Heippa!
Onko jollain muulla käynyt niin että episotomia haavan tikit olis revennyt ja vielä 6kk jälkeen synnytyksestä haava auki. Nimittäin mulla on tällänen tilanne tällä hetkellä ja neuvolassa sanottiin kun käytiin tytön 5kk tarkastuksessa että ei oo vielä aika eikä mikään parantumiselle jos tikit revenny.. Huoh alkaa ärsyttämään, ajattelin että neuvolan sanoista huolimatta alkaisin pikkuhiljaa varailemaan lääkärille aikaa selvittääkseni tilannetta paremmin.. Koska haluisin ton jo umpeen kun on vielä riesana toi synnytyksessä murtunut häntäluu..
episotomia haava
3
163
Vastaukset
- jlkhgalkhga
Mene lääkäriin varmuuden vuoksi, kuulostaa aikamoiselle tulehdusriskille.
- ed
jep, mulla kävi samaten että tikit aukes ehti sairaalas. nyt on 9kk synnytyksestä ja alkaa olla parempi,mutta rumaltahan tuo leikkauskohta näyttää edelleen, kaipa se näin jää:( en oo viittiny ees vilkasta kuukauteen kun ei asialle mitääoo tehtävis kuitenkaa ja mitää kunnon vastauksia en oo saanu lääkäreiltä,ku oon kysyny näinkö se jää. mulla oli kans tosi kauan se ihan auki, ja eipä tuo vieläkää pelkältä arvelta näyttäny viimeks ku katoin:(
- Terkuin: aloittaja
Ei ole onneksi kertaakaan tulehtunut ja ainoastaan seksin aikana tuntuu pientä vihlontaa ja päivä sen jälkeen :/ Täytyypi varata aika lääkärille tarkistuttamaan tilanne :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462