Katsotaanpa nyt ekaksi vertailut afrikkalaisten ubuntusta ja sitten ammattilaisten windowsista.-
Windows 7
Mailman eniten käytetty käyttöjärjestelmä
Kehittäjä on Microsoft = Ammattilaisia
Windowsia on myyty enemmän kuin mitään mailman muuta käyttistä
Mukana tulee DirectX 11. joka tukee tuhansia prosessoreita
Käynnistyksen nopeus = Ehdottomasti huippu luokkaa 10/10
Suoritus kyky
Antaa ilmaisen palomuurin ja virusturvan
-Maksaa (Mutta se on normaali piirre käyttiksissä)
Sitten ubuntu.. hyh..
Ubuntu
Sillä voi juuri ja juuri pelata minesweeperiä
-Ilmainen = huono
-Ei virusturvaa tai palomuuria
-Asentamisessa kestää ERITTÄIN KAUN!!!!
-Ei avaudu kovin nopeasti
-Huono tuki
-Lagaa erittäin paljon :(
/-Sillä pystyy mennä nettiin mutta en suosittele koska lagaa aikasen paljon
Luulitko ubuntua hyväksi? :D? Oletko vitun tyhmä :)?
roskaroskaubuntunpnp
2
142
Vastaukset
- Kalakkuna
Palomuuri ja v-torjunta on saatavilla, palomuuri jopa ihan vakiona.
Avautuu muuten nopeammin kuin luulisi.
Win7 on silti Windowsien paras ja 8 versio ei napannut läheskään niin hyvin, onneksi tuki jatkuu vuoteen 2020 Ja Ubuntuhan ei tarvitse virustorjunta ohjelmaa... Ja minun tietääkseni Windows 7 ei sisällä omaa virustorjunta ohjelmaa vaan pelkän palomuurin.. Se Windows Defender ei ole virustorjunta ohjelma.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701