Mulla on joku 105 astetta kulma kun pystypunnerrab, onko ok? Käsittääkseni painot tulee nähdä kun punnetaa? Jos kulmaksi laittaa 90 astetta, painot menee suunnilleen niskantaakse ja pienemmät massat riittää.
Teenkö oikein?
Selän ja reisien oikea kulma pystypunnerruksessa?
5
119
Vastaukset
- 68-v
Outoa minulle.
Alaraajathan ovat pystyssä suorina eivätkä missään kulmassa.
Normaalissa punnerruksessa tanko katoaa näkökentästäni päälaen korkeudella jonka jälkeen painan tangon lavoille työntämällä pään käsivarsien väliin.- Sali kellarissa
Teen siis istualtaan.
- 68-v
Sali kellarissa kirjoitti:
Teen siis istualtaan.
Punnerrus myös istuen.
Yläkroppa toimii samalla tavalla.
Yrittäessäni istuen maksimia työnsin jakaterät penkin putkien alle lisätueksi jolloin sain selkää enemmän avuksi mutta loppuvaiheessa joka tapauksessa pää käsivarsien väliin ja tanko lavoille sekä selkä pystyyn.
- siik hail
Neljäfemmaan se kulma säädetään.
- .Janne
Hieroin ripulipaskat naamalleni!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462