Satunnaiuus jälleen kerran.

Minä en ole se henkilö joka väitää ray.n pelien olevan satunnaisia. Se on ray itse.

http://www.ksml.fi/mielipide/mielipidekirjoitukset/satunnaisgeneraattori-arpoo-voitot/888244


RAY:n peliautomaatit palauttavat pelaajalle keskimäärin noin 89 prosenttia

Tämä tarkoittaa jo sitä, että ray ja veikkaus voittaa AINA . Ymmäristkö? Pelit ovat satunnaisia, mutta ray vie silti rahasi, koska pelien palautuprosentti ei ole yli 100% vaan 89% Eli jos annat minulle 100€ saat siitä 89% takaisin eli 89€ ja taas annat mulle sen 89€ saat 79,21€ ja taas annat mulle 79,2€ saat 70,4 jne toistat tätä riittävän monta kertaa sinulla on 0€ kädessä.

Koska satunnaisuusteen kuuluu VARIANSSI tulos ei mene edellä mainutusti vaan EPÄTASAISEMMIN. Esimerksi niin, että minä voin aluksi joutua anatamaan sinulle 200€ näin sinä olet voitolla, mutta vain hetkellisesti eli sama peli jatkuu seuravana päivänä ja useita kuukausia. Loppujen lopuksi sinä joudut anatamaan kaikki rahasi mulle, koska mitä kauemmin pelaat sitä varmmemmin palautusprosentti tulee OIKEAKSI. Eli tarpeeksi kauan pelattuna VARIANSSI TASOITUU ja KYMMENIÄ TUHANSIA kertaa toisettettuna palatusprosentti 89% TOTEUTUU VARMASTI
JA MINÄ eli KONE voitan, koska MINULLA on 11%:N ETU sinuun. Näin yksinkerista se on. Ei tarvita mitää säätöjä ja SATUNNAINEN ARVONTA RIITTÄÄ siihen, että RAY TEKEE VOITTOA. ,

10

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeejeejoo

      OK. En ota kantaa tähän asiaan, mutta missä/millä verkolla gambler pokeria pelaa?

      • Entraction. Joskus raykin auki yksi pöytä jos nl100 tai isompi on käynnissä.


    • yzsry

      Joo mutta kommentoi pokerinpelaajana näihin viesteihin esim. http://keskustelu.suomi24.fi/node/10520096 miksi et ole tuolla puolella kun et nettikasinopeleistä mitään tajua.

    • selvää valikointia

      Voi voi sitä intoa puhua läpiä saadakseen itse hyötyä, ilmeisesti työantajaltaan ahahahaaaaa Vain idiootti ei tajua ettei mainittu voittoprosentti kohdistu kaikkiin pelaajiin. Kuinka moni onkaan pelannut asuntonsa, autonsa ym. kasinopeleihin, ei ole 89% voittopalautus osunut heidän kohdalleen. Muutenko RAYn voitto vuosittain pyörisi sadoissa miljoonissa jos se ei huijaisi katteettomilla palautusprosenteilla ihmisiä pelaamaan. Satunnainen arvonta ahahahaaaa sekin on aivan soopaa kyllä siellä on jokin systeemi millä voitot kohdistuu valituille. KUMMASTI SATTUVAT AINA VALITSEMAAN JUURI SEN 5000% -palautusprosentilla olevan koneen ha ha haa

      • No siitähän se 700 miljoonaa vuosi tulee kun joka puolella suomea annetaan 10€ ja saadaan 8,9 takaisin toisttettuna niin kauan kuin kaikki on mennyt.

        Jotkut antavat jopa 100€ ja saavat siitä 89€ takasin ja laittavat uudetsaan 89€ takaisin. Kyllä se 100€ sinne menee kun tarpeeksi kauan pelaa. 89% palauttavaa peliä.

        Minä en tästä mitenkään hyödy. Yritän vaan takoa järkeä päähänne, koska tunnen joitakin peliongelmaisia ja niillä on aina ihmeellisiä ufo juttuja. Nämä on tarkoitukseni yrittää korjata. Et vaan tunnu tajuavan miten iso 11%:n rake on. Se on nopeatempoisessa pelissä ihan valtava ja jos jotkut joskus jotain voittavat ne kyllä häviävät seuraavana päivänä tai viimeistään ensiviikolla voittonsa takasin. . Satunnainen peli ei todellakaan ole mitenkään hyvä jos peli palauttaa 89% rahoista.


      • 89% hahahaaaaaa
        Gambler1 kirjoitti:

        No siitähän se 700 miljoonaa vuosi tulee kun joka puolella suomea annetaan 10€ ja saadaan 8,9 takaisin toisttettuna niin kauan kuin kaikki on mennyt.

        Jotkut antavat jopa 100€ ja saavat siitä 89€ takasin ja laittavat uudetsaan 89€ takaisin. Kyllä se 100€ sinne menee kun tarpeeksi kauan pelaa. 89% palauttavaa peliä.

        Minä en tästä mitenkään hyödy. Yritän vaan takoa järkeä päähänne, koska tunnen joitakin peliongelmaisia ja niillä on aina ihmeellisiä ufo juttuja. Nämä on tarkoitukseni yrittää korjata. Et vaan tunnu tajuavan miten iso 11%:n rake on. Se on nopeatempoisessa pelissä ihan valtava ja jos jotkut joskus jotain voittavat ne kyllä häviävät seuraavana päivänä tai viimeistään ensiviikolla voittonsa takasin. . Satunnainen peli ei todellakaan ole mitenkään hyvä jos peli palauttaa 89% rahoista.

        Eräskin oli hävinnyt 100,000 euroa peleissä kasinolla...tais mennä 89% palautusprossa ohi. Koetapa nyt keksiä järkeä päähäsi jostain. RAYn voitot koostuu ihmisten häviämistä rahoista 100% varmuudella. Ymmärrätköhän sitä koskaan ?


    • Eräskin oli hävinnyt 100,000 euroa peleissä kasinolla...tais mennä 89% palautusprossa ohi.

      Casinolla panokset ovat suurempia ja jackpottien vuoksi varianssi on vieläkin suurempi. Palautusprosentti ei ole kaikkille siis sama. Jackpotin voittajalla 1000% ja muilla huommavasti pinempi.

      RAYn voitot koostuvat ihmisten häviämistä rahoista 100% varmuudella. Ymmärrätköhän sitä koskaan ?

      Totta kai ymmärrän juurihan niin kerroin, mutta ymmärrätkö sinä koskaan mitä tarkoittaa palautusprosentti??? ja varianssi???. Juurihan sen ylhäällä kerroin eli ihmiset syötättää peliä jatkuvasti 89%.plautuksella 19 000 automaattia. Eli häviää aina jokaisesta eurosta 0,11€ ja taas varianssilla tietenkin eli jossain kohtaa voivat olla jopa voitolla, mutta toisena päivänä tappiot ovat normaalia suuremmat.


      Totta kai ray silloin voittaa. Tuolla pelikonemäärällä ja pulautusprosentilla siihen ei tarvita paljon aikaakaan. Varmaan päivässä

      • Varmaan päivässä jo miljoona tai kaksi ovat ray:n voitot.


      • hahahhaa viestit
        Gambler1 kirjoitti:

        Varmaan päivässä jo miljoona tai kaksi ovat ray:n voitot.

        Gambler1 ei tuollasiin "hahhahhaa ykskin hävis 100000" kommentteihin kannata kovin tosissaan yrittää rautalangasta vääntää. 89% varmaan on ymmärtänyt jo kerrasta ja loput tuskin ymmärtää/ haluaa ymmärtää ollenkaan, taikka kiusaavat vaan huvikseen.


      • nuijien nuija kämple
        hahahhaa viestit kirjoitti:

        Gambler1 ei tuollasiin "hahhahhaa ykskin hävis 100000" kommentteihin kannata kovin tosissaan yrittää rautalangasta vääntää. 89% varmaan on ymmärtänyt jo kerrasta ja loput tuskin ymmärtää/ haluaa ymmärtää ollenkaan, taikka kiusaavat vaan huvikseen.

        Hävisi kai kämplerin usein mainitsemalla 'pitkäjuoksumenetelmällä' hahahahaaaaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe