Mistä sais 50 tuhannen euron pikavipin

onko tietoo

sököön

7

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+6

Eli tarvitset puoli miljoonaa. Pikavippi=Nopeasti tilille rahaa. No kysy pankistasi, sieltä saat nopeasti sen tilille, tietysti jos sinun tulosi ovat kunnossa.

• jepa

50 tuhatta = puolimiljoonaa? :D

• Sukulaiset maksavat
        jepa kirjoitti:

50 tuhatta = puolimiljoonaa? :D

Tuttavalla alkoi avioliitto mennä päin helvettiä.Masennus sai aikaan ostomanian.Rahaa ei ollut joten pikavipit avuksi.Velkaa velan päälle ja lopulta kujanjuoksun päätteeksi velkaa oli 50 000 euroa,hoitojakso mielisairaalassa,rauhoittavien lääkeiden käyttö sekä avioero.

• asdflkjwef

Miksi ihminen joka sekoittaa viisikymmentätuhatta euroa ja viisisataatuhatta euroa toisiinsa, edes osallistuu tämän palstan keskusteluihin?
      Ai niin - unohdin - ne olikin "keskusteluja".

• Kova Kari

Voisin kyllä itse lainata, mutta kuulin juttua, että olet surkea pelaaja, joten en saisi rahoilleni vastetta.

• woman10

mitä haluaisit....vastineeksi?
        voisin ottaa lainaa sinulta..;-)

• Kova kari

Moikku! Tule siivoamaan mun kämppä. Täällä on likaista, enkä jaksa siivota, kun pikavippitoiminta vie kaiken aikani. Nyt kun ihmiset lopettavat kohta vippien ottamisen uuden tulevan lain takia, täytyy keksiä joku muu tapa huijata raukkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      91
      2184
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      147
      1811
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      571
    Aihe