Mikä oli se megahittibiisi joka soi radioasemilla kerran kymmenessä minuutissa ehkä vuonna 2007-2009 tienoilla?
Biisi alku on hyvin hidas ja sitten se pääsee vauhtiin hetken päästä. Aikoinaan radiokuuluttajat sanoivatkin että malttakaas kuunnella ton alun yli ja sitten vasta alkaa.
Tyyli tällaista pop/disco-renkutusta siis, ei heviä, ei klassista, ei hidasta, jne.
Kyseessä ei ole ns. tunnetun mega-artistin tekele.
Sen videolla oli joku vanha kyläkaupungin katu jonka varrella liikkui muistaakseni hevoskärry jonka lavalla oli tyyppejä. Ojentivatkohan ne jonkun ruusun oven edessä seisovalle pitkähameiselle tytölle ja tekivät ehkä jonkun tempun tai varkauden ja niitä jahdattiin sitten kai. ???
Ei siis mikään tanssivideo.
Olen juutuubittanut mutta kun ei löydy!
Hittibiisi 07-09 hakusessa - auttakee!
4
138
Vastaukset
- 23
Selaile ihmeessä läpi NRJ hits -levyt numerosta 9 eteenpäin. 9 on nimittäin vuoden 2007 hittejä täynnä.
http://digistore.radiorock.fi/album/PMMP/NRJ_Hits_9/45D41C82-62F3-4941-9AAD-EC898BED6E9D/
Tuolta voit esimerkiks kuunnella suoraan pätkiä biiseistä. Hakemalla löydät myös levyt 11:sta eteenpäin. Numeron 10 varmaan löydät itsekin googlettamalla. - vaikeahan tää on
Kiitti vinkistä. Olen kyllä koittanut erilaisia listoja selailla.
Yleensä noissa "hittilistoissa" on tuiki taivaallista tusinakamaa, eli sieltä tauhkan joukosta sen yhden biisin löytäminen on tosi tuskaista.
Ihmettelen kun ei tuota aloitusviestissäni ollutta mega-hittiä kuitenkaan tunnu löytyvän mistään. Sitä soitettiin kuitenkin ihan koko ajan ja joka paikassa.
Olisiko ollut latino-pohjaista systeemiä, eli espanja, portugali tms. kielinen systeemi??? - Diipadaapaa
Veikataan
Yolanda Be Cool & DCUP - We No Speak Americano
http://www.youtube.com/watch?v=7E9Ed9DUQoQ
Ainaki videon kuvaus passais jotenki, mutta aikaväli ei koska tuo tuli 2010. Megahitti muttei mega-artisti ja soi radiossa 10 min välein sillo. - WAU Kiitos paljon
SE ON JUST TOI!!!
Kiitos tosi tosi tosi paljon...!!!
Mä tiesin että joku kyllä täällä tietää ja muistaa jos vain lukee nuo antamani - varmasti huonohkot ja puutteelliset - vihjeet huolella.
Arvioin aikahaarukan pikkuisen pieleen, kun yleensä aika kuluu niin nopeasti että menee useinmiten toisesta päästä ohi.
Mä en voi käsittää etten itse saanut tuota biisiä päähäni ja muistanut sitä millään, enkä löytänyt "mistään" hittilistoistakaan.
Vielä kerran superkiitos! Tulin tosi iloiseksi nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492