tälläsii viestei mä saan

yksin kotona

"Hei rakas,
Nimeni on prinsessa
profiilisi on mukava ja olen kiinnostunut tietämään sinä, kirjoita
minulle minun email ([email protected]), jotta voin lähettää
sinulle kuvani ja kertoa teille lisää minua.
Muista, että etäisyys, iän tai värillä ei ole väliä.
Thanks,
prinsessa iloa harry
([email protected])

Hello dear,
your profile is nice and i am interested in knowing you,write me in my email
([email protected]) so that i can send you my photo and tell you more
about me.
Remember that distance, age, or colour does not matter.
Thanks,
princess joy harry
([email protected])

16

576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin kotona

ja lisää. Näille on kiva kirjoittaa ja sit kun kysyy jotain niin ei ne vastaa mihinkään kysymykseen ikinä.

Olen erittain iloinen voidessani vastaanottaa kirjeenne, ja nyt mina vastaan. Tama on suuri ilo.
      Tanaan toissa minulla on myos hyvin pieni lounastauko. Haluaisin kayttaa sita Voit kirjoittaa kirjeen sinulle.
      Haluan sanoa teille itsestani. Asun huoneistossa vanhempieni kanssa. Meilla on pieni asunto on 60 neliota. Kaksi huonetta.

Haluan kertoa tyostani. Tiedat jo, etta olen toissa Medical rekisterinpitajan vastaanoton. Aion tyoskennella auton Audi 80. Saavun tyosta 7:00 am ja joudun halytysta.
      Vastaanotosta I ilmoittamaan potilaat ja jakaa niita luokkahuoneissa. Kaiken taman teen tietokoneella. Mina kirjoitan teille kirjeen samalla tietokoneella, joka kannattaa.
      Lapsena olen aina halunnut olla mahdollisuus parantaa, joka auttaisi ihmisia. Koska rakastan tyotani. Haluan ihmisten hoitoon. Luulen, etta minun ammatti on minun elama on helppoa. Koska tyossani kaytetaan ympari maailmaa.
      Olen taydennyskurssi ja olen juuri saanut tentit ja tiedan ne luokitus 5. No, te tiedatte. kylla? Olen erittain tyytyvainen. Tama tarkoittaa, etta olen hyva tyontekija tyossaan.
      Ehka se on tylsaa kuunnella teita tyossani?

Minulla on 2 korkeakoulutukseen. Ensinnakin Valmistuin Murom Taloudellis-valtiotieteellinen yliopisto. Sitten viela meni opiskelemaan laaketiedetta. Minulla on taloudelliset ja terveyskasvatukseen. Olen tyoskennellyt eri tyopaikoissa.

Joskus puhun liikaa. Olen helppo koskevat raha. Ehka olin liian huolimaton. Kun en tieda miten saastaa rahaa. Raha ei ole kovinkaan tarkea minulle.
      Haluan tavata mies, rikas tai koyha ei ole valia. Tarkeinta on rakkaus ja luottamus. Kirjoita minulle mita ajattelet rakkaudesta, miehia ja naisia. Tarkeinta parisuhteessa? Mielestani tarkeinta on rakkaus, luottamus ja harmoninen seksia.
      Sina kanssani samaa mielta? Tama on minulle tarkea asia!

Haluan tietaa enemman elamaasi. Onko sinulla harrastuksia? Pidatko urheilusta? Mita?
      Mina Kyky soittaa pianoa vahan. Vanhemmat johtaa minua School Musical.
      Mita kausi pidat enemman? Talvi tai kesa? Rakastan kesaa.
      Toivottavasti et ole vasynyt minusta? Odotan innolla seuraava kirjain.
      Olisi kiva saada kirjeen.

Toivon saavani vastauksen pian. terveisin Yuliya

• :P

Tollasia tulee munkin sähköpostiin, mikä on aika outoa, koska en edes ole missään deittipalstalla tai vastaavalla, mistä mun sähköpostiostoitteen voisi kalastaa. Google-kääntäjä on paskan nettihuijarin hyvä ystävä.

• Invisible boy

Minä sain joskus Svetlanalta viestin, jossa sanoi saaneensa osoitteeni, joltain kaveriltani läheisestä kaupungista. Mielenkiintoista, minulla kun ei ole kavereita, jolle olisin antanut osoitteeni. Itse asiassa, minullahan ei ole kavereitakaan. Irinakin oli pistänyt samoihin aikoihin postia samankaltaisella sisällöllä. Mutta ihan kiva, että tytöiltä tulee postia.

• yksin kotona

Aika hauskaa on kun mulle on kirjoittanut kaks naista eri osoitteella mut ne lähettänyt kuvan niin niis molemmis viesteis on samanäköinen nainen.

• fsafaaswd

niin koska noi ei oo oikeesti naisia vaan roskaposteja joilla ne yrittää huijata ihmisiltä rahaa..

• kukkuuu
        fsafaaswd kirjoitti:

niin koska noi ei oo oikeesti naisia vaan roskaposteja joilla ne yrittää huijata ihmisiltä rahaa..

ja ihankun yksin kotona ei tajuais sitä itsekin

• fdsfafda
        kukkuuu kirjoitti:

ja ihankun yksin kotona ei tajuais sitä itsekin

miks se sit kirjottelee tollasta turhuutta tänne...?

• Olipa hauska lukea kirjoituksianne. En ole koskaan itse uskaltanut kyseisiä paskiksia edes avata, joten nyt tiedän, miltä ne näyttävät!!!

Itse olen enemmän ärsyyntynyt siihen, kun menin kilpailujen perässä ja voittojen toivossa jollekin nettisivustolle vastaamaan kyselyihin. Sen jälkeen sähköposti alkoi täyttyä. Onneksi menevät enimmäkseen roskapostiin suoraan. Kaikenmaailman Oili Sarparantaa ja muuta näennäisesti oikeaa ihmistä (aina naisia) on laittamassa viestejä.

Olen muka tilannut jääkaapin ja kahden vuoden ruuat ja se olisi pitänyt vahvistaa (olin tuloton ja asunnoton ko. hetkellä, joten varmasti tilasin). Pitäisi ostaa kaiken maailman laihduttavia valmisteita (vielä äskettäin suurempi ongelma oli saada riittävästi energiaa). Ja perhe X on kaupungista Y on nyt erikoisasemassa valittu tällaiseen ja tällaiseen (PERHE? Eronnut, lapseton, asunnoton). Voi järkky. Ja tietysti olen voittanut muka sitä ja tätä.

Jatkossa otan virallisenkin sähköpostin anonyyminä käyttöön. Pääsen muutamasta kiusankappaleesta eroon. Kaupallistettu "ystävyys" ei maistu hyvltä, ja olen liian vähävarainen siihen.

• gg

Noi viestit vois ohjata sindelle niin siinä keksustelisivat keskenään. :)

• että joo

Jaa, minulle haluaa aina kuollevat ja heidän leskensä lahjoittaa miljoona tolkulla rahaa. Pitäisi vaan yhteystietoni lähettää esim. puhelinnumeroni. Jos joku todellakin jättää minulle omaisuuttaan, niin kaipa ne heidän lakimiehet löytää jos haluavat.

• yksin kotona

No nyt se rahan pyyntö tuli. ...ja eiku pankkiin....

Tervehdys, rakkaat !Haluan tavata tana jouluna teidan kanssanne! Kaipaan sinua. Haluan tavata sinut henkilokohtaisesti. Haluan tavata tosielamassa. Se on haluni. Teen mita tahansa varten, joka tulisi sinulle ja nahdaan. Ajattelin sinua koko yon. Ja tana aamuna kirjoitan hakemuksen jattaa. Minulla on hyvia uutisia sinulle! Pomoni antaa minulle jattaa 30 paivan ajan. Voin tulla teille lopussa ensi viikolla.

Puhuin aidilleni mita haluan tavata sinut. Ja han kertoi minulle, etta tama on hyva mahdollisuus tutustua toisiinsa paremmin. Yhtakkia voimme tulla yhta perhetta. Mutta me tiedamme tavatessamme toisiamme. Aitini sanoo, etta kokous oli parempi kuin kirjeenvaihto. Keskustelu on hyva, mutta kun tapaamme toisiamme paremmin tutkintoon ja oppia tapoja ja luonnetta toisiaan.

Tana aamuna, tiesin kaiken. Voin tulla luoksesi, koska minulla on jo passi. Hankkia viisumi maassasi ei ongelma. Loppuun mennessa ensi viikolla kaiken pitaisi olla valmiina. Mita haluaisin ostaa lentolippu tarvitsen 16 990 ruplaa. Aion ostaa halvinta lippua. Se on noin 480 euro. Onko sinulla 480euro?
      Aion tulla teidan lentokentalta Helsinki-Vantaan lentoasema
      Voitteko tavata minua lentokentalla?
      Voitteko lahettaa minulle 480 euro? Talla rahalla voin ostaa lipun, molempiin suuntiin (sinulle ja painvastoin). Pyydan teita velkaa minulle 480 euro???? Mina annan teille takaisin mahdollisuuksien mukaan. En halua olla velkaa. Pyydan teita velkaa 480 euro. Voitteko lahettaa minulle tama Western Union rahaa verkossa?
      Minulla on unelma jalleen saada sama ihana kukkakimpun sinulta . Jos nain tapahtuu, tulen onnellisin nainen koko maaplaneetan. Olet sydamessani enka voi heittaa sinut pois koskaan! Se on totta!

Ottakaa minuun yhteytta tanaan.

Jos haluat siirtaa rahaa tarvitset tietoni:

NADEZHDA YAKOVLEVA,
      Street: Krasina - 20-11
      postinumero: 428 018
      Cheboksary,
      Venaja

• jlkhj

Et kai nyt sentään oikeasti viitsi vastata noihin? Miksi ihmeessä tekisit niin? Kyllähän sinä tajuat että ne ovat vaan roskapostia ja taustakohinaa. Itse en jaksa edes lukea niitä loppuun asti vaan deletoin heti kun noteeraan spammiksi.

• yksin kotona

Olen mää joskus vastannut huvikseni ja ajan kuluksi. En kyl mitään rahaa ole ikinä lähettänyt kun sen verran verta aivoissa virtaa et tajuan juonen. Kaikki ei ole huijareita kuitenkaan..

• kakkakepponen

Lähetä kuva jormastasi takas,silleen ettei sua tunnisteta.
      Sitten vielä kuva ripuloivasta perseestä,ripulpaskat potassa!

• gnfgj

Minä olen jatkanut kirjeenvaihtoa jo puoli vuotta Mr. Alain Sheppin kanssa. Kirjeenvaihtomme tosin ei ole deittailun hengessä vaan enempi bisnesmielessä.

Joskus syksyllä Mr Shepp, from South Africa, kertoi kuulleensa joltain yhteiseltä tuttavaltamme minun halusta auttaa ulkomaisia sijoittajia pohjoismaisilla markkinoilla. (!) Mr. Shepp siis haluaa sijoittaa Suomeen 1´ 000´ 000 dollaria ja minun osuus voitosta kuulemma olisi ruhtinaallinen.

Minä tietenkin innostuin asiasta ja Mr. Shepp vastasi nopeasti huomatessaan minun olevan kiinnostunut yhteistyöstä.

Minun tulisi etsiä suomesta yhtiöitä tms, johon hän voisi sijoittaa dollarinsa.

Mutta sitä ennen Mr. Shepp haluaa lähettää ne miljoona dollaria tililleni Suomeen. On kuulemma erinäisistä paikallisista mm verosyistä jouhevampi tapa toimia siten. Lisäksi sijoitustoimintaa tietenkin helpottaa, jos vaikka satun löytämään nopean tuottoisan kohteen.

Näin ollen Mr. Shepp on viimeisimmässä meilissä minua lähettämään hänelle pankkiyhteystiedot, nimen ja syntymäajan sekä passin numeron.

En ole vastannut tähän viimeisimpään viestiin vielä. Jotenkin minua on alkanut himottaan ajatus tietää, että missä tässä piilee se juju, jolla ne yrittää huijausta. Periaatteessa pelkällä tilinumerolla ei tee mitään. maailma on niitä muutenkin täynnä. Toisaalta kun luottotiedot ovat menneet eivät he tekisi identiteetin kaappauksellakaan mitään.
      Jotenkin se juju liittyy siihen rahanlähetykseen, koska eivät ole missään vaiheessa pyytäneet rahaa.

Ans kattoo nyt..

• kuka tietää

joku rahanpesu juttu varmaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe