Tupperware takuu höpöpuhetta

entinenasiakas

Tulipa todettua, että on liioiteltua mitä Tupperware lupaa takkuustaan, meillä oli juuston säilytys astia ja siitä lohkesi pala, kun astia kolahti pöydänreunaan, no vietiin se montakymppiä maksanut kupu esittelijälle ja hän lupasi lähettää sen eteenpäin, meni varmaan kolmekuukautta , kun samainen esittelijä sanoi ettei takuu korvaa sitä. Se nyt oli aivan yks ja sama korvasiko, mutta tupipahan testattua senkin pulaakin turhat höpinät. Kaupasta saa samanlaisia mutamalla eurolla.

13

6593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buahahhahahaa

      Kuka käskee mennä rikkomaan tavaroita? Ei ole olemassa takuuta, joka korvaa itse rikotun kamppeen, oli se nyt mikä kampe tahansa. Kotivakuuteksen sen voi saada, jos valehtelee, että putosi vahingossa lattialle. Kannattaa kuitenkin miettiä, parin kympun rihkama-astia menee omavastuun piiriin :D

    • toinen entinen

      Samaa mieltä olen,huuhaa juttu tänä päivänä TUPPERWARE.

    • dshsjg

      Ostin kannellisen taikinakulhon. Kansi ei mene kiinni. Samoin esittelijän kautta takuuseen. Ei mennyt takuuseen. Tuotetta ei oltu edes käytetty saatika pesty.
      Puhuin sitä toiselle tupperwaren esittelijälle ja tää hyväkäs kysyi, että olinko koittanut sitä lämmittää!!!!! En enää ikinä osta ja saman laatuisia kippoja saa lidlistä pikkurahalla.

    • ei fani

      Sattuipa silmään tämä Tupperwaren juttu.Tästä on jo 20 vuotta,kun olen viimeksi ostanut kyseisen firman tuotteita,enkä aio ostaa enää koskaan.Aikanaankin ostin vain muutaman.
      Viimeisen kerran asioin tosiaan kyseisen firman kanssa 20v.sitten,kun eräillä naapurini kutsuilla vein oman Tuppeware kannun kannen takuuvaihtoon,jonka olin ostanut vain kk aikaisemmin.Tupperware konsultti vaivoin lupasi korvata kannen,joka siis oli tiivis kansi ja jossa oli ihan selvästi vika,että imusyseemi kannen sisällä ei toiminut niin kuin piti.Kyseli ummet ja lammet miten olen pessyt,käsin koska en omista konetta ja silloin päätti korvata sen minulle ja sainkin uuden hyvin vaivautunein katsein.
      Näillä samaisilla kutsuilla naapuri,joka piti ne kutsut,otti puheeksi omat astiansa,joita oli muistaakseni 6 kpl ja kertoi niiden menneen pilalle ja antoi konsultille näytille.Naapuri oli pessyt aina astiansa koneessa,mutta siitä konsultti vähä välitti ja sen kummemmin ihmettelemättä naapuri sai 6 kpl uutta astiaa.
      Mulle tuli näillä kutsuilla jotenkin outo tunne siitä,että vain kutsujen järjestäjät ovat jotain ja heille kaikki sallittua ja he,jotka eivät pidä kutsuja eivätkä osta paljon,ovat jotenkin vähempiarvoisia.En pitänyt kutsuja vaikka olisin saanut miljoona astiaa.
      Minulla on paljon astioita,jotka ovat kestäneet vuosikymmeniä,ei ainoatakaan Tupperwarea enää.Vaikka kyseisellä firmalla on ihan kivoja säilytysratkaisuja eivät ne suinkaan ole ainoita.Ja 20v. kokemuksella voin sanoa,että laatu ei ole hintansa väärti.

    • Vastausta saamatta

      Joo. Rikkoitui Tupperwaran valkosipuli puristin, katkesi varsi kun murskasin kuorittuja valkosipuleja, kahva katkes, Kyllä tällanen 70v vaari on kuin teräs mies. Asiakasoalutteen laittamani viesti on ollut maailman turuilla jo reilun viikon.

    • buaa

      Tupperin takuu todella höpöä. Termospullolla ei lämpötakuuta, kuorilla on. Hah, Hah. Älkää koskaan ostako tupperin tuotteita, rahastusta koko homma. 1.5 vuotta kahvi pysyi ko. Pullossa lämpimänä.

    • mika48

      80 € hoyrytysysteemin Micro Urban Millenial alusastia suli pilalle, koska vesi oli haihtunut. Ei mene takuuseen koska vesi haihtunut ja tästä syystä muovi alkanut sulaa??? Mikroaltouunissa!!!

    • Norsu

      Joo,minulle sama kokemus

      Väärinkäyttö oli selitys
      Sitäpaitsi muovi ei pitäisi käyttää tänä päivänä olleenkaan
      Oli viimeinen tupperi_ilta minulle

    • Anonyymi

      Itse ostin juuri oman tupperware litran juomapullon. Ensimmäinen käyttökerta, ja alkoi vuotamaan pudotessaan maahan. Itkuhan siinä pääsi kun olin odottanut sitä ja heti hajoaa. Ei ole ilmaisia nuo pullot :'(
      T. 14 vuotias poika

    • Anonyymi

      Samat kokemukset täälläkin Tupperin "ikuisesta takuusta".

      Tapaus 1: 2 kpl Allegro säilytysrasioita joissa kannet eivät enää pysy kiinni. Pesty vain käsin koska ei ole tiskikonetta. Tupperin tuomio: "Ei mene takuuseen"

      Tapaus 2: Sipulisilppuri. Pohjarasiasta pohjatappi poikki jolloin leikkurin akseli ei pysy enää suorassa. Käytetty vain ohjeiden mukaisesti sipulin silppuamiseen. Tupperin tuomio: "Ei mene takuuseen".

      Tapaus 3: Menukannu jonka kansi ei enää pysy tiiviisti kiinni. Jälleen kerran. Pesty vain käsin koska ei ole tiskikonetta. Tupperin tuomio: "Ei mene takuuseen".

      Kolmannen tapauksen jälkeen tämäkin jääräpää viimein uskoi ettei Tupperwaren ylihinnoiteltuja tuotteita kannata ostaa koska särkyvät siinä missä marketin puolet edullisemmat vastaavat tuotteet . Marketissa sentaan takuuhuolto toimii ilman venkoiluja sen luvatun 1 tai 2v takuuajan. Tupperwaressa takuu ei toimi edes tätä vuotta, saati sitten ikuisesti.

    • Anonyymi

      Kyllä se on paljon käyttäjästä kiinni, miten kohtelee omia astioitaan. Niitäkin täytyy hellä varaisesti kohdella. Itse ole ollut tyytyväinen Tubberin astioihin, varsikin nyt siihen uuteen uuni vuokaan UltraPro.

      • Anonyymi

        Ylihintaista kuraa. Laadusta ei tietoakaan. En suosittele kellekään.


    • Anonyymi

      Minulla on aivan tavallisessa käytössä isosta kupeesta lohjennut laita, myös isosta kannesta reunus irtoaa. Mikä tämä teidän takuu on ja mistä sen saa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe