Eräs ihminen murjottaa kokoajan, on onnellinen vain niinä hetkinä kun saa huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Taitaa olla hullu?
Mikä mielisairaus?
15
126
Vastaukset
- LK
Joo, hullus se on.
- Järkeä päähän
:D
Taitaa olla epätoivoinen sinkku ja läheisriippuva...
- 5+2=7
"Taitaa olla epätoivoinen sinkku ja läheisriippuva.."
*Naurua...*,
edelleen naurattaa...kiitos tästä...
- fzgjzj
Hulluhan sen täytyy olla ku onnellinen on sillon kun saa huomiota vastakkaiselta sukupuolelta.
Minun logiikalla kaikki ihmiset on jollain tapaa hulluja...minäkin. Hulluhan ei ole koskaan hullu omasta mielestään, vaan jonkun toisen mielestä, joten...
asia riippuu pitkälti siitä, mistä suunnasta sitä tarkastelee.- 14+18=32
dizel kirjoitti:
Minun logiikalla kaikki ihmiset on jollain tapaa hulluja...minäkin. Hulluhan ei ole koskaan hullu omasta mielestään, vaan jonkun toisen mielestä, joten...
asia riippuu pitkälti siitä, mistä suunnasta sitä tarkastelee.Niin hulluilla on halvat huvit...
jos ei ole muuta naurun aihetta niin nauravat itselleen...
- JK
TAITAA OLLA HULLU
- 6+14=20
joo asia on myönnetty jo ja nauramalla oikeaksi todistettu...on se...
- <dgjgj
se täällä parhaiten nauraa jolla viikonloppupullossa kovimmat promillet on.
- tietovisa
Oliko tuo viiden pisteen vihje?
- 8+9=17
Siis oikeesti kun tulin tänne palstalle...niin alkuun paheksuin näitä hulluja aloituksia, mutta nämäkin kyllä puolustavat paikkaansa täällä...kaiken "vakavan" keskellä...
saavat nauramaan...
T. 50 epätoivoinen sinkku ja läheisriippuva...hih... - tietovisa
8+9=17 kirjoitti:
Siis oikeesti kun tulin tänne palstalle...niin alkuun paheksuin näitä hulluja aloituksia, mutta nämäkin kyllä puolustavat paikkaansa täällä...kaiken "vakavan" keskellä...
saavat nauramaan...
T. 50 epätoivoinen sinkku ja läheisriippuva...hih...Juu, ilman huumoria ei kyllä pärjäis, en minä ainakaan tulematta vielä hullummaksi kuin jo on. Mutta rajansa kaikella, pelkkää huulenheittoakaan ei aina jaksa.
- Järkeä päähän
Se tarvii seksiä! JA SE EI OLE VÄÄRIN! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462