EN SUOSITTELE PAIKKAA!!KUN LAITTAA SÄHKÖPOSTIA NIIHIN EI VASTATA !-ASIAKAITTEN KYSELYIHIN SIVUUTETAAN TÄYSIN ...KÄRÄJILLE VAAN SUORAAN LAINA EURORAHASTA KÄRÄJÄUKKO SANOI ETTÄ OLLUT PERINNÄSSÄ EIKÄ OLE MAKSETTU !EI EDES MENNYT PERINTÄÄN VAAN SUORAAN KÄRÄJÄLLE!EPÄLUOTETTAVAA TOUHUA JOKA TAPAUKSESSA TOLLANEN !
EURORAHA !!!
6
553
Vastaukset
- 6+15
Eurohalla on oma perintä, lasku pysyy heillä käräjälle asti ja sinne se meni nopeasti mutta ihan lain mukaisesti. Kirjeissä kyllä lukee ehdot. Harva firma littaa heti 60 pvän jälkeen merkintä mutt euroha tekee ja siihen heillä on oikeus. Mutta joo, sama mieltä asiakaspalvelun kanssa. Luulen että koko pulju pyörittää yksi ainoa mies.
- jonness
euroraha ei ole mukana ainakaan täällä. Vipit ja kulutusluotot puolueettomasti ja vain luotettavilta lainataloilta. näin ainakin mainostaa toi nettipankkiirin sivusto. löytyy täältä www.nettipankkiiri.fi
- 10+5
Sielä on kuulës moooonta hyvää vippipaikkoja joka ei löydy tosta listasta.. Olet laittanut sinne vaan ne joka maksavat sulle että mainostat.
- NIIIHH
JOO JA VOIS OPETELLA KIRJOITTAMAANKIN :o SIIS SE EURORAHAN UKKO!NO EKA JA VIKA KERTA KUN LAINAILEN EURORAHALTA!KUN EI VASTATA EDES MAILEIHIN!
- kattimaija
Olen itse saanut Eurorahalta joustavasti vippiä muutamaan otteeseen, ja vaikka päästin ensimmäisen laskun perintään, sen maksettuani sain uutta lainaa. Olen saanut ystävällistä ja nopeaa palvelua niin puhelimitse kuin sähköpostitse. Niin metsä vastaa kuin siihen huudetaan.
- 8+7
eurorahaan maksaa melkein kolme euroa soittaa. kallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh721892Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971643- 1411141
- 59668
- 198642
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6616Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako184531- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337442- 44438