Hei. Millä olette saaneet lapsenne sietämään hiustenlaittoa (pantoja, pinnejä, pompuloita)? Minun 2v tyttö ei voi sietää hiusten kauniisti laittoa, mikä on todella sääli, sillä hänellä on kauniit, tuuheat ja pitkät hiukset ikäisekseen. Olisi niin kiva laittaa saparoita, poninhäntää ym., mutta tyttö ei siedä edes jakauksen tekoa eikä kampaamista. Kampaamisen jälkeen pörröttää päänsä ravistelemalla ja avustaa käsillään. Pampulat ja pinnit revitään heti pois. Olen koittanut näyttää mallia kuinka hiuksissa voi olla pinnejä/pampuloita, mutta ei auta. Olen kieltänyt, ei auta. Keksinyt muuta tekemistä että unohtaisi, ei auta. Kehunut, ei auta. Välillä tuntuu, että lapsen ajeleminen kaljuksikin olisi kauniimpaa kuin sotkuinen tukkareuhka ;). Onko muilla ollut tällaista, onko helpottanut lapsen kasvaessa?
Tyttölasten hiukset
2
209
Vastaukset
- kummityttöni mun
Mun kummityttö on / oli ihan samanlainen.
Aina kun kylässä kävin niin vaikka mitä kikkoja kokeiltiin..
Sit kävin ostaa meille samanlaisia hiusjuttuja ja laiteltiin samanlaiset hiukset molemmille, niin eipä repiny enää. Nykyään itse pyytää että hiukset laitetaan.. Kyseessä on kaksi ja puoli vuotias pieni prinsessa :)
Tosin varmaan ihan lapsestakin kiinni, eihän kaikki vaan tykkää jos on hiuksissa jotain ylimääräistä. - uufds
Mitä enemmän painostat sitä enemmän lapsi hanaa vastaan. Pyydä lasta esim harjaamaan sinun hiukset leikin varjolla, jolloin otat mukaan pinnejä ja yhdessä laitatte SINUT HIENOKSI ja joskus jopa hassuksiI! Kyl se siitä. Viettäkää yhdessä tyttöjen kesken mukavaa aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462