Itse odotan tällä htekellä päätöstä mutta oletteko olleet tyytyväisiä että olette saaneet takauksen takuusäätiöltä?Ja onko se ollut vain hyvä asia että ne luottotiedot ovat olleet sitten sen 2vuotta pois kun takaus on tullut?Itselläni luottotiedot puhdistuisivat jo ensi vuonna mutta jos saan takauksen niin luottotiedot ovat pidemmän aikaa poissa ja velatkin saan maksettua pois vuodessa koska velkaa ei ole paljon mutta pankista en saa lainaa niiden hoitoon niin pakko hakea tätä kautta.
Takuusäätiön takauksen saaneet?
4
320
Vastaukset
- kivaataas
minulla oli edellisen laman aikana takuusäätiön takaus hoidin velkani pois 2,5 vuodessa. olet onnen pekka jos saat takauksen takuusäätiöltä. minulla oli myös luottotiedot menneet ja sain takauksen. takaus ei vaikuta noihin luottotietoihin ne on rekisterissä oikeuden päättös 4 vuotta perintätoimiston lähettämä maksuhäiriömerkintä 2 vuotta näin eteenpäin
- velat pois
Hyvin olen ollut tyytyväinen. Takuusäätiöstä äkkiä kaikki hakemaan luottoa jolla liika velkaa muualta.
- Lainaaaaa
Hei! Kysyisin sellaista onko Takuusäätiöltä pakko hakea yhteisnimellisesti lainaa puolison kanssa, vaikka velat ovat minun omia velkoja? Olen pahassa kuopassa lainojeni kanssa ja on tullut maksuhäiriömerkintä viime kuussa. Puolisollani luottotiedot puhdistuvat joulukuussa ja emme haluaisi sitä että häneltä menee ne 2 vuodeksi eteenpäin, itselläni ei ole väliä koska tuli 3 vuoden merkintä.
- qwedqwfdqw
Sinähän haet takausta omien velkojesi maksuun, eli haet takausta itsellesi. Puolison tiedot kyllä tsekataan kanssa, kun yhteistä maksuvaraa lasketaan, mutta takaus ja laina on vain sinulle, kuten myös pakollinen ja vapaaehtoinen luottotietomerkintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932255Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561848- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
- 55662
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591