Hei!
Onko kellään teistä ko. firmaan lahjakortin ostaneista tai muuten kokemusta kyseisen firman auton pesu palveluista? Onko minkälainen? Luotettava?
Ostin ko. lahjakortin ja nyt on touhu ruvennut epäilyttämään.. Lahjakortin ostaneita on aika monia, joten toivon et joku ois ehtiny jo käyttämään ja kokeilemaan..
Kiitos etukäteen!
Citydeal/Offerium lahjakortti E4 Corporation Europe firmaan
15
412
Vastaukset
- tosi huono kokemus
En todellakaan suosittele.
Mulla oli offerium-lahjakortti sinne, vein auton tänään renkaanvaihtoon, moottoripesuun ja ulkopesuun. Olin varannut etukäteen netistä ajan että tuon auton klo 12 ja haen klo 13. Olin paikalla tasan klo 12 ja pistin merkille, että yksi mies paiskoi hullun lailla hommia ja muuten hallissa oli paljon ulkomaalaisen näköisiä miehiä "lorvimassa". Menin sitten viemään avaimeni sille, joka teki töitä, ja kysyin kauanko menee. Hän sanoi, että menee tunti ja kysyi, jäänkö odottamaan. Sanoin jääväni.
Yläkerrassa oli odotushuone, josta ei nähnyt hallitiloihin. Kun tulin sieltä alas tunnin kuluttua klo 13, oli todella ikävä ylläri ettei autolleni oltu tehty vielä yhtään mitään. Siinä vaiheessa päätin jäädä hallin puolelle tarkkailemaan tilannetta. Koko päivän aikataulut meni ihan pilalle. Ulkomaalaisen näköiset tyypit jatkoi rennon näköistä oleskeluaan ja tämä yksi suomalainen puski hullun lailla töitä. Lopulta hän sai minun autoni työn alle. Moottorinpesuista en tiedä itse lainkaan miten se kuuluisi tehdä, hän suoritti sen avaamalla konepellin ja suihkuttamalla sisään painepesuilla minuutin ajan ja sulkemalla konepellin. Itse auton pesuun hän käytti aikaa ja teki sen käsin, mutta esim. konepellissä olleet kädenjäljet olivat pesun jälkeen yhä konpellissä. Lisäksi konepeltiä oli suihkutettu painepesurilla niin rajusti, että kohdista missä on ollut alkavaa maalinhilseilyä oli nyt maalit irti ja ruosteet esillä.
Siellä hallin puolella ollessani toinen offerium-diilin ostanut nainen tuli hakemaan autoaan ja hänellä oli myös jotain huomautettavaa työn jäljestä. Auto sitten ajettiin sisään ja sisältä pikkusen pyyhitiin lisää (ei näyttänyt kyllä kunnolliselta työnteolta se niiden sisäpuhdistuksen teko).
Jos viette tuonne autonne niin vahtikaa sitä ja työntekoa, älkää jättäkö silmistänne. Sellainen fiilis itselle jäi tämän kokemuksen perusteella.
Suomalaisperäinen työntekijä sentään pyyteli lopuksi kovasti anteeksi sitä, että minut oli "unohdettu" ja olin joutunut odottamaan niin kauan (kaksi tuntia siellä vierähti). - Rouva Tuusulasta
Minäkin olen ostanut 2 lahjakorttia toinen renkaidenvaihto, moottorinpesu ym. ja sen aion siis käyttää tänään ja aiemmin käytin tuon ulko-,sisäpesu säilytys 8 pv lahjakortin. Ensimmäisestä kerrasta jäi ihan ok fiilis (paitsi että akku oli tyhjentynyt viikon aikan?!). Tuon lahjakortin arvohan oli joitain 150 € joten eihän se edes normihintaisena ole hirveän kallis jos vertaa vaikkapa siihen että menee lentokentälle taksilla ja sama lomalta palatessa... Auto oli riittävän puhdas ja vahattu.
Tämän renkaiden vaihdon varasin netissä niin kuin tuon edellisenkin palvelun ja minua ärsyttää kun en ole saanut mitään vahvistusta että siellä todellakin otetaan auto hoitoon. Systeemi kiitti toki varauksesta mutta eihän siitä mitään käteen jäänyt..
Katsotaan nyt kuinka käy. Laitan sitten tänne päivityksen.- se rouva
Auto puhdas ja renkaat vaihdettu.
Todellakin ulkomaalaisia siellä oli kaikki muut paitsi muutama asiakas lisäkseni.
Aikataulu ei ihan pitänyt kutiaan kun ei siellä ollut ketään paikalla kun tulin sovittuun aikaan, paitsi asiakas jolla oli sovittuna sama aika kuin minulla. Reilun vartin odoteltuamme pojat tulivat töihin. Olin varauksessa ilmoittanut että haen auton myöhään iltapäivällä mutta kysyin autoa jättäessäni että voinko hakea aiemmin ja lupasivat soittaa kun auto on valmis. Mielenkiintoista että mitään paperia ei kuitattu kun jätin auton ja avaimet heille... no, oma vikani, varmaankin olisi jotain pitänyt pyytää. Otinpa sitten valokuvan missä näkyi että autoni (ja muutama muu auto) sekä työntekijät ja minä olimme paikalla... Kun menin muutaman tunnin kuluttua katsomaan niin autoni oli ajettu takaisin ulos - mitään ei oltu vielä tehty - ja ketään ei ollut paikalla ja autoni ovet lukitsematta ja renkaat kyydissä; että ole hyvä ja vie...
Yritn soittaa heille mutta kuten tavallista puhelu meni vastaajaan. No, jätin kaiken silleen ja tulin kotiin odottelemaan soittoa mikä tulikin parin tunnin kuluttua. Auto oli valmis ja oikein puhdas (moottoripesu oli symbolinen). Kaveri joka minua palveli oli ystävällinen.
Loppujen lopuksi siis kaikki ok.
Yrityksellä olisi kyllä vielä hiomista tuossa hommassa.
- kisse123
En todellakaan suosittele! Aikoja oli tuplabuukattu. Esimerkiksi silloin kun minä saavuin paikalle ennakkoon varaamanani aikana, oli samaan aikaan otettu toinenkin auto ja työntekijöitä oli yksi (kuulemma piti olla kolme, mutta vain yksi oli tullut töihin ajallaan). Toinen tuli pahasti myöhässä. Odotin tunnin ennenkuin autolleni alettiin tekemään mitään. Tutulleni, joka oli myös ostanut saman lahjakortin (renkaiden vaihto, ulkopesu, moottoripesu) oli käynyt TRIPLABUUKKAUS ja työntekijöitä oli silloinkin vain yksi. Tuttuni autosta eivät olleet saaneet kahta rengasta irti vaan hän oli joutunut mennä erikseen toiseen paikkaan vaihtamaan ne.
Paikassa ei ollut kunnollisia työkaluja, ja minun autoani edellisen auton renkaiden irrotus kesti tuhottoman kauan. Pesukin oli huono. Lisäksi työntekijä tuli sanomaan, että jos moottoripesussa tulee autoon jonkinlainen moottorivika, on vastuu sillon asiakkaalla. ETTÄ MITÄ? En halunnut ottaa riskiä, että autooni tulee vika, joten hän vain pyyhki konepellin alta rätillä. En kuitenkaan ymmärrä, jos lahjakortti on myös moottoripesuun ja yritys on sen itse siihen tarjonnut ja laittanut, eihän silloin todellakaan vastuu ole asiakkaan! Ja miksi laittaa lahjakorttiin moottoripesu, JOS SITÄ EI OSATA TEHDÄ AUTOA VAHINGOITTAMATTA??- Moottorinpesijät
Toukokuussa seurasin renkaanvaihdon aikana kuinka tämän samaisen firman kaveri yritti saada asiakkaan Mersun moottorin muoviosiin palautettua mustaa väriä. Olivat näet pesussa saaneet ne muuttumaan harmaiksi pinnaltaan. Siis tosi ammattilaiset tekemässä moottoripesua !
- Sinisilmäinen nainen
Hei!
Ostinpa minäkin tuon diilin, kun luulin "taas kerran" saavani jotakin halvalla, enkä etsinyt tietoa ajoissa.
Sain autolleni varatun ajan 04.05 klo 13.00 ja minulle ilmoitettiin, että auto on valmis lauantaina 05.05 klo 11.00.
Olin ostanut diilin ulkopesu, sisäputsi, renkaanvaihto ja niiden pesu, moottoritilanpesu ja ilmastointihuolto.
Yllätys oli melkoinen lauantaina, kun menin paikalle. Firman piti aueta klo 10.00, mutta eipä ollut auki klo 11.00sta. Autoni oli kyllä sisällä ja oli pesty ulkoa ja kojetaulu pyyhkäisty. Siinä KAIKKI. Renkaita ei ollut vaihdettu ja paikalla oli kaksi ulkomaalaista miestä tässä vaiheessa, toinen ei edes puhunut suomea. Siinä sitten alettiin ihmettelemään mitä autolle on tehty, eli ei käytännössä mitään. Sitten alettiin tuhraamaan kesärenkaita alle ja sitä touhua katsellessa meinasi jopa naiselle tulla itku. Autostani ei sitten löytynyt tarpeeksi reikiä, jotta olisi ilmastointihuollon voinut tehdä. Minulle kyllä kerrottiin, että voin ehkä tuoda auton jossain vaiheessa uudestaan, jos haluan sen ilmastointihuollon. Luulen kyllä vakavasti etten halua enää lähellekään tuota firmaa.
Maksoin autonpesusta ja renkaanvaihdosta 75e, eli aika tyyristä.
Älkää muut olko yhtä sinisilmäisiä, harmittaa niin vietävästi ja varsinkin kun mies nauraa vieressä.- melkein menin ostamaan
Uskomatonta toimintaa yritykseltä! Harmittaa teidän puolesta, jotka ei saaneet vastinetta rahoilleen. Kiitos kokemuksista. En osta palveluita kyseiseltä firmalta.
- Rengastohelot
Hei,
Minäkin erehdyin ostamaan tuosta firmasta lahjakortin renkaiden vaihdolle, moottorin pesulle ja ulkopesulle. Netistä varattu aika ei pitänyt paikkaansa ollenkaan ( tunnin myöhässä) ja nyt kahden päästä paljastui, että olivat asentaneet kesärenkaat väärään pyörimis-suuntaan. Asentaja lupasi tulla korjaamaan homman ihan erikseen lauantaina klo 12. Ketään ei ilmestynyt paikalle vaikka odottelin puoli tuntia !
Tällä viikolla aletaan keskustelut korvauksista, sillä renkaista osa on kulunut sisäreunasta pilalle pyörittyään väärään suuntaan.
En suosittele tätä firmaa kenellekään- Rengastohelot
Tänään sitten soitin uudelleen asiasta ja selittelyt jatkuivat entiseen tyyliin. Renkaiden vaihtaja oli tullut paikalle vain parikymmentä minuuttia myöhässä ! Minun olisi kuulemma pitänyt soittaa heidän palvelunumeroonsa ja sieltä tiedustella mikä kaveria viivyttää. Hänellä oli kuulemma ongelmia saada lapsenvahtia tämän homman ajaksi ja siksi oli myöhässä.
Firma tuntuu olevan oikea selitysten generaattori. Kun kerroin vaativani korvausta renkaiden kulumisesta, pomomies ilmoitti ettei hänellä ole sellaiseen valtuuksia. Pitää kuulemma olla yhteydessä toimitusjohtajaan. Kyllä olenkin, mutta homma tapahtuu kuluttaja-asiamiehen kautta ! Miten tällaiset sählärit oikein voi jatkaa toimintaa ?
- Huijattu
Hei täältäkin,
ostin myös ko firmaan Offerium lahjakortin, joka sisälsi lomapaketin; ilmainen säilytys 8vrk Hki-Vantaa Lentoasemalla, pesu ja koneellinen kiillotus.
Toimin kuten E4 sivuilla on ohjeistettu, varasin ajan ja odottelin asiakaspalvelusta mahdollista yhteydenottoa ajan muuttamiseen, mutta kaikki tuntui olevan ok.
Saavuimme varattuna aikana Karitie 9, mutta ovet olivat kiinni ja 24h asiakaspalvelu ei vastannut lukuisiin soittoihimme!!!!! Odotimme yli sovitun ajan, jonka jälkeen lähdimme kiireesti lentokentälle, sillä lennon lähtöön oli vajaa 2h aikaa, eikä pysäköinnistä ollut pienintäkään mielikuvaa.
Ollessamme turvatarkastuksessa asiakaspalvelusta soitettiin mieheni puhelimeen ja tiedusteltiin mitä hänen soittonsa oli koskenut, mutta meillä ei ollut aikaa neuvotella heidän kanssaan. Minun, varaajan numeroon ei ole otettu mitään yhteyttä, eikä sähköpostiin vastattu. Joten asiaa hoitaa kuluttajaasiamies tästä eteenpäin :) Mielenkiinnolla odotan mitä tapahtuu.
ÄLKÄÄ OSTAKO DIILEJÄ TÄHÄN FIRMAAN ! - Hyvä firma
Olen erittäin tyytyväinen kyseiseen firmaan. Kyseessä oli siis Offerium- auton käsinpesu lahjakortti ja otin vielä siihen sisäpesun. Varasin ajan netistä ja auto pääsi ajallaan sisään. Aikaa oli varattu ½ tuntia ja se aika siinä menikin. Autoni oli erittäin likainen sekä sisältä että ulkoa viedessä. Ja erittäin puhdas sisältä ja ulkoa firmasta lähtiessä. Siis aion käyttää firmaa uudestaankin, niin hyvä ja nopea palvelu oli. Autossa oli poltettu sisältä, niin he poistivat myös röökin hajun täydellisesti autosta ja vieläpä samaan hintaan. Ja auto loisti kuin uutena!!!!
- en usko
Huono mainos!
- ahmedmahmed
No tämähän on sen ex-missi viivi pumpasen ex-"poikaystävä" (meinasin sanoa miesystävä...huh!) joku kurdi tai jtsp. Teki vakuutuspetoksen ajamalla sen bemarin romuksi ja yritti kusettaa vak.yhtiötä. Raukka yritti selitellä,mutta ei auta,ei auta. Huijarifirma on kyseessä.
- O456
EI KANNATA OSTAA KYSEISEEN YRITYKSEEN LAHJAKORTTIA!!
Ostin viime vuoden puolella lahjakortin renkaiden vaihtoon ja ulkopesuun. En edes lähde kertomaan koko tarinaa, koska siinä menisi liian kauan, niin paljon huomautettavaa paikassa on. Lyhennettynä versiona: autoni renkaita alettiin vaihtamaan yli tunti myöhässä (olin varannut ajan etukäteen), eivät meinanneet saada renkaita irti mutta eivät myöskään toisia renkaita takaisin kiinni. Ei ollut kunnon välineitä renkaiden vaihtoon. Olisin itsekin vaihtanut renkaat nopeammin. Pahinta kuitenkin oli se, että ulkopesussa olivat työntekijät onnistuneet pilaamaan autoni värin! Autoni on jo vanha (vm.99) mutta kun sen sinne huoltoon vein, oli sen väri kuitenkin suhteellisen kirkas ja tasainen. Kotiin päästyäni tutkailin autoa ulkoapäin ja huomasin, kuinka konepellin väri oli muuttunut haaleammaksi ja laikkuiseksi. Lopulta saimme yhteyden yritykseen, ja he pyysivät käymään. Autooni laitettiin värivaha ja sanottiin että ei kannata mennä huoltoasemien pesuihin, koska ne haalistavat auton väriä. Jännittävää tässä oli se, että olen vienyt autoni huoltoasemien pesuihin jo monen monta kertaa, eikä koskaan ole väri haalistunut. - zei zei
Kokemuksella voin sanoa,että aivan surkeeta toimintaa.En viitsi enempää kommentoida!Rahat meni hukkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama1298026Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1567135Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1844883Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2503307Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta1022804Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1312377- 1532000
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari181935Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa461764Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?2061695