Kiitos balleriinalle siitä kiihkottomasta ja huumorin pilke silmäkulmassa annetusta asiantuntemuksesta jota tällä palstalla jaat. Todella, VHH ei ole kaikki kaikessa ja on ennenkaikkea kaikille eduksi että se haittapuolet tuodaan tarkalleen eduksi. Ja se on muutakin kuin voin, kerman ja kaalin syöntiä.
Joskus kauan sitten kävin täällä palstalla ihan pikimmiten, en viipynyt kuin aivan pienen hetken ja siloin joku peräänkuulutti palstalla olevaa asiantuntijaa ja ravintotutkijaa ja nyt huomaan, että ei turhaan kuuluttanut. Balleriinalla tuntuu olevan lujasti asiantuntemusta ja ravintotietämystä.
Palstan taso tuntuu muutenkin parantuneen viime käynnistäni, silloin täällä oli pari -kolme todella ikävää häirikköä, rekisteröityjä vieläpä, ja sivu täynnä heidän laittamia rienauksia ja törkeyksiä. Nyt asia on toisin.
Kiitos Balleriina asiantuntemuksesta
15
83
Vastaukset
- niin se vaan menee
Totta ja Ballu on todella piikki Mattilan lihassa. Hän on kopioinut tekstin ja muutellut sitä ja kehuu siinä itseään. Kukaan muu ei sitä itse sitten teekään.
Eikä Mattilalla muistaakseni ole kuuteen vuoteen muutenkaan ollut ainuttakaan omaa ajtusta, kaikki on kopioitu jostain kaupallisesta propagandasta. - mössön nössö
Luja asiantuntemus tuo iloa elämään ja pullakahvitkin maistuu paremmalta.
- veken kissa
Balle on palstan ASIANTUNTEVIN
- 776100 .0
Hienoa että olemme saaneet räväkän asiantuntijan palstalle.
- kari juhani "Ämmä"
kosin ballea huomenna
- VHH-lainen
Mikä on tämän palstan otsikko, oletko lukenut?
Palleriina on ok iminen nuvomaan muita dietteja, mutta hänelle maksetaa vastustamalla VHH:n leviämistä. - Varkauden sanomat
opettele PUUSTINEN KIRJOITTAMAAN siellä karoliinisessä anus-hoitolassa osasto 6 vuode 4
- Ensin aioin VHH:lle.
Kiitos Balleriina, olen kauttasi saanut paljon tietoa VHH:sta ja voin sanoa että en enää edes harkitse sitä.
Olet hengenpelastajani. - ..lylleriinä...
Kiitos Ballerina Lutuunen, että olet karkottanut sivulta kaikki karppaajat, nyt voisi sitten koko osaston lopettaa.
- näin se on
Balleriina on karkottanut korkeintaan eräitä hyvin asiattomia ja muuten epäilyttäviä tyyppejä. Asialliset keskustelijat ovat Balleriinan mieleen.
- Balleriina Lutuunen
näin se on kirjoitti:
Balleriina on karkottanut korkeintaan eräitä hyvin asiattomia ja muuten epäilyttäviä tyyppejä. Asialliset keskustelijat ovat Balleriinan mieleen.
Minä edustan sanaa "hyvinvointi" ja sanaa "terveys".
VHH laiva kääntyy, kun ei ehdi edes startata. - -pelargus
Balleriina Lutuunen kirjoitti:
Minä edustan sanaa "hyvinvointi" ja sanaa "terveys".
VHH laiva kääntyy, kun ei ehdi edes startata.VHH:laiva on uponnut jo vesillelaskun yhteydessä, vain piiput ja vähän komentosiltaa törröttää vedestä. Silti VHH-kippari ja VHH-miehistö ovat purjehtivinaan sillä.
- hyvä Ballu
Ballu on palstan asiantuntija eikä levitä sairaiden propagandaa.
- Jubbe
Ballun artikulointi on maanmainiota.
Karppaajat kyykistyvät kuin minareetissa. - näio
Ballu pitää taukoa, luulen että hän lukee Similän tutkimusta erittäin kriittisesti. Sen jälken hän tarjoilee sen VHH:laisille jotka kiehuvat ja samalla tuntevat jäätävää kylmyyttä kauhusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550