Olen jo saanut tälle kuulle toimeentulotukipäätöksen, jossa luvataan korvata kaikki päätöksen voimassaoloaikana tulleet menot, jotka oikeuttavat toimeentulotukeen. Päätös on siis voimassa 1. - 31.3.2012.
Miten käy siinä tapauksessa, jos saan toimeentulotukipäätöksen tekemisen jälkeen rahaa tässä kuussa esim. Kelalta? Jos siis vien ttt-päätöksen tekemisen jälkeen syntyneistä menoista tarvittavat tositteet sossuun, niin korvaako sossu nuo menot, koska maaliskuun ttt-päätös on jo tehty, vai katsooko se tiedoistaan, että olen saanut Kelalta rahaa maaliskuussa ja se raha otetaan tulona huomioon, kun lasketaan ttt-päätöksen tekemisen jälkeen syntyneitä maaliskuun menoja? Vai otetaanko tuo maaliskuussa tullut Kelan raha huomioon vasta ensi kuun ttt-hakemuksessa?
Milloin tulot otetaan huomioon?
4
110
Vastaukset
- Noin se menee
"Vai otetaanko tuo maaliskuussa tullut Kelan raha huomioon vasta ensi kuun ttt-hakemuksessa?"
Noin se menee. Laita vaan Kelalta saadun tulon tulotosite seuraavaan hakemukseen. - ei reilua
Jos tiedät jo hakemusta tehdessäsi saavasi rahaa tässä kuussa Kelalta etkä kerro siitä sossussa, valehtelet tukea hakiessasi
- 20
"""Jos tiedät jo hakemusta tehdessäsi saavasi rahaa tässä kuussa Kelalta etkä kerro siitä sossussa, valehtelet tukea hakiessasi """
Ei sitä tiedä ennen, kuin rahat ovat tilillä.
Sossu on kuitenkin aikaisemmin kysynyt vireillä olevista etuuksista jne.- Kelasta rahaa
Niinpä, ei sitä aina tiedä etukäteen, milloin Kelan rahat ilmestyvät tilille! Varsinkin kuun alussa on vaikea tietää, tuleeko kuukauden aikana kenties Kelalta jotakin... Kun Kelasta tulevat rahat eivät ole minulla säännöllisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472