Lääkkeestä ei voi olla tekemisissä naisten kanssa

Ihmiskunta Sinde82

Olet antanut diakonissana ja diakoniassa, väärän lääkitystiedon.
- Voin kuolla siihen, en saa kuolla siihen.
- Jouduin huomaamaan, että joudun soittamaan poliisille hänen evätessään naisseuraa. Siinä on kysymys narsismin sijaan absurdista, et voi kokeilemassa ja näkemässä ihmisiä.
Olen absurdi, pyydän ihmisiä jatkuvasti tuottamaan fokusaatiota muille ihmisille.
En saa käyttää innoittamatonta narsismia, en osaa vielä ihan reagoisa siihen ryhdyn väkivaltaiseksi.
- Ei koske mua....
En saakaan käyttää väkivalta-papereita, minua pidetään väärän valan vannojana.
En saakaan käyttää väkivalta-papereita väärän valan vannomisen takia.

Se iso vaalea hahmo, se ja se iskä siltä ja siltä alueelta: Voit tietysti tehdä näin, ettet sitten ole koskaan tekemisissä kenekään inhimillsen naisen kanssa, kuten itsesti. Voit sitten tietysti tehdä näin, ette sitten ole koskaan tekemisissä kenenkään naisen kanssa, ja kuolet siihen. Voit sitten tietysti tehdä näin, koska et koskaan ole tekemisissä inhimillisesti kenenkään naisen kanssa. Voit sitten tietysti tehdä näin, koska et koe koskaan naisen kanssa tekemisissä olemista inhimilliseksi. Voit tietysti tehdä näin, koska et koskaan ole tekemisissä naisen kanssa inhimillisesti. Voit sitten tietysti tehdä näin, koska et ole enää koskaan tekemisissä kenekään naisen kanssa, inhimillisyydestä. Voit sitten tietysti tehdä näin, koska et ole tekemisissä kenenkään naisten kanssa inhimillisyydestä. Voit sitten tehdä tietysti näin, koska et ole naisten seurassa inhimillisesti, etkä koskaan tekemisissä. Voit sitten tietysti tehdä näin, koska et ole naisten seurassa koskaan inhimillisyyden takia, ja kuolet siihen. Voit sitten tehdä näin, koska et ole naisten kanssa koskaan tekemisissä inhimillittömänä, ja kuolet siihen. Voit sitten tehdä näin, koska et ole koskaan naisten kanssa tekemisissä inhimillisyydettömyydestä. Voit sitten tehdä näin, koska et ole koskaan naisten kanssa tekemisissä inhimillisyydettä. Voit sitten tehdä näin, koska et ole koskaan naisten kanssa tekemisissä ja kuolet siihen, inhimillittömyydestä.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Diakonin pojan tytär

Mulle tulee se virkakin koko ajan kokonaisuudessaan.
      Että sellainen lääke.
      Inhimillisyys....
      Outoa on, ettei kaupunki alue anna sulkea sitä pois aivoista ja silmien osista.

Lääke siirtää nyt sen viran mulle kokonaan sieltä opiskelujen piiristä.
      Tämä toimii nimellä Tuulia.
      Aivan absurdi! ¨
      Pitää noin peloissaan ja peittona, sulkeutuneena vailla sosiaalisen kanssakäymisen rajoitteita, pimeyttä, sosiaalisen vuorovaikutuksen jäädessa vain suppeaan tilaan yhteisiin aivoihin, jopa fokusaation osalta.
      -Pitää ensin ilmoittaa, jopa henk.koht., että virka on rajoitteellinen.
      On heillä on oikeus rajoitteiseen fokusaatioon. Se hoidetaan yleensä tällä tavalla sanalla narsismi, pelkällä sosiaalisella kanssakäymisellä, kuten fiktion ja fokusaation erottaminen.
      - Määkö tän sosiaaliriskin taas otan? Rajoitteinen fokusaatio luodaan inhimillisyydelle, inhimillittömyyden takia, saadakseen ja tavoittaakseen inhimillisyyden.
      - Se on siis jotain laivastopelleilyä.....?
      -En voi pitää koko virkaa niin suppean sukunimistön kanssa, koska se haittaa tätä toimintaa amorinkaarellisesti, yhteisen näön ja omien silmien osalta. Haittaa harjoitettua ammattioimintaa, miltä osin, fokusaation ja aivojen suppeuden, silmien osien ja absurdin takia.
      -MIksi te olette taas omaksuneet tällaista?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe