Surun ja itkun tunteminen

Julkisesti:Sinde 82

Pystyn tuntemaan surua, kun olen ollut toisen isäni kanssa tekemisissä, sen nuoremman kanssa, tekemisissä v. 1982 lähtien. (maaliskuusta)
- Eri asia, jos olisi ollut edes maaliskuusta 1983.
Sairaalan lasten palveleminen ei kiinnosta, mutta ei heitä tarvitse erityisesti sellaisena kokea, koska he ovat monenlaisessa perheessä.
- Sini ja sáiraala voittaa....
Et saa uhkailla näin julkisella intimiteetillä.
Et saa uhkailla näin julkisella identiteetillä.

Kysymyksessä on suoran oikeunkäynnin käsittely...
.- En voi, saa tai halua avata näköä euforia-suggestion takia v. 1983
- Ymmärräthän, että jos väität näin suorana, olet psykoosissa, koska kysymyksessä on mielenvammaisuudesta johtuva vamma, joka johtuu muiden väittämästä.
- Jota ei tarvitse käsitellä ollenkaan.
Kts. suora lapsiin sekaantuminen,
- Voi käsitellä, ammatti....

Tätä ylläkuvattua harhaa mm. peseytymisestä kuvataan nyt aiheutetun hygienihäiriön kohdalta.
- Et voi kohdistaa mielenkiintoasi tällaiseen mm. psykologina tai poliisi-teologina.
Pystythän tuntemaan normaalia surua ja itkua mm. refelksistä?
Tunne ei ole normaali, vaan se on oskilloskoopista tuotettu. Siis alastomuus kiinnostaa taas?
Tunne ei ole normaali, koska ystävä on läheinen. Kuolemaa on monenlaista, sen ei tule olla väkivaltaista sairaala-kuolemaa, vaan väkivallatonta, hauskaa ja monella tapaa erilaista, mielikuvitus-kuolemaa.

3

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LK

Tosi hyvä että kerroit tän...

En käsittäny.

• Ihmiskunta Sinde

Joo, haastaa tästä aivokytkennästä, joka on hygieniavirheinen, yhteisen näön, yhteisen kehon, ja yhteisten, kehon omien silmän osien perusteella.
      - Tämä on maaliskuu 1983

Kun kuvasin asianajoa äsken, koska katselemasi tilanne, ja tilanne jota kuvailin, oli ilmeisen sietämätön ja kestämätön, mainitsit perusteeksi sanan modenrni ja armeijan narsismi ja -kuolemat.
      - Perustelit asiasi fiktion ja fokusaation tuotolla. Jotka perustuvat sinulle esitettävään fiktio ja fokusaatio-perusteiseen narsismiin.
      - Et saa kuitenkaan pyrkiä hyväksikäyttämään hygieniavirheistä ihmisiä, kuten olet juuri kyseenalaistavalla keskustelumenetelmällä tehnyt, vaarantaen tällä tavalla väestönturvallisuutta.
      - Muistathan sekä statukseni, että asemani? Toinen isäni oli Kotipizzassa ja vastasi näin: tosin ryhmänohjauksestaan.
      - Ajattelin vastata, että fokusaation tuotto ja assosaation laukaiseminen
      Hän pyysi:
      - Että aloitathan mahdollisimman pian. Koska tilanteessa on jo silloin kuvattu
      (muisti) tämä lapsellinen lapsi ja sen tarve, sekä sun kanssasi itseasiassa oleva isäsi, jonka pitäisi olla kanssasi se toinen isä. Siis edellinen... Esim. poliisin rikospalsta, huumepalsta, sekä seksuaali väkivalta-palsta.
      -Joka pystyy ohjaamaan sen sinin neurologisesti tilanteessa,kuin tilanteessa. "Halusin vain sen nähdä."
      - Joo, mutta susta on kuitenkin ne paperit, tosin julkiset paperisi ovat ilman narsismi. Se ei saa käyttää sua siinä tutkimuskohteena myöskään, koska asiasi koskee vain sua ja mua.
      Miten tämä juttu jatkuikaan?
      Se jatkui niin, koska olette harhanne takia asianajosta hahmoterapiassa, josta jouduttiin kysymään: "Kävikö muille niin, etteivät he saaneet tehdä lapsia?"
      Sami jatkaa: Kun mä väitän tällä lääkkeellä, että sä vedit mut tähän, vaikka asiasi on sukupuolesi takia toisinpäin. ><
      - Joo, minä huomasin sen lääkkeen, sitä ei saa kääntää niin... Sun on pitänyt pystyä reagoimaan ajatuksiin kasvatuksellisesti. Sitä ei ole tehty tai edellytetty, myös se koskee hygianiaa. Ajatus kääntää ajatus ja aivot, oikeudesta, oikeusjärjestelmästä, ja oikeudessa työskenteleviltä, oikeusoppineitlä vektoriksi, julkisesti vektorin omaiseksi, vektorin omaiseksi, julkinen, esim. TV_lupa tarkastaja ja minä, ei ole kovinkaan hyvä ja lupaava.

- Mitään muuta tämä lääke ei tee?
      - Miksi se koskettelee hajuaistia?
      -Koska et ole useammissa seksuaali- ja seksisuhteissa...´.
      Ethän anna kenenkään kysyä tai lähestyä sinua? kysyi Sami.
      - Joo, en... Ei mulla ole nyt ketään tällä hetkellä, joka lähestyisikään.
      - Jos hänen perheensä osoittaa, minulla on velvollisuus huolehtia.
      -Niin, voin mää ehkä näin pelata sitä mun lisääntymisrulettia, mutta sitten saa loppua!
      - Ylläri, ylläri, minä en saa lähestyä sinua tappamalla, terveisin S****
      - En saa haastaa julkisesti, myöskään julkisen identiteetin osalta, tai julkisen intimiteetin osalta.

_Lähestynyt väkivalloin seurakunnasta._
      En mä muuten, vastasi allekirjoittanut, muuta kuin että en voi jättää huomiotta hänen tukeaan, jota kipeästi kaipasin, ja suostuin tukemaan häntä näin. Kysymys ei olekaan suisaidaalisuudesta, vaan siitä etten osaa esteettisesti steriilistä, koska se on jostain syystä kielletty, ja joudut ilmeisesti omalle turvallisudellesi tuottamaan siihen fokusaation.
      - Entä voivatko nämä vammauttaa lapsiani?
      - Eivät sinällään...
      - Tarvitsevat mua, siitä on jo näyttöä. Ihan sairas, mielisairas!

Et saa keskutella myöskään vanhempien kanssa tappamisesta, kun he kylvettävät lapsiaan.

• JJ

VAI IIIN

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1943
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      201
      675
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      192
      556
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe