Olen ensimmäistä kertaa työttömänä. Olen hakenut jo muutamaan työpaikkaan itse vapaamuotoisella hakemuksella. Tarvitseeko minun säilyttää työpaikka hakemukseni ja näyttää niitä työkkärissä ns. todisteena siitä,että olen itse hakenut töitä?
Oma työnhaku ja työkkäri
7
240
Vastaukset
- Hyvä ne säilyttää
Jos kysytään niin onhan hyvä olla dokumenttia että ollut aktiivinen, mutta harvemmin kysytään. Jos saat saatteen työkkäristä hakea työpaikkaa, näistä on syytä jättää mustaa valkoisella vaikka sähköpostiin.
- työtön kans
Kaikki talteen.Joko tulostat ilmaiseksi todisteet silloin tällöin työkkärissä tai hankit esim. gmailin sähköpostin sinne mahtuu loputtomiin tavaraa.sinne vaan silöön niin on tarvittaessa näyttää että olet hakenut
- Lussmu<
Netis pystyy kattoo omia tietoja ja muuttamaan niitä ym... säilytä kaikki paperit mikä vois koskea te-keskusta,kelaa,soskua. "leimata kortti" työkkärissä.
- jhgjggh
eipä noita kyllä vielä ikinä ole kyselty
- hvlvvl
Löytyy myös sellaisia toimistoja missä halutaan nähdä kirjallisesti minne olet hakenut.
- kkh..
taitaa sitten vaihella melkoisesti paikkakunnittain. täälä riittää kun soittaa vain tiettyynpäivään mennessä tilanteestaan.
- qwyi
en minä ainakaa mitää appereita rupee säilyttää siitä mihin oon hakenu ja mihin en,,,,niitähän olis jo miljoona paperia. jos multa kysellään papereita sanon työkkärin ämmälle että soita sinne ko työnantajalle ja kysy olenko hakenu, kyy ne sielt aina näkee, en mä työkkärin anna mua liikaa kyykyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462