Mitä mä teeen :( ! Saatan olla raskaana, ku samana päivän olin yhdynnäs mun jätkän kaa kuus kertaa ja ain se laukes.. ja mun kuukautisten pitäis alkaa vast puolen toista viikon päästä ni voinks mä tehä viel testiä ? Ja ku en uskalla puhuu äitille tästä ja mun poikakaveri eka se oli ihan innoissaa siit jos oisin raskaan, mut nyt se ei oo pitäny 2 päivään mitää yhteyttä ja sen kännykkä on ollu pois päältä ja se ei oo ollu kotona ikin ku oon menny hakee sitä .. mä en todellakaa tiiä et oisinks valmis äidiks mut emmä voi mun omien mokien takii tappaa lapsen alkuu :( mä en kestää ! Ja kui nopee niit raskauden ensioireita tulee ? ku mul on kokoaja nyt ollu hirvee vessahätä ja mun alavatsaan vihloo välil ja oon oksennellukin... ja siit on nyt 7 päivää ku pantiin.
Kohta 17vee ja mahollisesti paksuna !
13
139
Vastaukset
- 1977*
Ohjaisinpa sinut jollekin fiksummalle palstalle, unohda tämä palsta nyt, koska et kerran aborttiakaan aio tehdä.
Kysymyksiinv astaukset. Ei kannata vielä tehdä testiä, ei näytä tulosta kuitenkaan. raskauden ensioireita alkaa tulemaan nopeasti, se kuinka nopeasti kehosi reakoi niihin tunutvasti on yksilöllistä, eli voi toki tuntua jo viikon päästä hedelmöityksestä, mutta tuskin, kyse on mahdollsiesti villin päivänne aiheuttamasta reaktiosta synnytyselimistössäsi. - Täh
Trolli? Kirjoittaako kohta 17-vuotias kuin 12-13-v?
- peloissaan..
mä kyllä oon koht 17 ja en mä mun mielestä kirjota ku 12-13v (:
- pupu tupuna
onko sitten suuri osa vastustajan kirjoituksista myös trolleja?? koska tuntuu eträ kirjoittaja on tekstin perusteella max 15 vuotias mutta kuitenkin kertoillut olevansa aikuinen..eli miten on?
- !
pupu tupuna kirjoitti:
onko sitten suuri osa vastustajan kirjoituksista myös trolleja?? koska tuntuu eträ kirjoittaja on tekstin perusteella max 15 vuotias mutta kuitenkin kertoillut olevansa aikuinen..eli miten on?
17-vuotias ei ole vielä aikuinen ? Mulle on ihansama mitä te uskotte mut joka sana tost tekstistä on totta !
- 1977*
! kirjoitti:
17-vuotias ei ole vielä aikuinen ? Mulle on ihansama mitä te uskotte mut joka sana tost tekstistä on totta !
P. tupuna viittasi itse asiassa aivan toiseen henkilöön, joka kirjoittaa paljon kaksoispistedeetä ja muita sellaisia käyttäen ja tieteellisiä sanoja ja lyhenteitä ihan hassuissa paikoissa ja hassuilla kirjainyhdisteillä, eli kirjoittaa kuin kuka tahansa yläaste ikäinen joka yrittää esittää vanhempaa...
Tupuna siis kysyi, että onko se vastustajakin trolli edellisen vastaajan mielestä, koska kirjoittaa kuin kuka tahansa teini.. - pupu tupuna
1977* kirjoitti:
P. tupuna viittasi itse asiassa aivan toiseen henkilöön, joka kirjoittaa paljon kaksoispistedeetä ja muita sellaisia käyttäen ja tieteellisiä sanoja ja lyhenteitä ihan hassuissa paikoissa ja hassuilla kirjainyhdisteillä, eli kirjoittaa kuin kuka tahansa yläaste ikäinen joka yrittää esittää vanhempaa...
Tupuna siis kysyi, että onko se vastustajakin trolli edellisen vastaajan mielestä, koska kirjoittaa kuin kuka tahansa teini..kiitos 1977*!!
huomasin itsekin juuri että olin tainnut hiuksn epäselvästi asiani ilmaista.. :)
aloittaja: sinua en missään nimessä pidä trollina!! vaan tarkoitin juuri noin kuten 1977* kirjoittikin.. :) - Kanna vastuusi
! kirjoitti:
jos sen aika o nyt tullut, kun et ole ilmeisesti ehkäsyjäkään edes yrittänyt käyttää. Tiedät itsekin, että sitä ei kanneta lapsi surmaamalla.
Toivottavaa on, ettet ole raskaana, niin saat aikaa miettiä mitä todella haluat ja kasvaa aikuiseksi ja huolehtia jatkossa ehkäisystä, tai mieluiten jättää ne aikuisten leikit sitten aikuisuuteen. - peloissaan..
Kanna vastuusi kirjoitti:
jos sen aika o nyt tullut, kun et ole ilmeisesti ehkäsyjäkään edes yrittänyt käyttää. Tiedät itsekin, että sitä ei kanneta lapsi surmaamalla.
Toivottavaa on, ettet ole raskaana, niin saat aikaa miettiä mitä todella haluat ja kasvaa aikuiseksi ja huolehtia jatkossa ehkäisystä, tai mieluiten jättää ne aikuisten leikit sitten aikuisuuteen.Anteeks nyt vaan mutta mä syön epillereitä.. En aina ole muistanut ottaa pilleriä ja siksi mä pelkään että olen raskaana.. noiden oireiden takia.. ja se jos teen abortin EI OLE lapsen surmaamista.. se ei ole vielä edes lapsi !
- pässiä narusta
peloissaan.. kirjoitti:
mä kyllä oon koht 17 ja en mä mun mielestä kirjota ku 12-13v (:
Kyllä tuo on ihan selkästi nyt niin paksua koko alku, ettei muusta ole edes kyse. Kertoo vielä kuinka monta kertaa laukses jne. älkää menkö halpaan.
- oot troolli
peloissaan.. kirjoitti:
Anteeks nyt vaan mutta mä syön epillereitä.. En aina ole muistanut ottaa pilleriä ja siksi mä pelkään että olen raskaana.. noiden oireiden takia.. ja se jos teen abortin EI OLE lapsen surmaamista.. se ei ole vielä edes lapsi !
Tämä on ihan selkeää toistoa eräästä toisesta aloituksesta. Trolli!
- Noniin,
peloissaan.. kirjoitti:
Anteeks nyt vaan mutta mä syön epillereitä.. En aina ole muistanut ottaa pilleriä ja siksi mä pelkään että olen raskaana.. noiden oireiden takia.. ja se jos teen abortin EI OLE lapsen surmaamista.. se ei ole vielä edes lapsi !
eli olet laiminlyöny ehkäisyn, koska jos yksikin pilleri unohtuu, pitää käyttää loppukuukausi kumiakin! Mielellään vaikka ihan muutenkin tuplavarmistusta jos ei kerran vastuuta huvittaiskaan kantaa!
Eli jos surmaat lapsesi abortilla niin se muuttuukin yhtäkkiä ei-tappamiseks ja ei-lapsen aluks... vaikka ihan itsehän alotuksessa puhut juuri näistä?!
Alkaa todella haiskahtaa pelkältä heikolta provolta koko tarina...
- Apostoli Peeveli
Voi v***u näitä. Joku taas tulee aborttipalstalle ilmoittamaan että on muka pannut 6 kertaa, ei ole käyttänyt ehkäisyä, on "ehkä" paksuna, mitä mä teen ja en aio tehdä aborttia.
Vaihtoehdot:
1) huomionhakuinen 14-vuotias tylsää päivää piristämässä
3) 45 -vuotias fanaatikko ja moraaliopettaja Reino, joka imitoi teinien kieltä mutta erehtynyt tyylistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462