Hei! Olen toisen vuoden AMK-opiskelija ja sain kesätöitä toiselta paikkakunnalta. Julkisilla kulkuneuvoilla ei pääse töihin kulkemaan, tarkistettu on moneen kertaan. Onko opiskelijalla siis mahdollisuuksia saada autoon rahoitus jotenkin? Pankissa kävin ihan lainaa kysymässä, mutteivat myöntäneet. Opintolaina on melkein kokonaan nostettu, joten sekään ei onnistu. Säännöllisiä tuloja ei opintorahan lisäksi ole. Tarvittava lainamäärä n. 3000€.
Lainaa/luottoa/rahoitus opiskelijalle!
7
265
Vastaukset
- Ei onnistu.
Tuskin on mahdollista.
Ongelmaksi muosdostuu lainan takaisinmaksu.
Et kerro palkkaasi kesätöistä, mutta tuskin riittää auton hintaan, siis lainan takaisinmaksuun, ja autossahan on muistakin kuluja, Ja kesän jälkeenhän sinulla ei ole säännöllisiä tuloja, millä lainaasi hoitaisit. - VVVWWWW
Palkkaa saan kesätöistä n. 2000€/kk, kolmen kuukauden ajan. Opiskelujen ohella olen myös työskennellyt, tosin tänä keväänä en ole kun sen verran tiukkaa ollut koulussa.
- Halvemmalla pääsee.
Kiinnitä huomiota edellisen vastaajan lauseeseen:
"Ja kesän jälkeenhän sinulla ei ole säännöllisiä tuloja, millä lainaasi hoitaisit."
Joten pankki, tai mikään muukaan lainanantaja ei myönnä lainaa, jos takaisinmaksusta ei ole varmuutta.
Ja jos tarvitset autoa vain kulkemiseen kesätöihin, niin miksi ostaisit 3000€:n auton, kun kulkupelin, jolla kesänajan pääset töihin, saa muutamalla satasella.
- lainnaa ja rahaa
- kalliitonkulkupelit
Niin, samaa minäkin mietin, että miksi juuri 3000e?? Olen nähnyt autoja myytävän jo muutamasta satasesta ylöspäin ja sen voit rahoittaa vaikka pikavipillä, jollei muuta rahoitusta löydy!
- erhiapä
Aivan. Jos et muka parinsadan autoa tai vaikka kaksipyöräistä jostakin löydä niin kunnon jobbarikaupppias kyllä myy sulle parinsadan auton yhdeksäänsataan 3x300,- kuukausierillä
- tarjoussivu.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932255Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1581857- 1761393
- 234855
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11776- 62769
- 65764
- 55672
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349601