Kuka kyttää ketä ?

kyttä..........

He jotka puhuvat ja kirjoittavat että heitä jatkuvasti kytätään. Suosittelen heille pikimmiten hoitoon hakeutumista ja näin päästä harhoistaan eroon. Kerrostalon mummo ei saa omassa kodissaan olla kuin kotonaan. Ikkunaan meneminen on kohtalokasta ihanana kesäaamuna ihailessa luontoa. Siellä se naapuri ulkona mielessään päivittelee ja katsoo vihaisena mummoa, taas sieltä naapurin menemistä kytätään. Mummojen ja pappojen paikka on kodin pimeimmässä nurkassa johon aurinko ei paista. Jos lapset leikkii pihassa ,niin naapurin isomahainen tuurijuoppo ei saa mennä parvekkeelle ottamaan aurikoa, vaan odottaa kiltisti omaa vuoroaan, koska muuten hänet heti leimataa pedofiiliksi tai kyttääjäksi. Olet lähdössä kauppaan ja avaat asuntosi välioven, ja juuri samaan aikaa naapuri lähtee ulos ja varmasti naapuri miettii että siellä sitä taas kytätään muiden menoa. Jopa häirityksi tulevat naapurit kyttäävät ääniä ja kohtuutonta melua niin yläkerrasta kuin seinänaapurista. Yläkerran naapurilla on oikeus kolistella koska huvittaa, onhan hän Kelan avustuksella maksanut itse asuntonsa vuokrat, joten järjestyssäännöt ovat vain näille "kyttääjille" joilla ei ole omaa elämää..

6

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma tupa, oma lupa

Olen samaa mieltä. Eli ne jotka kuvittelevat, että heitä kytätään, ovat siis päästään vialla ja hoidon tarpeess!.

Onneksi meidän talossa SAA asua vapaasti eikä kukaan seuraa muiden tekemisiä. On lottovoitto asua rauhallisessa talossa lähellä kaupungin keskustaa!

• Kyttäri

Tuskin kaikki on harhaisia :) vaan aina on ihmisiä, jotka todella kyttäävät ja juoruavat muista. Kuten esim. minä!

• --------------------

Ainoastaan kyttääjä tai sinisilmäinen reppana kuvittelee ettei kyttäämistä kerrostaloissa tapahdu. Kumpaan kategoriaan aloittaja kuuluu? Nimimerkistä ja ulinasta päätellen ensin mainittuun.

• Nähty on

Ja mikähän tässä kirjoittajan elämässä se ongelma nyt olikaan kun en kaksi kertaa luettuanikaan saanut sitä selville.

Oliko tuo mummo, tuurijuoppo isomahainen vai mikä lie pedofiili kyttääjä mutta kun menee naapurilta kysymään et mikä olet oikein miehiään niin siihenhän ne ennakkoluulot loppuvat. Vuokraslummeissa varmasti kaikki elävät kelan tuilla ja ihmettelisin jos sirllä joku asustelee omakustannuksella. Niin että oletkohan ainoa joka elää vuokraslummissa omakustannuksella. Lapsiperhe on taatusti viimenen joka voi väittää elävänsä omakustannuksella vuokraslummissa. Suurin osa on näitä yh ressukoita jotka eivät kykene kakaroilleen mitään kuria pitämään. Näiden kakaroiden tuomista eduista ja sossun tuista vasrassa eläviä yh neuvoksia elää vuokraslummeissa neuvomassa muita.

Heillä on luulotauti kun he kuvittelevat kaikkien kyttäävän yksinhuoltajien vaihtuvia miesvieraita. Just tässäkin tapauksessa ämmälä käy panomiehiä silloin tällöin ja kun naapurit näkevät niin se alkaa vituttamaan kun niitä äijiä ei saa pihalle niin varhaiseen aikaan etteivät naapurit kiinnitä mitään huomioo.

Harva yksinhuoltaja sen kun vain käyskentelee kaupassa sillä sillä suurin osa odottaa uutta matoa koukkuun kapakassa jotta saisi taas itsensä paksuksi jollain typeryksellä ja mielellään varakkaalla typeryksellä mutta köyhäkin näkyy kelpaavan kun yhteiskunta kustantaa.

• pöllö akka

oletko iha pimee? Olet sairas ja ahdasmielinen! hakeudu hoitoon.. ihanku ihmiset tekis lapsia sen takia et yhteiskunta elättää..

• höh höh

Miksi portaikossa liikkuva ihminen tuntee itseään kytättävän kun jonkun asunnon sisältä kuuluu liikkumisen/asumisen ääniä.? Eikö se varsinainen kyttääjä ole juuri se porraskäytävässä toisten asunnoista ääniä kuunteleva eikä omassa asunnossaan asuva asukas?

Mielestäni jokaisen pitäisi elää ns. ihmisten ilmoilla siten ettei tarvitse pelätä kyttääjiä - siis sellaista elämää, että muutkin ihmiset voivat elää omaa elämäänsä ja katsoa vaikkapa ikkunasta ulos.

Kun minua ei kiinnosta seistä toisten asuntojen oven takana kuuntelemassa toisten oven läpi kuuluvia keskusteluja tai muita asumisen ääniä, niin eihän sitä uskonut kenenkään muunkaan kuuntelevan käytävässä. Kuvittelin elämäni olevan liian tylsää kyttääjille, mutta niinpä vaan naapurin ukon mielestä elämästäni löytyi paljonkin mielenkkintoista kuunneltavaa ja eteenpäin kerrottavaa. Asuin niihin aikoihin yksin "asunnon ulko-oven takana levittyvässä"- yksiössäni ja vieraita en kovin usein kutsunut, joten kuuneltavaa joutui odottamalla odottaa.

Nykyisessä asunnossa minua vastapäisessä talossa olevat näkevät ikkunoista kaiken, mitä asunnossani tapahtuu. On hyvin todennäköistä, että ihmiset kertovat eteenpäin, mitä asunnostani näkyy tajuamatta, että paljastavat samalla olevansa tirkistelijöitä.

Ei minua oikeastaan häiritse, että kyttääjät "kertovat minun elämästäni muille". Lähinnä se tuppaa ärsyttämään kun liittävät minut tai jonkun muun ihmisen omissa mielikuvituksissa tapahtuviin seikkailuihin ja kertovat näitä satuja tositarinoina eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      81
      1973
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      100
      1695
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1286
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      666
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe