Olis elämä paljon helpompaa...
Pitäisköhän sitä ruveta narsistiks?
29
105
Vastaukset
- eiku,
elämä olis paljon helpompaa, jos vain alkais elää, eikä miettisi turhia.
- xcch
Ei narsistiksi voi alkaa, jos yrität niin parhaassakin tapauksessa se on kehnoa näyttelyä.
Sinulla pitäisi olla "minävaurio" lapsuuden ajalta se olisi vasta hyvä alku, siihen täydellinen itsepetos, siihen lisäksi ripaus tosikkomaisuutta ja tyhmyyttä. Kyky aiheuttaa kaaosta ja lisäksi alla olevat ominaisuudet. Ei näytä nassen elämä kovin helpolta.. :/
"Kyky läheisyyteen puuttuu
Narsistilta siis puuttuu kyky aitoon läheisyyteen eikä hän voi luottaa kehenkään tai päästää muita lähelleen. Elämä saattaa olla hänelle pelkkää kilpailua ja suorittamista, omien asemien varmistelua, menestyksen merkkien esittelyä.
Narsisti vaikuttaa kovalta, mutta Teija Jokipii huomauttaa, että helppoa hänellä ei ole.
– Tällainen ihminen ei voi koskaan levätä ja olla rauhassa. Siksi monet heistä käyttävät päihteitä, pakenevat työhön ja vetoavat kiireisiinsä karttaakseen ihmisiä ja tukahduttaakseen pintaan pyrkiviä sietämättömiä tunteita.
Ihmissuhteet jäävät lyhyiksi tai kestävät niin kauan kuin toinen osapuoli tyydyttää mukisematta narsistin tarpeet."
"Muun muassa narsistisesti vaurioituneita ihmisiä hoitava psykologi, psykoanalyytikko Jorma Myllärniemi selittää, minkälaisia nämä aikuisen kokemat tuhoutumisen tunteet ovat.
– Lievimmillään ne ovat epämääräistä ja hahmotonta ahdistusta, levottomuutta ja keskittymisvaikeutta. Tuntuu siltä, ettei voi mitenkään saada oloaan rauhalliseksi. Vakavammassa tapauksessa mukaan tulee vahva uhan tunne, perusteeton pelko, että jotain selittämätöntä kauheaa voi tapahtua: että voi tulla hulluksi tai sairastua fyysisesti. Lopulta voi tuntua, että oma sisäinen maailma hajoaa. Seurauksena voi olla psykoosi." Suosittelen lämpimästi. (;
- 3+8=11
hih...pakko kysyä, onks sulla tylsää...
dizel kirjoitti:
Ei enää. :D
Itse asiassa tänään oli elämäni, jos ei paras, niin varmaan toiseksi paras päivä, että kunhan "fiilistelen." (;
- xcch
Niin minäkin suosittelen,
On ainakin kolme nassen ystävää lukenut kommenttini miinuksista päätellen :)
- 8+4=12
nyt naurattaa taas,
pitäisköhän mun sitte päätellä, että siksi minäkin saan huomiota sinulta ...vai miten se menikään...siellä narsismin aapisessa...- 10+14=24
dizel kirjoitti:
Koska olen muka jättänyt jonkun huomioimatta. :)
Noh...en tiedä,
Kuhan tuli vaan mieleen ne narsistijutut, kun saanut aimo annoksen lähdettä niin jakaa "armollisesti" siitä saamisestaan sitte muillekkin...jotenkin noinhan se meni... 10+14=24 kirjoitti:
Noh...en tiedä,
Kuhan tuli vaan mieleen ne narsistijutut, kun saanut aimo annoksen lähdettä niin jakaa "armollisesti" siitä saamisestaan sitte muillekkin...jotenkin noinhan se meni...En minä mitään lähdettä tarvitse. ;P
- 4+15=19
dizel kirjoitti:
En minä mitään lähdettä tarvitse. ;P
"hyvä tyttö", et provosoitunut sinäkään...*hymy*
4+15=19 kirjoitti:
"hyvä tyttö", et provosoitunut sinäkään...*hymy*
Minä en provosoidu koskaan. :)
- 6+19=25
dizel kirjoitti:
Minä en provosoidu koskaan. :)
Noh...olisitkö sinä tyytyväisempi jos minä olisin provosoitunut sillä toisella tapaa...alkanut paheksumaan sinua...
6+19=25 kirjoitti:
Noh...olisitkö sinä tyytyväisempi jos minä olisin provosoitunut sillä toisella tapaa...alkanut paheksumaan sinua...
En. Reaktiosi/reagoimattomuutesi on minulle yhdentekevä...jos totta puhutaan.
Tykkään keskustella. That's it. :)- 4+13=17
dizel kirjoitti:
En. Reaktiosi/reagoimattomuutesi on minulle yhdentekevä...jos totta puhutaan.
Tykkään keskustella. That's it. :)Niin kuten arvelinkin...sinulla oli tylsää...
4+13=17 kirjoitti:
Niin kuten arvelinkin...sinulla oli tylsää...
Eikö voi keskustella ilman, että on tylsää? Siksikö sinäkin kirjoittelet täällä?
Teen tässä samalla montaa eri juttua, kuten yleensä, joten tylsää tässä ei kyllä ehtisi tulemaankaan. :D
- 7+14=21
no joskus myönnän syyllistyneeni siihenkin, vaikka tuo tapa tehdä montaa asiaa kerralla on tuttu minullekkin..nytkin silitän pyykkiä, tässä koneen lähettyvillä...keskustelen facebookin chatissa ja heitän tännekkin jotain...
Semmosta se kai tuppaa nykyaika olemaan...Itse katselen erästä ohjelmaa ja heiluttelen varpaitani, joista yksi on muuten vähän kipeänä... ;(
- LK
dizel kirjoitti:
Itse katselen erästä ohjelmaa ja heiluttelen varpaitani, joista yksi on muuten vähän kipeänä... ;(
Mikä niistä?
- ryjryj
En mie tiedä pitäiskö se juuri narsisti olla,mutta semmonen viheltelevä ville kantsis varmaan olla.
Miten se M.A Numminen laulo kerran.....had ilidi lidi lidi linnallei huomisen huota minulla ei.- spröööt
Ei kannata ruveta narsistiksi,niiden elämä on varmaan helvetillisen kurjaa ku pitää koko ajan vaan miettiä että mitä muut ajattelee ja että onko nyt varmasti se paras kaikista.
Rupea hällävälistiksi. Niillä on helppo elämä. ne ei muuta ku kääntää kylkeä ja pierasee jos joku narsisti tulee nipottamaan. ja jatkaa unia niin töissä ku kotonakin. spröööt kirjoitti:
Ei kannata ruveta narsistiksi,niiden elämä on varmaan helvetillisen kurjaa ku pitää koko ajan vaan miettiä että mitä muut ajattelee ja että onko nyt varmasti se paras kaikista.
Rupea hällävälistiksi. Niillä on helppo elämä. ne ei muuta ku kääntää kylkeä ja pierasee jos joku narsisti tulee nipottamaan. ja jatkaa unia niin töissä ku kotonakin.http://www.youtube.com/watch?v=kStgkj27H1U
Taidan olla hällävälisti sitten...
- uliuliuli!
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/Pitäisköhän sitä ruveta narsistiks tid:6019?term_keywords=Pitäisköhän sitä ruveta narsistiks
- 17+11=28
NAURATTAA, ei voi mitään...
voi sitä jollain olla tylsää vuodesta toiseen...
- LK
Eikös se elämä aina olisi tosi helppoa olevinaan jos olisi joku toinen. Muitten murheet on aina niin tyhjänpäiväsiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462