Turusta lähtee tanssiristeily 15.4, esiintyjinä Varjokuva ja Finlanders.
Onko kukaan suunnitellut lähtevänsä? Onko kokemusta aikaisemmista tanssiristeilyistä? Uskaltaako sellaiselle lähteä, jos osaa tanssia, mutta ei ole mikään pro vai onko laiva täynnä ammattilaisia kursseilemassa?
Tanssiristeilylle 15.4?
6
196
Vastaukset
- Evästä mukaan
- Ota oma tanssipari mukaan ! Pariskuntia tanssimassa ja muut irtonaiset/miehet
vetää vaan viinaa naamaan. - hfhgf
Ei kannata lähteä, jos et tanssi vähintään SM-tasolla. Heittävät vielä laidan yli.
- Pärjääkyl
Tavallinen lavatanssija pärjää loistavasti, EI todellakaan tarvitse olla mikään kilpatanssija, jokunen kädenali kuvio ei tee vielä SM-tason meniää. Tanssivia immeisiä normaalia enemmän ja jokusia sinkkujakin on.
Musiikki on hyvää ja seurakin, pari kertaa käyneenä itse olen viihtynyt oikein hyvin, enkä ole mikään tanssivirtuoosimies...
- finkkufani19
Mä oen taas ihan eri mieltä noiden kahden hyypiön jälkeen!
Oon ollut 3 kertaa kyseisillä risteilyllä, ja on pelkkää positiivistä sanottavaa. Tietenkin siellä on hiukan enenmmän tanssitaitoisempia tanssijoita kuin normiristeilyllä.
Ainoa miinus on kun on liikaa porukkaa yleensä. Mutta kyllä kehtaa lähteä. - Laivalle(ko)
Kiitos sinulle finkkufani19 :) Ehkäpä uskaltaudun paikalle. Vaikka sitten musiikkia kuuntelemaan. Pakkaan varmuuden vuoksi pelastusliivit mukaan, jos heittävät yli laidan ;)
- RKK
On siellä ainakin hyvää musaa tulossa, sinne vaan rohkeasti ilman pelastustaminoita. ?;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701