keskusteluhetkestä kanssanne;)))
Hyvää Kevään Jatkoa palstalaiset;)))
Vilpittömästi..
Tsau:Friidu
Kiitos mielenkiintoisesta
45
265
Vastaukset
- tiinaex...
mistäs se keskusteluhetki löytyy en kerenny ollenkaan mukaan mutta ehkä sit seuraavalla kerralla on tainnu taas poistajat poistattaa hyvää kevään jatkoa vaan sullekkin.
- törkeää oli
Etpä juuri hyvää kevättä toivottelisi jos olisit ne haukkumisviestinsä illalla lukenut. Oman osansa saivat monet vuosien takaiset palstalaiset, myös sinä.
En minäkään ymmärtänyt, mikä tämän aloituksen tarkoitus oli, kun ei ole aavistustakaan mistään keskusteluhetkestä enkä ole lukenut sellaista. Olenkohan jäänyt paljostakin paitsi? Kiitokset ja hyvän kevään toivotukset kyllä aina kelpaavat :)))
- Rattus sp.
Näin jotakin, mutta en kyllä nimeäsi tiina mainittuna. Joku täältä puskista höpöttelee lämpimikseen ja friidua mustamaalaten. Siltä tuo vaikuttaa..
Friidu sai ikäviä vastauksia, mutta olin liian väsynyt osallistuakseni keskusteluun. Luulen, että nuo juuret johtavat mustasukkaisuuteen Hunkzista. Friidu on hyvissä väleissä kyseisen yksilön kanssa, joten kai joku voi todellakin olla mustasukkainen palstatuttavuuksista :)? - ulkopuoliset
Rattus sp. kirjoitti:
Näin jotakin, mutta en kyllä nimeäsi tiina mainittuna. Joku täältä puskista höpöttelee lämpimikseen ja friidua mustamaalaten. Siltä tuo vaikuttaa..
Friidu sai ikäviä vastauksia, mutta olin liian väsynyt osallistuakseni keskusteluun. Luulen, että nuo juuret johtavat mustasukkaisuuteen Hunkzista. Friidu on hyvissä väleissä kyseisen yksilön kanssa, joten kai joku voi todellakin olla mustasukkainen palstatuttavuuksista :)?Rattus sp. Ei nimiä mainittukaan, mutta me jotka muistamme ne vuosien takaiset jutut, tiedämme hyvin ketä hän tarkoitti. ellet tied asioista mitään, on turhaa puolustella.
- tiinaex...
ulkopuoliset kirjoitti:
Rattus sp. Ei nimiä mainittukaan, mutta me jotka muistamme ne vuosien takaiset jutut, tiedämme hyvin ketä hän tarkoitti. ellet tied asioista mitään, on turhaa puolustella.
ne jutut ei lähde munkaan mielestä koskaan se oli ihan kamalaa eikä sitä saanu millään loppuun...
- zz-zz
Kiitos kiittämisestä. Tulethan taas takaisin entistä virkeämpänä ja tarmokkaana.
Sitten voi taas poistua, kun siltä tuntuu. - viestintuojaxs
Hyvää jatkoa sinullekin.
Toivottavasti sefun viesti meni perille.
Mitä teet toisella palstalla, ei kuulu tänne.
Toivottavasti myös hoidat kahdenkeskiset keskustelut tästä lähtien privaatisti- törkeää oli
Olisihan asiasta voitu keskustella, mutta kun aloittaja veti mukaan omat kaunansa ja valehteli törkeästi niin se oli monelle liikaa.
Hyvä että poistui koko aloitus ja toisen palstan juttuja ei sovi toisella palstalla selvitellä. - itku tuli
törkeää oli kirjoitti:
Olisihan asiasta voitu keskustella, mutta kun aloittaja veti mukaan omat kaunansa ja valehteli törkeästi niin se oli monelle liikaa.
Hyvä että poistui koko aloitus ja toisen palstan juttuja ei sovi toisella palstalla selvitellä.Riidelkööt siellä missä on aloittanutkin
- Rattus sp.
itku tuli kirjoitti:
Riidelkööt siellä missä on aloittanutkin
Herkästihän sitä itketään. Kirjoitatte, mitä tahansa, niin Friidu on hyvä tyyppi ja sääli, ettei hänen kaltaisiaan ole enemmänkin palstalla.
- tiinaex...
Rattus sp. kirjoitti:
Herkästihän sitä itketään. Kirjoitatte, mitä tahansa, niin Friidu on hyvä tyyppi ja sääli, ettei hänen kaltaisiaan ole enemmänkin palstalla.
varmaan olis ihan hyvä tyyppi ilman tätä tämmöstä ailahtelevaisuutta yhtenä päivänä kaikki on ihan ok ja kirjoitellaan sulassa sovussa seuraavana kaikki on taas ihan pyllyllään ihan näin tuntemattakaan ihmistä tämmöisen kuvan sain hänestä aihettakaan ei tarvittu kun kaikki sai kuulla kunnisansa kirjoittamaan hän on kyllä hyvä ja siinä mielessä vois olla palstalla useempikin friidu mutta muuten kyllä riittää yksi aina sillon tällön.
- Rattus sp.
tiinaex... kirjoitti:
varmaan olis ihan hyvä tyyppi ilman tätä tämmöstä ailahtelevaisuutta yhtenä päivänä kaikki on ihan ok ja kirjoitellaan sulassa sovussa seuraavana kaikki on taas ihan pyllyllään ihan näin tuntemattakaan ihmistä tämmöisen kuvan sain hänestä aihettakaan ei tarvittu kun kaikki sai kuulla kunnisansa kirjoittamaan hän on kyllä hyvä ja siinä mielessä vois olla palstalla useempikin friidu mutta muuten kyllä riittää yksi aina sillon tällön.
No, se eilinen oli samankaltaista kuin kuka tahansa on saanut osaksi vuorotellen. Jos ongelmia on ollut vuosien takaa, niin olisi kohtuullista että asioita käsiteltäisiin sen aikaisilla nimimerkeillä ja ei puskista pommitteluna. Tuo oli tarkennuksena eiliseen. Siihen, mitä et nähnyt.
Vaikka minullakaan ei ole virallista nikkiä tällä hetkellä, niin en sentään syyllisty kaikenkarvaisiin tunnistamattomiin rekkautumattomiin nikkeihin ja ei ole ollut koskaan tapana tuntemattomana yrittää "raadella" ketään. Oma luonne ei antaisi periksi moiselle käytökselle. - Ole oma itsesi F!
Rattus sp. kirjoitti:
Niinpä! Friidu on varsinainan VÄRILÄISKÄ!! On muuten sellaista harmaata myötäilymössöä koko palstakeskustelu täällä.
Vähän pitää eri mieltäkin olla asioista että syntyy KESKUSTELUA. Telkkarissakin mielenkiintoisimmat keskustelut käydään kunnon väittelyn merkeissä;))) - kun et tiedä niin...
Rattus sp. kirjoitti:
No, se eilinen oli samankaltaista kuin kuka tahansa on saanut osaksi vuorotellen. Jos ongelmia on ollut vuosien takaa, niin olisi kohtuullista että asioita käsiteltäisiin sen aikaisilla nimimerkeillä ja ei puskista pommitteluna. Tuo oli tarkennuksena eiliseen. Siihen, mitä et nähnyt.
Vaikka minullakaan ei ole virallista nikkiä tällä hetkellä, niin en sentään syyllisty kaikenkarvaisiin tunnistamattomiin rekkautumattomiin nikkeihin ja ei ole ollut koskaan tapana tuntemattomana yrittää "raadella" ketään. Oma luonne ei antaisi periksi moiselle käytökselle.Kaikki sen aikaiset eivät ehkä kirjoita enää eivätkä voi mielipidettään esittää. Ihmettelen miksi friidu otti esiin vanhoja asioita syytellen muita omista teoistaan.
- tiinaex...
Rattus sp. kirjoitti:
Vaikka minullakaan ei ole virallista nikkiä tällä hetkellä, niin en sentään syyllisty kaikenkarvaisiin tunnistamattomiin rekkautumattomiin nikkeihin ja ei ole ollut koskaan tapana tuntemattomana yrittää "raadella" ketään. Oma luonne ei antaisi periksi moiselle käytökselle.mutta jospa niiden puskanikkien takana oli just ne joita se friidu on raadellu no en voi oikeen siihen eiliseen ottaa kantaa kun en päässy lukeen sitä ketjua.
- huvittavaa on
Ole oma itsesi F! kirjoitti:
Niinpä! Friidu on varsinainan VÄRILÄISKÄ!! On muuten sellaista harmaata myötäilymössöä koko palstakeskustelu täällä.
Vähän pitää eri mieltäkin olla asioista että syntyy KESKUSTELUA. Telkkarissakin mielenkiintoisimmat keskustelut käydään kunnon väittelyn merkeissä;)))Kun itsensä kehuu, parhaiten osaa.
Mutta tämä friiduhan se on hatsan toinen nimimerkki, kolmas vaiko jopa neljäs
- Rattus sp.
Hyvää jatkoa myös sinulle, Friidu. Minulle jäi hyvä kuva sinusta. Käyn vilkaisemassa silloin tällöin, mutta yleensä olen iltaisin liian väsynyt ja työajallani en käy palstoilla ja kotisähköpostiosoitteessa.
Kiitos itsellesi :)))) Tämä taisi olla tässä tämä hetki. Hyvää kevään jatkoa Sinullekin.
Ohi on mennyt minultakin mainitsemasi keskusteluhetki?
Vilpittömästi kuitenkin myös sulle Hyvää Kevään Jatkoa! :))- Tsau.
Kiitos, kaikille ja myös teille epärehellisille;))) Jotka itse otitte vanhat jutut esiin ensin;))) Nooh..minä ymmärrän kyllä kaunanne...Ihmettelin vain jälleen että, näinkö paljon vaivaa näette minun mustamaalaamisemikseni;))) Hyvä kuitenkin nyt kun tiedän aivan takuuvarmasti ketkä ja miksi ovat tämän takana. Mutta, koska en edellenkään ole NIIN paska että, viitsisin tai sanoisinko että, alentuisin täällä nimiä mainitsimaan riittää kun tiedän nämä siskot itse;))) Toivon myös heille nauttikaa palstastanne...Minä en enää tänne erehdy...Tosi harvoin olen täällä enää viime aikoina kirjoitellut koska, kirjoitan edelleenkin Fb-Kuusissa. En tätäkään kommenttia olisi halunut tehdä...mutta tämä RAUKKAMAISUUTENNE tietyt nimimerkit täällä osoittaa vain minulle. Oman pikkusieluisuutenne..Annoin vain teille takaisin samalla mitalla!!! Anteeksi on teiltä moneen kertaan Olen pyytänyt? Se ei vaan ei koskaan riitä Teille. Joten vellokaa sitten siinä itse tekemässämme myöskin paskassa...Tehän ette tietenkään syyllistyneet mihinkään? Valheisiin? JOUKOLLA yksi vastaan kymmenen;))) Ettehän:)))) Hyvää Jatkoa... Muille vilpittömästi Kiitos.. Täällä myös hyviä keskustelijoita joiden kanssa VOI keskustella...nämä muutamat nimimerkit tekevät itselleni vaan osallistumisen täysin mahdottomaksi...Joten jätän tämän yrityksen nyt viimeiseksi....
Tsau:FriiduTämä oli siis myös meille, jotka toivotimme Sinulle hyvää kevään jatkoa? Kaikkea hyvää elämääsi.
t. Pupu- Hyvää jatkoa!!
PupuPuskasta kirjoitti:
Tämä oli siis myös meille, jotka toivotimme Sinulle hyvää kevään jatkoa? Kaikkea hyvää elämääsi.
t. Pupumiksi noin kysyt?
itse löysin tekstistä lauseen jonka ymmärsin koskevan itseäni ja muutamaa muuta: "Muille vilpittömästi Kiitos.. Täällä myös hyviä keskustelijoita joiden kanssa VOI keskustella..."
Tosi törkyisesti moni on Friidua kohdellut. Joskus on meikäläisenkin viestejä väitetty hänen näppiksen tuotoksiksi, täällä tuntuu oelvan monilla ristallipallot ruosteessa. - Paikalla ollut
"Kiitos, kaikille ja myös teille epärehellisille;))) Jotka itse otitte vanhat jutut esiin ensin;)))"
Näinhän se meni, kannattaisi syytellä oikeaa kaivelijaa!! - tiinaex...
Hyvää jatkoa!! kirjoitti:
miksi noin kysyt?
itse löysin tekstistä lauseen jonka ymmärsin koskevan itseäni ja muutamaa muuta: "Muille vilpittömästi Kiitos.. Täällä myös hyviä keskustelijoita joiden kanssa VOI keskustella..."
Tosi törkyisesti moni on Friidua kohdellut. Joskus on meikäläisenkin viestejä väitetty hänen näppiksen tuotoksiksi, täällä tuntuu oelvan monilla ristallipallot ruosteessa.tosta voidaan olla eri mieltä mutta kun ei koskaan tiedä kuka missäkin puskassa luuraa niin hyvin voi vaikka puolustella itseään hyppimällä puskasta toiseen tätähän tää on jonkun aikaa kukaan ei kirjoittele juuri mitään mutta sit taas tärähtää...
Hyvää jatkoa!! kirjoitti:
miksi noin kysyt?
Tosi törkyisesti moni on Friidua kohdellut. Joskus on meikäläisenkin viestejä väitetty hänen näppiksen tuotoksiksi, täällä tuntuu oelvan monilla ristallipallot ruosteessa.Sitä vilpitöntä kiitosta edelsi melkoinen ryöpytys kaikille.
Myöskään minä en tiedä mitään alkuperäisestä ketjusta, mistä tämä haloo on nostettu, mutta urteliaisuuteni heräsi :)
Mikä on ongelman oikea nimi?- yxi ihmettelevä
PupuPuskasta kirjoitti:
Sitä vilpitöntä kiitosta edelsi melkoinen ryöpytys kaikille.
Myöskään minä en tiedä mitään alkuperäisestä ketjusta, mistä tämä haloo on nostettu, mutta urteliaisuuteni heräsi :)
Mikä on ongelman oikea nimi?Alkuperäisen ketjjun aiheutti jokin epäselvyys 60 ketjussa: kielipoliittinen jne ,
Tällä palstalla seriffi on aktiivinen, 60 palstalle ryöpytys olisi saattanut jäädä. - Rattus sp.
Sen verran olen oppinut tiina tuntemaan sinua eli et kuulu tuohon edellä mainittuun porukkaan. Sinulla on kanttia olla eriävää mieltä omalla nimimerkilläsi. Et ole heitä, jotka välillä kirjoittelevat muuta omalla nimimerkillään ja käänteistä puskista. Epäilen, että täällä riehuu kuitenkin yksistään joku eikä mikään porukka.
Se, joka hyökkii nyt friidun kimppuun saisi friidun lisäksi pyytää anteeksi sinulta. Aivan sen tähden, että antoi sinulle väärää tietoa alkuperäisestä aloituksesta, väänteli omaa osuuttaan ja veti sinut mukaan sellaiseen kirjoitteluketjuun, jossa et halua olla mukana.
Poistatin sen yhden riehujan yhden kommentoinnin. Oli sen verran henkilökohtaista ja loukkaavaa. Toisen lapsista ja perheestä kirjoittamisessa menee raja. - Rattus sp.
Jos keskityttäisiin todellisiin ongelmiin tässä maailmassa. Olisi tämä maailma vähän parempi paikka..
http://www.youtube.com/watch?v=YJkZXh9v_i4&feature=share
Hyvää alkuviikkoa! Olisi mukava tietää, millä tunnistettavilla rekkautuneilla/rekkaamattomilla nimimerkeillä kirjoittelet. Eiköhän tiinakin nähnyt jo tasosi? - Ole oma itsesi F!
Älä provosoidu noista tyypeistä! Senkus vain kirjoittelet ja ohitat kusipäät!
yxi ihmettelevä kirjoitti:
Alkuperäisen ketjjun aiheutti jokin epäselvyys 60 ketjussa: kielipoliittinen jne ,
Tällä palstalla seriffi on aktiivinen, 60 palstalle ryöpytys olisi saattanut jäädä.Kiitos puskat, Tämä ja pari poistettua antoivat hyvän kokonaiskuvan tilanteesta.
- siellä sun täällä
yxi ihmettelevä kirjoitti:
Alkuperäisen ketjjun aiheutti jokin epäselvyys 60 ketjussa: kielipoliittinen jne ,
Tällä palstalla seriffi on aktiivinen, 60 palstalle ryöpytys olisi saattanut jäädä.Siellä kuusikymppisissä ei aloittajaa arvosteta. Sen on ihan itse aiheuttanut haukunnoillaan. YV voisi ikäväänsä kertoilla tietylle eikä lässyttää slangiansa palstalla.
- Rattus sp.
siellä sun täällä kirjoitti:
Siellä kuusikymppisissä ei aloittajaa arvosteta. Sen on ihan itse aiheuttanut haukunnoillaan. YV voisi ikäväänsä kertoilla tietylle eikä lässyttää slangiansa palstalla.
Tiedoksi. Täällä on monta, jotka arvostavat Friidua eli menehän takaisin sinne 60 -palstalle itkemään. Ehkä se hatsakin on sinulle suosiollinen ja saattaa muutaman lauseen kirjoittaa.
- siellä sun täällä
Rattus sp. kirjoitti:
Tiedoksi. Täällä on monta, jotka arvostavat Friidua eli menehän takaisin sinne 60 -palstalle itkemään. Ehkä se hatsakin on sinulle suosiollinen ja saattaa muutaman lauseen kirjoittaa.
Ei siellä hatsaa ole, oletko pudonnut kehityksestä? Arvostakaa vain, minä en..... muistissa on nämä keväiset sekoilut nimenomaan täälä 50 palstalla ko. aloittajan takia.
Sinä et aja ketään mistään pois, kiitä et saat itse läyhätä palstalla. - Rattus sp.
siellä sun täällä kirjoitti:
Ei siellä hatsaa ole, oletko pudonnut kehityksestä? Arvostakaa vain, minä en..... muistissa on nämä keväiset sekoilut nimenomaan täälä 50 palstalla ko. aloittajan takia.
Sinä et aja ketään mistään pois, kiitä et saat itse läyhätä palstalla.Opettele sitten kirjoittamaan asiallisesti ja kohtelemaan muita hyvin. Yhden ihmisen ajojahti on täysin pers...stä.
Tämä palsta ei ole minulle niin tärkeä, että sen menettäminen aiheuttaisi minkäänlaista ahdistusta. Pitäisi olla kiitollinen? Älä naurata.
Varmasti olen pudonnutkin kelkasta, sillä en vilkuile itseäni vanhempia miehiä, edes täällä omassa fyysisessä ympäristössä. - puutarhuri498
Rattus sp. kirjoitti:
Jos keskityttäisiin todellisiin ongelmiin tässä maailmassa. Olisi tämä maailma vähän parempi paikka..
http://www.youtube.com/watch?v=YJkZXh9v_i4&feature=share
Hyvää alkuviikkoa! Olisi mukava tietää, millä tunnistettavilla rekkautuneilla/rekkaamattomilla nimimerkeillä kirjoittelet. Eiköhän tiinakin nähnyt jo tasosi?Sinäkö määrittelet mihin ihmisten pitääkeskittyä ?
Hoitele oma tonttisi ja sillä hyvä
Friidulle täältäkin tsempit. Ei kandee antaa periksi! Ei koskaan, silloin paskapuoli voittaa!
Ei yhden homeisen rypäleen takia kannata heittää pois koko terttu. Siispä jos täällä joku heittää lokaa, niin antaa lillua ihan omassa homeliemessään vaan.- ?:(
Kaunista kevättä sinullekin! :))
Monesti kirjoiteltiin ihan todella mukavia ja todellisia asioita.
Muuta ketjua katsellen, nautitteko tosiaan noin kiistasta, kullakin on oma mielipiteensä asiasta, jokaisella oikea itselleen.
Miksi siis sapelia suikkimaan?
Jatkakaa, toki, jos siitä nautintoa narskaa!
Ihmettelen, silti, suuresti. - Tsau.
Tämä nyt viimeisen kerran: Tein tuon aloituksen siksi. Että, olen pidemmän aikaa ihmetellyt sitä henkilökohtaista ajojahtia aina minuun varsinkin silloin kun vastaan vanhalle nikille jonka kanssa aikanaan kirjoitin: Tämä meidän välin slangi kun alunperin oli vain meidän kahden kirjoittajan välinen juttu:))) Syystä että, täällä ei muut sitä kirjoita. Miksi sitä aikanaan käytin..tämä mies tietää kyllä....ja myös ymmärtää...syyn. Koska olemme siitä myös keskustelleet aikanaan....
Minä ihmettelin tuossa ketjussa avoimesti nyt näitä sisäisiä sensuroija täällä, jotka kulkevat nimimerkkini perässä kommentoimassa silloinkin kun viesti on aivan selvästi osoitettu vain yhdelle henkilölle? tätä heidän epäjohdonmukaisuuttaan. Nimiä yhtäkään muuta kun hänen nimimerkkinsä tuossa ketjussa mainitsin....No, melkein heti siinä sitten alkoi puskista tulemaan näitä paskanheittoja siihen;)) sinä olet sitä, ja sinä olet loukanut MINUA täällä tällä tavoin. Vastasin takaisin. Pyysin jälleen Anteeksi. Yksikään näistä sisarista tosin itse ei koskaan ole vaivautunut pyytänyt sitä skeidaa mitä he heittivät niskaani anteeksi...ei väliä. Sillä olen antanut.
Sitten minua loukkaa täällä sekin...että, täysin viattomia ihmisiä jotka eivät ole MINÄ heitä täällä epäillään minuksi se on erittäin raukkamaista taas heitä kohtaan. Koska tapani on itselläni reilusti allekirjoittaa tekstini.. Ja tämä olen useaan otteeseen täällä tuonut esiin...en enää ole täällä kirjoitellut koska olen siirtynyt kirjoittamaan omieni pariin...ja tiedoksi sitten voin näille paska-puskille kertoa että, huolimatta heidän vuosia jatkuneesta nimimerkkini mustamaalis-ja parjaamiskamppanijoista huolimatta. Myös täältä on siirtynyt OIKEITA kirjoittajia sitten minunkin Fb-kuukki-kaveriksini...En siis ole täysin paska tyyppi näköjään..Koska ystävyytemme jatkuu nyt oikeilla nimillä:))) Saamme siis vaihtaa siellä myöskin mielipiteitämme RAUHASSA. En halua koska olen niin HARVOIN enää kirjoittamassa täällä TAI YRITIN kirjoittaa...myös rekisteriötiä tästä syystä...Joten näille matkijoille ja epäjijöille enkä myöskään näille paskanheittäjille mahda mitään;))) Mutta, en lähde myöskään oikomaan...heidän juttujaan. Koska muuta en saisi tehdäkään...Joten on kaikille parempi kun en tänne enää palaa..Yrittänyt kyllä olen....täällä on vaan se oma pieni klikki- joka pitää tätä palstaa omaanaan...Joten suon sen ilon nyt heille.
Kaikille niille tosi ystävällisille ja hyville kirjoittajille joiden kanssa jaoin täällä monta kivaa juttu tuokiota toivotan edelleenkin elämässä Hyvää Jatkoa....kuten myös näille epärehellisille mustamaalijille;))) jotka eivät voi minua sietää ja jotka tahdotte siinä omassa katkeruudessanne ja itse rakentamassanne paskassa sitten vielä rypeä...muistakaa toki: Riitaan tarvitaan aina kaksi..Annoin vaan teille takaisin samalla mitalla;))) Joten kärsikää tai nielkää ja jatkakaa elämäänne eteenpäin..;)))..Hyvää Jatkoa myös teille...
Tsau:FriiduKuherteluun tarvitaan kaksi. Tulkaa nyt joskus taas sieltä privasta kuhertelemaan tännekin kuin silloin ennen:
http://www.youtube.com/watch?v=-wXJGlSmquQ- tiinaex...
kuinkahan en muista ollenkaan aikaa jolloin sinä annoit takaisin mutta sen muistan erittäin hyvin kun sulle annettiin takaisin riitaan tarvitaan kaksi mutta ihme kyllä en muista muita kirjoittajia riidan aloittajina vaan sinut keksimässä riidan aina yht äkkiä millon mistäkin asiasta muistan selkeesti kun haukuit mun ulkonäköä ja silmiäni korpikotkan silmiksi toisena hetkenä olit itse aurinko ja ystävällisyys ja toisena hetkenä piru no jokaisella meillä on oma tyylimme ja varmaan myös käsityksemme ystävällisestä kirjoittelusta nyt kun olen kommettejasi lukenut niin ainakin omasta mielestäsi olet kirjoittanut aina niin ystävällisesti ehkä ainakin minä joskus käsitin sen vähän erillä lailla ja annoin takaisin samalla mitalla elämä jatkuu ilman kärsimyksiä edelleenkin hyvin menee kevät etenee kohisten parempaa jatkoa sullekkin taas kerran...
- verditti
Friidulle!
Rakkaudesta se hevonenkin potkii, tässä tapauksessa lienee kysymys kateudesta.
Täällä ei saisi erottua joukosta.
Ole ylpeä siitä, että herätät suurta mielenkiintoa.
Olin minäkin aikoinaan kateellinen Hazalle. Kuitenkinm mielestäni palsta menetti paljon siirryttyään toisaalle.
Olen pyrkinyt samaan, siis herättämään huomiota. Ei se vain onnistu
kaikilta. Niin, no mitä tuo anjaniina välillä vähän ronkkii meikäläistä muka
parempine tietoineen ja se g:llä alkava.
Friidu, nyt sitä suhteellisuuden tajua!
- tiinaex...
täällä on ollu paljon hyviä ja hauskoja kirjoittajia jotka ovat siirtyneet muualle hatsansaa mukaanlukien jokainen kirjoittaja on mielestäni persoona ja herättää mielenkiintoa omalla tavallaan mutta se täytyy sanoo että joidenkin huumorintajut ei vaan sit kohtaa toisiaan ei millään se on tietysti aika vaikee täällä kun ei nää ilmettä eikä kuule äänensävyä sen huomaa kun heittää jonkun asian ihan herjalla niin ärähdys tulee vastaan alta aikayksikön eikä siinä auta enää minkäänsortin selittelyt.
- Hei kun keikuskelen
Totta-totta Tiina, että äänensävyillä on tavattoman suuri merkitys. Myös ilmeillä. Käytän elekieltä ja sävyjä paljonkin ja siitähän se vastapuoli äkkää, että liirumlaarumia juttelen:)
Livessä en röykkiöittäin päästele sanoja suustani, vaikka palstalaiset kenties niin luuleekin, koska kirjoitan niin pitkästi. Se taas johtuu juuri siitä, että joudun "korvaamaan" sanoilla äänensävyt ja eleet.
Paljon kivoja keskusteluita on palstalla ollut. Naurua on ollut naamas, kun oon kirjoittajien juttuja lukenut. Harmi, että täällä nyt näin hiljaiseksi on elo muuttunut.
Friidulle:
Sinun kirjoituksia on myös ollut kiva lukea. Persoonallinen tapasi kirjoittaa miellyttää minua.
Oikein hyvää kevättä sinulle:) - tiinaex...
Hei kun keikuskelen kirjoitti:
Totta-totta Tiina, että äänensävyillä on tavattoman suuri merkitys. Myös ilmeillä. Käytän elekieltä ja sävyjä paljonkin ja siitähän se vastapuoli äkkää, että liirumlaarumia juttelen:)
Livessä en röykkiöittäin päästele sanoja suustani, vaikka palstalaiset kenties niin luuleekin, koska kirjoitan niin pitkästi. Se taas johtuu juuri siitä, että joudun "korvaamaan" sanoilla äänensävyt ja eleet.
Paljon kivoja keskusteluita on palstalla ollut. Naurua on ollut naamas, kun oon kirjoittajien juttuja lukenut. Harmi, että täällä nyt näin hiljaiseksi on elo muuttunut.
Friidulle:
Sinun kirjoituksia on myös ollut kiva lukea. Persoonallinen tapasi kirjoittaa miellyttää minua.
Oikein hyvää kevättä sinulle:)hei vaan hei kun keikustelen en määkään mikään päällepäsmäri ole juttuseurassa riippuu vastapuolesta jos on kova juttelija niin kyllä sit tulee tekstiä ja yleensä suoraa tekstiä en kauheesti kaunistele asioita olen hyvinkin suorasanainen tietysti riippuu tilanteesta onhan elämässä paljonkin tilanteita millon pitää harkita sanansa myttä yleensä ottaen ystävien ja tuttujen kanssa sanon mitä ajattelen ja myös sen ensimmäisen ajatuksen muakin harmittaa tän palstan hiljaisuus kun täällä on vieläkin ihan kivoja tyyppejä kirjoittelemassa mutta niin monesti aloitukset lytätään tai poistetaan ennen kun on alkuun edes kunnolla päästy toivotaan että joskus vielä palautuu entiselleen ettei ihan kokonaan lopsahda koko palsta.
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82758Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1642662- 1842511
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n132035Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari211997Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541838Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691558Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http231162Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?701152Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta821036