Löysin netistä mukavan thaimaalaisen naisen, hänen kanssa juttu luisti. Hänellä oli sitten muitakin. Kertoi minulle, että hänen on vaikeaa löytää enää suhdetta. Olimme kavereita myös facebookissa. Hän muuttui yllättävän nopeasti. Keskuselut muuttuivat hänen osaltaan yhden sanan mittaisiksi vastauksiksi. Hänellä on paljon facebook-kavereita ja lisää tuli. Ihmettelin, miksi keräilee niitä. Lopulta minä olin se, joka otti yhteyttä. Kyllästyin, en ole sen tyyppinen, että jäisin roikkumaan. Ehkä hän vain etsi sitä uuteen ihmiseen tutustumisen tunnetta aina vaan uusista ihmisistä. Sitten kun ne tulevat tutuiksi, pitää taas löytää uusi.
Kyllästyin, en halua jäädä roikkumaan
10
235
Vastaukset
- mertaedemmäs
Niin pysykää miehet vaan meissä suomi naisissa...Minäkin täällä vapaa.
Olen normaalivartaloinen 167/60 ja luojan luomat vyötäröpituiset hiukset.
Eikä naaman tähden naapurin muksut karkuun juokse................ - kfkkfkfkffk
Niinno, kyllä tuon saman efektin saat suomalaisistakin. Valitettavan montaa alkaa jaloista heikottaa varsinkin kun tapaamisen aika alkais koittamaan..
- syväluotaava tutkija
S24 olevista naisista suurin osa, ainakin 70-80% on sellaisia, joille vieraan tapaaminen kasvokkain treffeillä on ylivoimainen tehtävä, roikutaan vaan deitissä, monelle tuntuu riittävän se kontakti vastakkaiseen sukupuoleen. Nämä naiset eivät ole todellakaan mitään omanelämänsä sankareita, eikä minkään muunkaan, heihin haaskaa vain aikaa.
Olen mielenkiinnosta tätä selvittänyt, syitä siihen on liika jännittäminen, rohkeuden puute, heikko itsetunto ja muut terveydelliset ongelmat. Usein näillä ei sitten ole muuta keinoa selviytyä pidemmälle edenneestä viestienvaihdosta, kuin luikkia piiloon ja kadota.
Kannattaa viimeistään toisessa viestissä selvittää, onko nainen tähän ryhmään kuuluva ja lopettaa turha viestien vaihto, jos on. syväluotaava tutkija kirjoitti:
S24 olevista naisista suurin osa, ainakin 70-80% on sellaisia, joille vieraan tapaaminen kasvokkain treffeillä on ylivoimainen tehtävä, roikutaan vaan deitissä, monelle tuntuu riittävän se kontakti vastakkaiseen sukupuoleen. Nämä naiset eivät ole todellakaan mitään omanelämänsä sankareita, eikä minkään muunkaan, heihin haaskaa vain aikaa.
Olen mielenkiinnosta tätä selvittänyt, syitä siihen on liika jännittäminen, rohkeuden puute, heikko itsetunto ja muut terveydelliset ongelmat. Usein näillä ei sitten ole muuta keinoa selviytyä pidemmälle edenneestä viestienvaihdosta, kuin luikkia piiloon ja kadota.
Kannattaa viimeistään toisessa viestissä selvittää, onko nainen tähän ryhmään kuuluva ja lopettaa turha viestien vaihto, jos on.Muistetaan jälleen että sama pätee myös miehiin.
- ollamöllötetäänvaan
simasuuneiti kirjoitti:
Muistetaan jälleen että sama pätee myös miehiin.
Ei päde kaikki sama aina miehiin. Naisilla on ihan omat erityisongelmat ja sitten lisäksi perinteet, olla passiivinen näissä asioissa, tähän monet vetoavat, et en mä mitään, mä vaan odotan.
- w4yk
simasuuneiti kirjoitti:
Muistetaan jälleen että sama pätee myös miehiin.
Olipas hyödyllinen kommentti limasuuneidiltä.
- 16 + 11
syväluotaava tutkija kirjoitti:
Kannattaa viimeistään toisessa viestissä selvittää, onko nainen tähän ryhmään kuuluva ja lopettaa turha viestien vaihto, jos on.Miehissä noita virtuaalideittailijoita on täällä varmaan vähintään se 80 %. Syihin lisään vielä noiden edellämainittujen lisäksi työn, kaverit, harrastukset, matkat, mökkeilyn, remontin, koiranulkoilutuksen, vaikean luonteen ("minunminunminun aikataulut"), vainoharhaisuuden ("sä olet feikki") sekä vaimon.
Hauskana esimerkkinä eräs mies ei voinut siirtää kertaalleen perumiaan treffejä seuraavaksi vapaapäiväkseen, koska hänen piti silloin lukea sanomalehti.
Katoaminen kesken viestittelyn on ärsyttävää, mutta ei yhtään kivempi ole virtuaalideittailija joka tulee aina bumerangina takaisin jatkamaan viestittelyä treffien perumisen jälkeenkin. Säälittäviä hahmoja kuitenkin pohjimmiltaan. - 2 + 14
w4yk kirjoitti:
Olipas hyödyllinen kommentti limasuuneidiltä.
Mikäs säälittävä v-tyylimies se täällä itkeskelee? Eikö löydy naista niin pitää tulla tänne häiriköimään?
Mielestäni jo yksi yhdensanan vastaus tarkoittaa sitä ettei toinen ole kiinnostunut, että aika pitkään olet sinnitellyt.
- 16 + 11
Ehkä hän löysi rikkaamman miehen tai komeamman. Ja ettehän edes tunteneet oikeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve472974Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922808On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952590Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1062163Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611832Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?221715