Tyttölasten hiukset

kauniit hiukset

Hei. Millä olette saaneet lapsenne sietämään hiustenlaittoa (pantoja, pinnejä, pompuloita)? Minun 2v tyttö ei voi sietää hiusten kauniisti laittoa, mikä on todella sääli, sillä hänellä on kauniit, tuuheat ja pitkät hiukset ikäisekseen. Olisi niin kiva laittaa saparoita, poninhäntää ym., mutta tyttö ei siedä edes jakauksen tekoa eikä kampaamista. Kampaamisen jälkeen pörröttää päänsä ravistelemalla ja avustaa käsillään. Pampulat ja pinnit revitään heti pois. Olen koittanut näyttää mallia kuinka hiuksissa voi olla pinnejä/pampuloita, mutta ei auta. Olen kieltänyt, ei auta. Keksinyt muuta tekemistä että unohtaisi, ei auta. Kehunut, ei auta. Välillä tuntuu, että lapsen ajeleminen kaljuksikin olisi kauniimpaa kuin sotkuinen tukkareuhka ;). Onko muilla ollut tällaista, onko helpottanut lapsen kasvaessa?

2

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummityttöni mun

Mun kummityttö on / oli ihan samanlainen.
      Aina kun kylässä kävin niin vaikka mitä kikkoja kokeiltiin..
      Sit kävin ostaa meille samanlaisia hiusjuttuja ja laiteltiin samanlaiset hiukset molemmille, niin eipä repiny enää. Nykyään itse pyytää että hiukset laitetaan.. Kyseessä on kaksi ja puoli vuotias pieni prinsessa :)
      Tosin varmaan ihan lapsestakin kiinni, eihän kaikki vaan tykkää jos on hiuksissa jotain ylimääräistä.

• uufds

Mitä enemmän painostat sitä enemmän lapsi hanaa vastaan. Pyydä lasta esim harjaamaan sinun hiukset leikin varjolla, jolloin otat mukaan pinnejä ja yhdessä laitatte SINUT HIENOKSI ja joskus jopa hassuksiI! Kyl se siitä. Viettäkää yhdessä tyttöjen kesken mukavaa aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1943
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      201
      675
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      192
      556
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe