Otettiin miehen kansa yhteen, sanoin mielipiteeni hänen käytöstavoistaan. Mieheni pakotti minut istumaan sohavalla "miettimässä sanojani" puolisen tuntia, vessahätä oli kova ja harmitti, ei auttanut.
Olen miettinyt joko nostaisin syytettä parisuhde väkivallasta, muta mitä nimikettä voisi tuollaisesta ihan lähes arkipäiväsiestä -ei fyysistä väkvialtaa sisältävästä- ilmisötä käyttää? Onko perustetta, luulisi kun inhottavalta tuntuu. Jätä mies -kommentit ei nyt auta...
Parisuhteeni -onko siinä jotain vikaa?
7
269
Vastaukset
- Oma tahto????
No ei miehesi voi sinua laittaa jäähylle, niin kuin pikkulasta. Miksi istuit siinä, etkä mennyt vessaan???? Minä olisin ainakin nauranut miehelle päin naamaa ja jatkanut hommiani, jos mulle tuollaisia käskyjä sanelisi.
- Cloetta...
Teillä on ilmeisesti jokin muu suhde kuin perinteinen vaimo - mies suhde koska kumpikin käyttäydytte noin. Miehesi ei ole sinun vanhempasi, vaikka käyttöytyy noin ja sinä et ole miehesi kasvatettava vaikka käyttäytyisit miten.
RYhdistäydyhän nyt nainen - sinua kohdellaan niin kuin annat itseäsi kohdeltavan. - Juupa juuh...
Vapaudenriisto ehkä..
Mutta oikeesti, nouse perseeltäs ja mene vessaan... - babe
Sait mieheksesi oman isäsi.Have fun!
- tkmdn
Mitä olis tapahtunut jos sä olisit nostanut persees ja menny vessaan, niin kuin kuka tahansa itseään kunnioittava normaali ihminen olis tehnyt? Olisiko miehes silloin ollut väkivaltainen?
Vaikee tähän on mitään sanoo kun jotenkin absurdi koko tilanne.
Jos sä tosissas mietit syytteen nostamista, niin eikö nyt kumminkin olis järkevintä ihan vaan erota???
Huh huh.- Lapsi-vanhempisuhde
Oliskohan aloittaja joutunut kotiarestiin tai häneltä olisi viety viikkoraha tottelemattomuudesta? :D
- ...
Olen hämilläni vastauksista. Oletin nyt lähtökohtaisesti kaikkien ymmärtävän, että kyseessä on vertaus lasten jäähyilyyn. Mieheni ei ole laittanut minua mihinkään istumaan, mutta jälleen oli palstalla eräs nainen kertonut laittavansa alle kaksi vuotiaan lapsen jäähylle...
Vapaus on perusoikeus, toki kuten joku sanoi, kyseessä olisi vapauden riisto. Kyseessä olisi myös perheväklivalta, jonka mieheni olisi perustellut kasvatuksellisilla tekijöillä. Kyseessä olisi siis ollut psyykkinen väkivalta, kasvatuksellisessa merkityksessä. Huomasin vastauksista, että moni tuomitsee miehen toiminnan, se on hyvä, lohdutaavaa, toisten oikeuksia kunnioittavia ihmisiä edelleen on. Ja siten toivottavasti kaikki miettivät sitä, että kolmekymppinen palstalla provoileva ääliö on heidän mielestään ehdottomasti vähemmän ihmisarvon omaava heidän arvohierarkiassaan kuin oma lapsi, ja jos he kauhistelevat jo tuon ääliön jäähylle laittoa, niin toki he eivät lapsiaan arvosta vähempää. Kukaan ei alkanut saarnaamaan siitä, että minun pitää ottaa opikseni asiasta olla jäkättämättä miehelleni vastaan ja sen oivaltaminen auttaa minua selviämään tulevaisuudessa elämästä. Erittäin hienoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462