Olen kuullut puhuttavan, että Salon kaupunki myy rahapulassa uimahallin kauppahalliyrittäjälle. Vedet lasketaan pois ja myyntikojut tilalle.
Missä me sitten uidaan?
KAUPPAHALLI UIMAHALLIIN???
6
196
Vastaukset
- toimenpiteisiin
Vai että missä uidaan?
Jo on kysymys! Kävelette Halikonlahden rantaan, siitä kun lähdette uimaan, pääsette vaikka New Yorkiin asti, kyllä meressä tilaa on uimiseen!- jäätävää
Tähän aikaan vuodesta kannattanee ensin katsoa kotimainen elokuva "Avoveteen", ettei tule ongelmia jään kanssa.
- formmaltehyytii
Mutta jos se kauppahalli laitetaan uimahalliin niin sitten siellä kaikki haisee kloroformilta ja formaldehydilta ja semmosta.
Vaikka onhan se tietysti siinä mielessä hyvä, ettei suolaliha ihan heti mene pilalle.- Lada kerho sinne
Veturitallin museo lopetetaan ja kaikista nykyisistä suojatyöpaikan omaavista tulee yrittäjiä siihen perustettavaan kauppahulliin.
Johtajalehmästä tulee itsenäinen lihamestari yrittäjä, sittenpähän näkevät ettei rahaa tule vain töherryksiä seinille ripustamalla.
Toinen vaihtoehto on kun se turhanpäiväinen museo lakkautetaan, sinne voisi perustaa työttömille jonkinlaisen ropauspajan.
- minkemanke
Mun mielestä tommoset kauppahallit on tosi törkeetä laittaa uimahalliin. Kaikki tavarat kastuu kun ne heitetään veteen ja asiakkaat kastuu kun joutuu uimaan sielä vetessä.
- kauppahallilainen
Minun tietojeni mukaan kauppahalli EI tule uimahalliin vaan ohikulkutielle. Siis että ensin rakennetaan se ohikulkutie ja sitten se muutetaan kauppahalliksi rakentamalla ympärille seinät ja katto. Ensin se tietenkin suljetaan liikenteeltä.
Näin olen siis kuullut puhuttavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462