Parisuhteeni -onko siinä jotain vikaa?

...

Otettiin miehen kansa yhteen, sanoin mielipiteeni hänen käytöstavoistaan. Mieheni pakotti minut istumaan sohavalla "miettimässä sanojani" puolisen tuntia, vessahätä oli kova ja harmitti, ei auttanut.

Olen miettinyt joko nostaisin syytettä parisuhde väkivallasta, muta mitä nimikettä voisi tuollaisesta ihan lähes arkipäiväsiestä -ei fyysistä väkvialtaa sisältävästä- ilmisötä käyttää? Onko perustetta, luulisi kun inhottavalta tuntuu. Jätä mies -kommentit ei nyt auta...

7

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma tahto????

No ei miehesi voi sinua laittaa jäähylle, niin kuin pikkulasta. Miksi istuit siinä, etkä mennyt vessaan???? Minä olisin ainakin nauranut miehelle päin naamaa ja jatkanut hommiani, jos mulle tuollaisia käskyjä sanelisi.

• Cloetta...

Teillä on ilmeisesti jokin muu suhde kuin perinteinen vaimo - mies suhde koska kumpikin käyttäydytte noin. Miehesi ei ole sinun vanhempasi, vaikka käyttöytyy noin ja sinä et ole miehesi kasvatettava vaikka käyttäytyisit miten.

RYhdistäydyhän nyt nainen - sinua kohdellaan niin kuin annat itseäsi kohdeltavan.

• Juupa juuh...

Vapaudenriisto ehkä..

Mutta oikeesti, nouse perseeltäs ja mene vessaan...

• babe

Sait mieheksesi oman isäsi.Have fun!

• tkmdn

Mitä olis tapahtunut jos sä olisit nostanut persees ja menny vessaan, niin kuin kuka tahansa itseään kunnioittava normaali ihminen olis tehnyt? Olisiko miehes silloin ollut väkivaltainen?
      Vaikee tähän on mitään sanoo kun jotenkin absurdi koko tilanne.
      Jos sä tosissas mietit syytteen nostamista, niin eikö nyt kumminkin olis järkevintä ihan vaan erota???
      Huh huh.

• Lapsi-vanhempisuhde

Oliskohan aloittaja joutunut kotiarestiin tai häneltä olisi viety viikkoraha tottelemattomuudesta? :D

• ...

Olen hämilläni vastauksista. Oletin nyt lähtökohtaisesti kaikkien ymmärtävän, että kyseessä on vertaus lasten jäähyilyyn. Mieheni ei ole laittanut minua mihinkään istumaan, mutta jälleen oli palstalla eräs nainen kertonut laittavansa alle kaksi vuotiaan lapsen jäähylle...

Vapaus on perusoikeus, toki kuten joku sanoi, kyseessä olisi vapauden riisto. Kyseessä olisi myös perheväklivalta, jonka mieheni olisi perustellut kasvatuksellisilla tekijöillä. Kyseessä olisi siis ollut psyykkinen väkivalta, kasvatuksellisessa merkityksessä. Huomasin vastauksista, että moni tuomitsee miehen toiminnan, se on hyvä, lohdutaavaa, toisten oikeuksia kunnioittavia ihmisiä edelleen on. Ja siten toivottavasti kaikki miettivät sitä, että kolmekymppinen palstalla provoileva ääliö on heidän mielestään ehdottomasti vähemmän ihmisarvon omaava heidän arvohierarkiassaan kuin oma lapsi, ja jos he kauhistelevat jo tuon ääliön jäähylle laittoa, niin toki he eivät lapsiaan arvosta vähempää. Kukaan ei alkanut saarnaamaan siitä, että minun pitää ottaa opikseni asiasta olla jäkättämättä miehelleni vastaan ja sen oivaltaminen auttaa minua selviämään tulevaisuudessa elämästä. Erittäin hienoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe