Miksi tämä täysin asiallinen ja ketään nälvimätön aloitus on poistettu, vai oliko kysymykset abortinsuosijoille taas liian vaikeita? Pelkästäänkö abortinvastustajia solvaavat valhesyytösalotukset sallitaan?
Äskettäin tuli Avarassa luonnossa mm. kenguruista. Miettikääpä että jos ihminenkin olisi pussieläin, ei abortteja tarvittaisi lainkaan, eikä niitä varmaan olisi keksittykään, vaan alkio syntyisi noin 30 päivän kuluttua hedelmöityksestä ja mönkisi naisen vatsapussiin kasvamaan täysiaikaiseksi.
Mitenkähän moni tässä mönkimisvaiheessa voisi omin käsin heittää alkionsa pönttöön, tai jos mönkiminen tapahtuisi nukkuessa tai muuten niin ettei huomaa, repisi sen itse irti vatsapussin nisästä ja hylkäisi roskiin?
Lapsihan olisi tässä tilanteessa helppo viedä johonkin vastaanottokeskukseen tms. tätä varten perustettuun paikkaan jossa lapsen haluavat naiset jonottaisi pikku mönkijöitä vatsapussit ammollaan!
Tässä vielä kenguruiden ja pussieläinten lisääntymisestä
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kengurut#Poikaset
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pussieläimet
Mielenkiintoinen seikka on myös seuraavan poikasen kehityksen pysähtyminen alkiovaiheeseen niin pitkäksi aikaa kun isompi poikanen lähtee pussista. Tämänkin suhteen varmaan keksittäisiin jokin "myöhäisehkäisy" vielä siinäkin vaiheessa kun raskaus olisi jo alkanut, että lapsen voi antaa kasvaa isommaksi vasta sitten kun halutaan.
Ajatusleikkiä "pussi-ihmisistä" ja abortittomasta maailmasta
5
109
Vastaukset
- bioloogikko
Pussieläimet voivat myös stressaantuessaan tai ravinnon ollessa vähäistä abortoida sisällään kasvavan poikasen ja tyrehdyttää maidon pussipoikaselta.
Luonto on hyvin kiehtova. Kiinnostava olisi munivien nisäkkäiden tapainenkin systeemi. Siinä olisi helppo laittaa iskäkin hommiin ennen poikasen kuoriutumista. - bioloogikko
Niin, ja kengurut myös paetessaan isohko, liikkumista haittaava poikanen pussissaan, viskaavat poikasen ulos päästäkseen itse pakoon.
- No mietipä hetki...
"Miksi tämä täysin asiallinen ja ketään nälvimätön aloitus on poistettu, vai oliko kysymykset abortinsuosijoille taas liian vaikeita? Pelkästäänkö abortinvastustajia solvaavat valhesyytösalotukset sallitaan?"
Abortinsuosija ei ole asiallinen ilmaisu, koska suurin osa abortin HYVÄKSYVISTÄ ei suosi tai suosittele aborttia. Taisit syyllistyä omassa aloituksessasi heti siihen mistä muita nälvit. Ja yleensä ne mitkä katsotte asiallisiksi sisältävät ala-arvoisia asiattomuuksia, joissa nimitellään muita ja niputetaan heidät yhdeksi ryhmäksi, kuten aborrttiväeksi nimittely. Ja sitten ihmetellään miksi joku katsoo ne asiattomiksi!
Abortinvastustaja vs abortin hyväksyvä. Jokainen voi käyttää näitä asiallisia ilmaisuja, niin tulee suuremmat mahdollisuudet, että aloitus saa pysyä paikallaan.
Itse luulen, että ehkä joku poistaa samoista syistä kuin miksi sinä yleensä täällä aloituksia ja vastauksia poistelet, joten kysy itseltäsi. Teet sen monta kertaa pelkästään kostaaksesi tai siksi, että aloitus ärsyttää sinua.
Ja minua on turha syytellä, kuten varmasti alat, en ole tuota aloitusta edes aiemmin nähnyt.- Vai on..
suosija nyt pahaakin nälvintää :DD täällä on kyllä täysin loogisesti perusteltu miksi se on todenmukainen ja paikkaansa täysin pitävä termi!! :) Ja katoppa kuule vaan oman sakkis viime aikasia alotuksia minkälaista aiheetonta törkypaskaa ja pelkkää haukkumista niistä löytyykään.. joten ne kyllä tulee poistuun ja täysin aiheesta, toisin kun tääkin alotus jonkakaltasia aiheettomasti kiljut poistoon!
- Sitäpaitsi...
aiemmassa poistoon kiljutussa versiossa ei edes ollu koko ensimmäistä kappaletta joten siitäkään et pysty repiin syytä miks se alunperin rääkästiin poistoon!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462