Moni laittaa yh:n "kieltolistalle", vaikka meitä yh-ihmisiäkin on monenlaisia... esim mun lapset on molemmat jo töissä ja maksaa mulle "vuokraa" (16v ja 18v), kun opiskelun takia asuvat vielä toistaiseksi kotona... mutta silti olen mielestäni yh...
Ja sitte tää "rankalla kädellä" hylkääminen ties minkä asioiden takia... olin viihteellä, jossa eräs mies tunki sinnikkäästi seuraan, vaikka olin lopuksi suoraan sanoen tyly... huomasin hänen profiilinsa sisältyvän mun hakukriteereihin ja laitoin viestiä... siis halpamaisesti kuvattomalla profiililla kokeilin... vastauksena viikon kuluttua sain seuraavaa "En haluaisi sinua loukata, mutta en todellakaan näe kiinnostuvani sun ikäsestä naisesta, koska olen ikäistäni huomattavasti nuorekkaampi, viriili mies (47v). En myöskään halua elättäjäksi lapsillesi"
Ei siis mitään loukkaavaa, mutta kertoo siitä, miten pienillä asioilla täällä hylätään tutustuminen... ei ihme, että ollaan kaikki yksin...
Kyllä, nauroin pitkään ja hartaasti... =)
Nettideitit on raakaa peliä... =)
5
330
Vastaukset
- 3+13
Mutta eikö toi ollut vain sinun onnesi. Mies paljastui saapasta tyhmemmäksi heti kättelyssä.
- sdfhsgsdgsdg
Miksi annoit livenä hänelle pakit? Haluatko tavata miehiä ainoastaan netin kautta!?
Naiset vaatii miehiltä tiettyä hiustenväriä, ikää, pituutta jne. niin miksei miehet saisi valkata iän ja lasten perusteella? - Voivoivoivoivoivoivo
Siksi annoin pakit, etten tykännyt miehen käytöksestä/naamasta/vartalosta/yhtään mistään... Olin siis bitch, kuten jo mainitsin, en koskaan treffeille edes halunnut, kokeilin vaan... koska olin lähes varma "hylkäävästä" vastauksesta...
Miksikö? Oon puolisen vuotta profiilia pitäny ja huomannu että täällä on melko surullista väkeä... usein tuntuu että aika iso osa ei edes tosissaan treffeille ole menossa, vaan etsivät salaista sänkyseuraa tai vaklaavat aviopuolison touhuja tai ovat oikeasti eri sukupuolta kun väittävät tai jopa teinejä, jotka pitää hauskaa...
Ihmisillä tuntuu olevan valheellisen hyvä kuva itsestään näillä sivustoilla, toisin sanoen liian suuret luulot...
Ja, niinku sanoin, se on surullista... yksinäisiä on paljon ja täydellistä ei saa kukaan! - usioyuiatyuioyu
Niin tätä se on.
Itsellä ei ole lapsia, mutta ei mua tulevan lapset haittaisi.
Vaikka hieman helpompaa olisikin lapsettoman kanssa.
Noissa hauissa voisi myös toivoa että heti näkisi minkä ikäistä toinen on hakemassa. Suotta avaa toisen profiilia jos ikähaarukka heittää..
Suomi24 profiilissa voisi olla ikätoiveet näkyvissä heti nimimerkin alla. - ätsipätsi__
Kyllä tämä nettideittailu on tosiaan naurettavaa peliä, ainakin omakohtaisten kokemusten perusteella. Onnea niille, jotka ovat täältä jonkun löytäneet. Mutta itse olen todennut, että todellisuus ja virtuaalimaailma eivät todellakaan kohtaa.
Luonnossa käy kyllä flaksi ja itseä viitisen vuotta nuoremmatkin miehet ovat hyvin kiinnostuneita. Siis vaikka juuri 40 täyttänyt yh olen minäkin, tosin lapseni ovat jo suunnilleen lähes samanikäisiä kuin aloittajallakin.
Mutta täällä treffipalstalla sitä tulee heti luokiteltua joko a) iän perusteella liian vanhaksi täsmälleen samanikäisille miehille (!) tai b) yh:ksi, eli siksi epäkiinnostavaksi.
Siksi poistin profiilini ja siirryin takaisin todelliseen elämään. Toivoin profiilin luodessani tutustuvani helpommin kivoihin tyyppeihin, koska eipä sitä kovin usein jaksa ravintoloissa pörrätä. Siellähän niitä miehiä tapaa, ja ihan fiksujakin, kun vain valitsee ravintolat oikin. Mutta täällä netissä moni mies kuvittelee itsestään aivan liikoja. Luonnossa kelpaa nuoremmillekin miehelle eikä yh-statuskaan ole este. Mutta täällä jotkut vanhat kurpat kuvittelevat tosiaankin olevansa niin hiton nuorekkaita, että haetaan ihan pokkana itseä 17 vuotta nuorempaa naista. Hohhoijaa, aika vanhan näköisiä ja oloisia miehiä sitä on sinne treffeille sitten kuitenkin ilmestynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922773On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612656Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952571Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve432363Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1022137Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502022Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411876Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611735Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?181596