (ilm.20:6).

        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ilm. 20:1&rnd=1330335661308

        Ilm.20:1
        Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
        4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
        5 Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus.

        6 Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.

        7 Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,
        8 ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka.
        9 Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.

        10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli-ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
        11 Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt.
        12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
        13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
        14 Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
        15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.

        Jep. Tuosta ajasta kerrotaan Matteus 24 luvussa, josta sanotaan näin: "...mutta siitä ajasta ei tiedä taivaan enkelit eikä edes poika, vaan yksin isä". Silloin taivas ja maa katoavat, mutta sanani eivät katoa koskaan.

        Se aika on tuhatvuotiskauden päättyessä, josta ei ole missään Raamatussa muualla isommin mainittu, kuin tuossa ilmestyksirjan luvussa. Silloin s_atana joukkoineen vapautetaan ja he alkavat villitä (kuinka kauan se kestää? ei voi kukaan tietää) Siitä ajasta tietää vain yksin isä.

        Silloin herätetään kaikki tähän astiset ihmiset. He nousevat yli avaruuden. (he ovat siis varsin hyvällä teknologialla varustetut) He piirittävät Pyhien leirin (Uusi Jerusalem noin. 2400 x 2400 km kooltaan) Maapallo on varmaan paisunut tuon ja tämän ajan välissä ja/tai ainakin valtameret/vedet kadonneet maan sisään (päin vastainen ilmiö kuin Nooan aikana, jolloin maan lähteet aukenivat ja maasta pulppusi vesi ulos) Lisäksi jäätiköt ovat sulaneet mm. etelämantereelta jne. Tilaa pitää olla paljon lisää joka puolella maapalloa, koska populaa on valtavasti.


    • Profetia USA:sta!
      • tuhat ja yksi

        >>> Profetia USA:sta! >>> On pötyä !


        Jes.9:10. Resiin on henkilö Juudan ja Israelin muinaisesta historiasta , eivätkä sitä nuo Messias uskoiset halua ymmärää harhansa tähden, koska kertovat sen ettei muut ymmärrä kuin He !
        He ovat luoneet uskonsa Kristinuskon harhaan ja selittävät Raamatuansa tämän päivän tapahtumiin ja yhdistävät kertomuksensa mielikuvituksellisesti tähän aikaan.
        Jer.9:23-24.Kikkelin esinahkan leikkaus ei mitään auta !
        Jos ei meno muutu niin juutalaiset kokevat surmansa piikkilankojen taakse kätkeytyessääkin.

        Lisäksi vielä jos ei Ameriikka kadu niin ja jos katuu niin !
        No joo niinhän se on paras ennustaakkin vääränprofeetan.


    • 1234567...

      Vastine J.Kinnuselle.
      On vain tämä yksi uskovien ylöstempaus kun Jeesus tulee toisen kerran. Nämä pois jääneet kaikkien kansojen jumalattomat eivät voi enää parannusta tehdä, sillä he saavat surmansa Jeesuksen toisen tulemisen ilmestyksestä ja paholainen sidotaan ja näin maa on autio ja tyhjä 1000 vuotta.
      Pyhät Jeesus vie 1000 vuodeksi taivaaseen.

      1000 vuoden jälkeen on kaikkien aikojen kansojen jumalattomien herätys paholainen myös päästetään vankeudestaan. Paholainen villitsee heitä ja niin he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin. On jumalattomien tuomion aika. Lopuksi tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät.
      Tämä on toinen kuolema tulijärvessä.
      Luodaan uusi taivas ja uusi maa, jossa vanhurskaus asuu.

      Vielä muistutukseksi: Pedon merkki on sunnuntai ja mikrosirut hallintavälineitä.
      Jumalan merkki on sapatti. Voittajat pääsevät lasimerelle veisaamaan Mooseksen, Jumalan palvelijan virttä ja Karitsan virttä Ilmestyskirjan mukaan.

      • Shalom! 1234567...

        Profeetta Sakarja.13:7-9 kohta tapahtuu Herranpäivänä!
        Hesekiel ja Jeremia kertoo Herran puhdistavan Israelin 12 heimoa vasta Israelissa.
        Onko vain yksi ylöstempaus, eri Raamatun tulkintoja on 1-4 ! Siitä olen samaamieltä että yksi ylöstempaus on ainakin ennen 1000.vuotista rauhanvaltakuntaa.

        Morsiusseurakunta (ei portto ekumenia ilm.17-18) on ennen Herranpäivää tempaistu tuuliin ja pilviin 3½ tai 7 vuotta aikaisemmin!
        Israelin väestöstä pelastuu Herranpäivänä vain 1/3 , jopa ilman 666 mikrosirua :) Koska tuo 1/3 huutaa avukseen Mesiastaan! Maailman väestöstä pelastuu myös 1/3 siitä on jokin Raamatun kohta muistaakseni ilmestyskirjassa.

        Sak.13:7-9
        Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan, sanoo Herra Sebaot. Lyö paimenta, ja joutukoot lampaat hajallensa; mutta minä käännän jälleen käteni pienimpiä kohden.

        8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.

        9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani".

        ps.Herra Jeshua HaMashiach ja Pyhähenki minussa vieroksuu mm; okkultista kat ja ortd lahkoja, evlut lahkoa ekumeenisten lahkoja, Adventistien, Mormoonien ja Jehovan todistajien opetusta, ne kun on sitä palkkapaimenien ja kirkkoruhtinaiden "proUSA tai proVenäjä" uskontoja! Heistä Abba Isäni kertoo Ilm.17-18 kohdassa!


    • 1234567...

      Shalom.
      Ihminen yksilönä vaeltaa totuudessa tai harhoissa. Harvat ovat ne, jotka totuuden tien löytävät.

      Tässä muutamia muutoksia, jotka on tehty ihmisten toimesta.
      1. Luterilainen katekismus v.1948. Artikkeli sapatti ja sunnuntai: Sunnuntai alkoi VÄHITELLEN muodostua kristittyjen tärkeimmäksi juhlapäiväksi syrjäyttäen lopulta täysin lauantaisen sapatin vieton.

      Vuonna 321 jKr. Keisari konstantinus sääti kuuluisan sunnuntailakinsa, joka kuului seuraavasti: Auringon kunnioitettavana päivänä asettukoot kaupungin viranomaiset ja kansa lepoon jne....
      Vuonna 1973 Kalenterissa sunnuntai muutettiin viikon seitsemänneksi päiväksi.

      2. VÄHITELLEN VÄHITELLEN naisista tehtiin pappeja/pastoreita Raamatun vastaisesti.

      3. VÄHITELLEN VÄHITELLEN on alettu hyväksymään homo ja lesboliitot.
      Kaikki muutokset VÄHITELLEN VÄHITELLEN.

      • Shalom! 1234567...

        Kelpaako makea valhe vai karvas totuus? Kun yhteisössä sokeat taluttaa sokeita, kaikki menee harhaan mikään ei muutu!

        Siellä portto babylonissa on palkapaimenia susia lampaiden vaatteissa, he tietoisesti tai tietämättään estävät ihmisiä pääsemästä sisälle Jumalanvaltakuntaan ja tuntemasta totuutta!

        He on jopa historian aikana Suomessa ja maailmalla tappaneet ja tappaneet ja vieläkin tappavat ihmisiä, jopa Jeshuan vähimpiä sisaria ja veljiä. Sanoen sen olevan heidän jumalansa tahtoa. Esim; evlut arkkipiispa "armonvuonna 1917-18" kun hän kertoi köyhien tappamisen olevan heidän jumalan tahtoa kun heidän seurakunnan omat köyhällistöveljet ja sisaret, omat heimoveljet! Halusi määräosan leipää ja pois orjuudesta. He ovat erottaneet ihmisiä pois heidän lahkoista kun ihmiset on kertoneet totuutta (room.1:18-32), totuuden puhujat on heille kauhistus! Ei sitä portto babylonia pysty ihminen parantamaan taikka ei siihen kannata kuluttaa elämänäsä päiviä (ilm.17-18).

        Joh.16:2
        He erottavat teidät synagoogasta; ja tulee aika, jolloin jokainen, joka tappaa teitä, luulee tekevänsä uhripalveluksen Jumalalle.

        Tämä pitää paikansa että Shabatti on perjantai illasta -> lauantai iltaan. :)
        On ollut erinlaisia ajanlasku järjestelmiä historian saatossa ja on vielä tänääkin.
        Abba Jahven Isämme ajanlasku järjestelmä on kuukalenteri.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ajanlasku

        Minä en tai me emme voi sille mitään että menneet sukupolvet on harhaan menneet, olessaan sisällä portto babylonissa, tämä ei ole tänään minun tai sinun ongelma.

        Lopunaikana ymmärrys lisäntyy kertoo Raamattu. Ennen vanhaan ei kaikki osanut edes lukea ja papisto ja hallitsijat kielsi köyhällistöltä jopa kansankielisen Raamatun jotta kansa ei tietäisi totuutta! Kirkkoruhtiaat ja korkeinmat palkkapaimenet ja papisto eli ja elää vieläkin maallisessa yltäkylläisyydessä, omanedun ja katoavan ihmiskunnian tähden. Heillä kun on maallinen ja hengellinen valllanhimo.

        Raamattu kertoo... se joka teidän keskuuteen tulee julistamaan ilosanomaa ja on yli kolme päivää tekemättä työtä, hän tehköön työtä.

        Paavalilla (osaksi ensimmäinen palkkapaimen) oli siviiliammatti teltantekeminen, jolla hän elätti itsensä, vaikka joutui ottaa apua muilta. Hän kertoo että hän ei haluaa ottaa apu muilta, jotta ilosanoman julistukselle ei tulisi estettä. Ilosanoman julistus on tarkoitettu kaikille uskoville, siis kristityille, ei pelkästään paimenille. Jeshua varoittaa palkkapaimenista (esim; miik.3:11)!

        Tuon vähitelleen tulleitten ja tulevien muutosten takia pitää ojentautua Raamatun sana mukaan ja lähteä ulos portto babylonista kertoo tuo Ilm.17-18 kohta.
        ( jer.51:6-9, 2.kor.6:14-18, ef.5:27, room.1, joh.16:2)
        Ulos lähteminen portto srk:sta ja sen tyttäristä ei ole samaa kuin lähtisi pois ylöstemmattavasta morsiusseurakunnasta , tai sitä että ei seuraisi Jeshuaa.

        Usein opetaan että antakaa "jyvien ja akanoiden olla yhdessä" Herranpäivään asti !
        Kaikki ihmiset eivät ole tätä käsittäneet oikein. Tuo tarkoittaa että Jeshuan seuraajilla ei ole oikeutta sanoa kenestäkään ikuista kadotustuomiota! Sen sanoo vain Herra Jeshua itse.

        Ojentauminen ja ulos lähteminen ekumeniasta on uskon askel.
        (hebr.11:1, room.12:2, apt.2:40)
        Porton ja sen jäsenten hirveyksiä on tehty alku-srk:n ajoista lähtien kun muodostui kristinuskonto ja valtionuskonto instituutti! tämän näkee maailman ja Suomen historiasta.

        ps.naispapittaret on niskoittelua Abba Jahven ja ainutsyntyisen Poika Herra Jeshuan edessä! Tietäen he eivät ole tietävinään, naiset palkkapapittarina on vastoin Raamattun opetusta eikä sillä ole tai sille ei tule Abba Jahven siunausta (1.moos.3:16, 1.kor.11, 1.kor.14:33-35, 1.tim.2:8-15, 1.tim.3:12, 1.piet.3:1-7, ef.5:22-33).


        Shalom


    • Molash!

      Sokeiden valtakunnassa silmäpuolikin on kuningas.Näin minulle kerrottiin kun ruokailin normaalia iltaruokailuani.

    • YHWH:n sallimuksesta

      Mennyt Sandy myrsky ja tuleva jäätävä talvimyrsky on juuri aloittajan kertomalla USA:n itärannikon alueella!
      http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201210300090339_ul.shtml
      http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012110416283275_ul.shtml
      Kurittaako YHWH nyt tuota aluetta? Muistetaan heitäkin rukouksin jotta tuon valtion ihmiset pelastuisi iankaikkiselta kadotustuomiolta! Ja saisivat YHWH:n mielenmukaiset vanhurskaat johtajat maalleen! :)

      IN GOD WE TRUST! FREEDOM! LIBERTY!
      http://en.wikipedia.org/wiki/In_God_we_trust
      In God We Trust (suom. "Jumalaan me luotamme") on Yhdysvaltojen virallinen motto. Yhdysvaltojen lisäksi sitä käyttää myös Floridan osavaltio. Mottoa käytettiin ensimmäisen kerran vuonna 1864. Yhdysvaltojen virallinen tunnuslause siitä tuli vuonna 1956. Maan lakiin motto on määriltelty lauseella ""In God we trust" is the national motto" (suom. ""In God we trust" on kansallinen motto").
      http://fi.wikipedia.org/wiki/In_God_We_Trust

      Hirmumyrskyn runtelemaa USA:n itärannikkoa lähestyy jäätävä talvimyrsky
      http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=5589
      Sääennusteet kertovat lämpötilojen laskevan lähelle nollaa. Uuden myrskyn odotetaan saapuvan tulevalla viikolla ja se tulee aiheuttamaan kylmiä tuulia, lumisateita ja viranoamaiset ovat julistaneet yleisen terveystilavaroituksen.

      Vastatakseen kasvaviin haasteisiin Punaisen Ristin kerrotaan kaksinkertaistaneen avustustoimintansa New Yorkissa. Asukkaille tarjotaan suojapaikkoja ja peitteitä.

      Pormestari Bloomberg on arvostellut energiayhtiöitä Long Islandilla siitä, etteivät ne ole kyenneet palauttamaan energianjakelua tarvittavan nopeasti vaurioituneisiin kaupunginosiin. Hän tuomitsi tilanteen kestämättömäksi ja pahoitteli, että jotkin alueet joutuvat odottamaan kaksi viikkoa energiansaannin palautumista.

      Metrot ovat edelleen osasta kaupunkia käyttökelvottomia ja tuhokorjaukset jatkuvat. Pormestarin mukaan hätätilapolttoaineiden toimitus kestää vielä muutaman vuorokauden ennen sen saavuttamista polttoainepulasta kärsivät asukkaat. Useiden satojen ajoneuvojen jonot ovat edelleen polttoaineen jakelupisteissä.

      Polttoainetta jaetaan Queensissa suoraan kuorma-autoista ja näitä jakelukuorma-autoja on toimitettu ympäri kaupunkia paikkamaan pahinta polttoainepulaa. Polttoainetta lisäksi säännöstellään pääasiassa hälytysajoneuvojen ja viranomaisten käyttöön.

      Queensissa on yli 81 000 ihmistä edelleen ilman sähköä. 900 000 ihmisen kerrotaan olevan edelleen ilman kaasu- ja energiatoimituksia.

      Mutta järjestyksenvalvonnassa kerrotaan onnistumisista. Vaikka myrsky on aiheuttanut suuria ryöstelyaaltoja, New Yorkin poliisi kertoo henkirikosten määrän pudonneen tuntuvasti. Henkirikosten lukumääräksi raportoidaan jopa 81% vähemmän kuin vuotta aiemmin. Suuren vastuun eteen asetettu New Yorkin poliisin edustaja arvioi syyksi henkirikostilastojen laskuun voimakkaan partioinnin pimentyneillä alueilla ja poliisi on on tyytyväinen tuloksiinsa katastrofin hallinnassa.



      Lue myös:

      "Yhdysvaltojen itärannikolle maanantaina iskenyt hirmumyrsky Sandy jatkaa riehumistaan, vaikka varsinaiset myrskytuulet ovatkin jo laantuneet. Suurvaltaa ravistelee yhteiskunnan heikkouden paljastava jälkimyrsky. Median kauhistellessa seurauksia, syyt jätetään käsittelemättä."

      Hirmumyrskyt paljastavat länsimaisen yhteiskuntarakenteen heikkoudet ja illuusiot
      http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=1&id=5576

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      132
      2081
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      375
      1548
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1156
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      962
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      959
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      933
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      908
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      848
    9. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      798
    10. Seksuaalinen halukkuus ja kyvykkyys

      Tulee mieleeni kysyä, onko palstalla enää ihmisiä joilla olisi se voimakas seksuaalinen halukkuus vastakkaiseen sukupuol
      Sinkut
      99
      691
    Aihe