Älkää hyvät ihmiset vaan missään nimessä tilatko tätä liikettä http://lpkrakennus.www.fi/ remontoimaan kotianne! Me teimme sen virheen 1-2kk remontti arvio venyi 10kk ja itse piti tehdä PALJON! Kusetusta oli koko ajan joka asiassa! Tunti veloitus pyöri vaikka omia koneitaan puhdisteli ja siirteli koko ajan.. Puhelimessa vietti useita tunteja ja kahvi tauot saattoivat venyä 15min sijaan 45minuuttiin ja vaikka tunteja seurattiin niin niin kummasti aina oli tekijän mukaan enemmän.. Jälki ei ollut hinnan arvoista veloitus kyllä oli ammattilaisen luokkaa! Jos joku tietää Kaartilan laatupuun (lahopuun) niin ei omena kauas puusta putoa!!! Jos joudun seraavaksi ottamaan rakennusmiehen otan suoraan kalleimman, tulee jälkeä nopeasti ja on loppupelissä varmasti halvempi! Nuori firma ja kaveri vaikka puheet on ihan muuta, enkä kuulemma ollut ainoa!
Lpk-rakennus Savonlinna
Pahasti pettynyt!
2
2375
Vastaukset
- lelu pelle
puhut vähän mutta ASIAA!!!!!! ei oo kyseisen firman tekijästä tekemään muuta kun sutta ja sekundaa!
- Eläkeukko
Pahasti olen pettynyt minäkin. Lopulta piti tehdä itse valmiiksi kipeillä käsillä, kun kaikki vain venyi ja jäi kesken. Lupasi, lupasi. Arvioitu yhden kuukauden työ kesti yli puoli vuotta ja jäi silti kesken. Ei enää ikinä! Kallis opetus.
Veikkaan, ettei kauan tämän yrityksen elinkaari kestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560