sököön
Mistä sais 50 tuhannen euron pikavipin
7
240
Vastaukset
- 4+6
Eli tarvitset puoli miljoonaa. Pikavippi=Nopeasti tilille rahaa. No kysy pankistasi, sieltä saat nopeasti sen tilille, tietysti jos sinun tulosi ovat kunnossa.
- jepa
50 tuhatta = puolimiljoonaa? :D
- Sukulaiset maksavat
jepa kirjoitti:
50 tuhatta = puolimiljoonaa? :D
Tuttavalla alkoi avioliitto mennä päin helvettiä.Masennus sai aikaan ostomanian.Rahaa ei ollut joten pikavipit avuksi.Velkaa velan päälle ja lopulta kujanjuoksun päätteeksi velkaa oli 50 000 euroa,hoitojakso mielisairaalassa,rauhoittavien lääkeiden käyttö sekä avioero.
- asdflkjwef
Miksi ihminen joka sekoittaa viisikymmentätuhatta euroa ja viisisataatuhatta euroa toisiinsa, edes osallistuu tämän palstan keskusteluihin?
Ai niin - unohdin - ne olikin "keskusteluja". - Kova Kari
Voisin kyllä itse lainata, mutta kuulin juttua, että olet surkea pelaaja, joten en saisi rahoilleni vastetta.
- woman10
mitä haluaisit....vastineeksi?
voisin ottaa lainaa sinulta..;-)
- Kova kari
Moikku! Tule siivoamaan mun kämppä. Täällä on likaista, enkä jaksa siivota, kun pikavippitoiminta vie kaiken aikani. Nyt kun ihmiset lopettavat kohta vippien ottamisen uuden tulevan lain takia, täytyy keksiä joku muu tapa huijata raukkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571