onko se mahdollista ja luvallista?
saako narsistin hoidella?
24
274
Vastaukset
- alistamisen meininki
Narsistia kannattaa panna takaapäin se on sallittua ja luvallista.
- narsistin vaimo
Hyvältä kuulostaa. Kuka panis mun narsistista ukkoo :D ?
- ..ipe..
narsistin vaimo kirjoitti:
Hyvältä kuulostaa. Kuka panis mun narsistista ukkoo :D ?
Mä voin panna sua.
T: "diagnisoitu narsisti" - jorppu70
Eikö kaikkia naisia panna sillointällöin...
- tottakai,
on se mahdollista ja kenen lupaa sä siihen tarvitset, et kenenkään. Pane toimeksi!
- ihmeellinen kysymys
Millätavalla hoidella?
Ai täällä on tällaista tänään.
Suosittelen katsomaan Quentin Tarantinon kostotarinan Kill Bill: Volume 1.
TV5 klo: 21.00
*siirtää habituksensa sohvalle*dizel kirjoitti:
Täällä pyörii sama kanava. :)
Se oli laatu-elokuva 'hoitelemisesta' ;)
Mietin yhtä(kin) juttua; millä todennäköisyydellä O-Ren Ishii.sta (Lucy Liu), pienestä tytöstä sängyn alla, olisi tullut tavallinen kiltti perheenäiti, kaiken kokemansa jälkeen?yxex kirjoitti:
Se oli laatu-elokuva 'hoitelemisesta' ;)
Mietin yhtä(kin) juttua; millä todennäköisyydellä O-Ren Ishii.sta (Lucy Liu), pienestä tytöstä sängyn alla, olisi tullut tavallinen kiltti perheenäiti, kaiken kokemansa jälkeen?Hyvin olemattomalla todennäköisyydellä sanoisinko. :)
Olihan tuo hyvä leffa...Kenelleköhän menisi pahimman "sekopään" titteli.dizel kirjoitti:
Hyvin olemattomalla todennäköisyydellä sanoisinko. :)
Olihan tuo hyvä leffa...Kenelleköhän menisi pahimman "sekopään" titteli.Jaa-a, koomapotilaan sutenöörille kenties. Raadollinen bisnesmies, mutta täytti sosiaalisen tilauksen koska asiakkaita riitti :)
yxex kirjoitti:
Jaa-a, koomapotilaan sutenöörille kenties. Raadollinen bisnesmies, mutta täytti sosiaalisen tilauksen koska asiakkaita riitti :)
Aika törkeä temppu oli kyllä. :)
Minä antaisin sen tittelin varmaan sille tytölle, joka heilutteli moukaria, kunnes sai puukalikan otsaansa...- narsistin vaimo
Toivottavasti yhtä narsistinen ihminen löytyy ja heivaa lättyyn niin että lätisee.
- A
Ei saa eikä missään tapauksessa pidä. Sitähän se juuri haluaa. Kulkee kohti kuolemaa.
- ;)
Tyhmä kaikki me kuljemme kohti kuolemaa. :D vähän nyt nauran sulle ja vakavalle asialle.
- A
;) kirjoitti:
Tyhmä kaikki me kuljemme kohti kuolemaa. :D vähän nyt nauran sulle ja vakavalle asialle.
Tarkoitin yhtä eri juttua. En jaksa selittää.
- LK
Siis niinkun panna sitä vai tappaa sen?
Tappaminenhan on aika pitkälle laitonta hommaa, mutta selvästikin mahdollista. Narsisteilla ei ole psykiatrian mukaan erityistä fyysistä havoittumattomuutta tai edes suojakenttää joten kyllä narsistinkin voi tappaa vastaavalla tavalla.
Luvallistahan se ei ole, jos joku ei sitä tiennyt. Ihmisen tappaminen on lainsäädännössä katsottu tuomittavaksi toimenpiteeksi.
Lisäksi se on aika typerä lähestymistapa asioihin. - Riudutettu
Antakaa mulleki se license to kill
- sairaalle sairas vas
Sama, kun mä kysyisin saanko hakata sut teho-osastolle?
- juu,
saat.
- eiks jee
Jos menet niin annahan toisellekkin mahdollisuus tasa-arvoisaan mittelöön. Se on sitä demokratiaa.
- Liha sinertääpi
Narsistin saa hakattua psykoosiin :D
- A
Täällä ei hakata ketään.
A kirjoitti:
Täällä ei hakata ketään.
Niinpä.
Pääsiäisen pitäisi olla kevään, ilon ja munienpiilottamisen aikaa...
Täällä ei kunnioiteta perinteitä näköjään ei sitten lainkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462