Nyt tuli jo vaatimuksia, tutun ja turvallisen päänsilittelyn sijasta.
Jos meno ei muutu, minut voidaan määrätä katkolle. Jos kikkailen itseni irti tästä, toimeentulotukeani voidaan alentaa jopa 20%-40% prosenttia!
Se tietäisi kuolemaa.
A-klinikka pisti kovan kovaa vasten
3
142
Vastaukset
- Maroolofi
Kuolemaa?
Just joo.
a) A-klinikalla voit kertoa satuja vaikka kuinka paljon. Itsekin monesti sanon olleeni raittiina, vaikka oikeasti en olisikaan ollut.
b) Alennetulla toimeentulotuella elää vallan mainiosti, jos ei dokaa eikä tupakoi.
c) Jos täällä ahdistaa, niin ei kun muuttamaan vaikka kalkuttaan. Suap vähän perpektiiviä .
Itsekin suhtauduin joskus samalla tavalla kuin aloittaja, mutta olen viisastunut ja oppinut, että teoistaan ja omasta elämästään pitää kantaa vastuu.
d) Sut voidaan määrätä katkolle. Mene katkolle? Itse en halua mennä katkolle, mutta mulla ei ole tarvettakaan. Sullehan se voisi tehdä ihan hyvää? Ja tosiaan, jos et halua mennä, niin eiköhän sitä leikatulla TTT.lläkin elä. Toivottavasti et kuitenkaan tupakoi, koska sitten ei rahat kyllä riitä.
Tupakka on muuten pahempaa myrkkyä kun alkoholi. Alkoholista nimittäin on myös paljon hyötyä, esim. lääkeenä, mutta tupakasta ei ole mitään hyötyä kenellekään. - sosiaalitäti
Meet katkolle huilimaan, siellä on ihan hyvät safkatkin. Viikon pari kun lepäilet, jaksaa taas juoda uusin ja tuorein voimin!
- Totta kai
Totta ja saa kivat lääkkeet joilla kyllä nuppi turpoaa myös, valitat vaan unettomuutta ja ahdistuneisuutta aivan simona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2331980- 841218
- 891024
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1131022J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 113778
- 119764
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa94763Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante122698- 23681