yhdellä pienyrittäjällä ja meillä ei synkannut yhtään keskenämme, mutta olin silti peruskohtelias, päinvastoin kuin hän. Hän *ittuili kuulteni, ettei ole koskaan elämässään ollut työtön ja loisinut yhteiskunnan rahoilla. Lisäksi hän kehui, kuinka eräs nuori tyttö oli heillä osa-aikatyössä ja teki samaan aikaan toistakin työtä.
Hän teetätti minulla takahuoneessa siivoushommia ja kirjoitti sitten todistukseen, että 'ei sovellu asiakaspalvelualalle'. Siis sekuntiakaan en yhtään asiakasta edes palvellut, mutta hän selvännäkijänä tiesi todistaa asian näin olevan.
Lisäksi hän sanoi heti alkuun, että ei rupea ketään opettamaan. Olisi pitänyt osata kaikki jo valmiiksi, kun menee hänelle ilmaiseksi töihin.
Tällaista on työkkärin kurssilla työharjoittelussa. Minä en kyseiseen firmaan edes halunnut, mutta nämä kurssittajat järjestivät minulle tuon työn ja jos en olisi mennyt, olisin saanut karenssia.
Olin työharjoittelussa
5
204
Vastaukset
- Sossupummi
Perus settiä.
- da er er et aert
Kirjoita tapahtumista vaikka artikkeli tai ainakin raportti omiin tiedostoihisi nyt, kun asiat vielä ovat tuoreesti muistissasi. Kuka tietää, missä vielä tulet tarvitsemaan tuotakin kokemusta. Yksi ilkeä orjatyönantaja ei uraasi pilaa.
- Työtön myös
Joo sama oon myös huomannu ettei noi työpaikoilla opeta mitään pitäis osata tehä annetut työt vaikkei ole koskaan kyseisiä koneita käyttänytkään
- ihmis-kone
Jaaha, täytyy varmaan tappaa itsensä nälkään, jos työ menee alta. Vaihtoehtona ainakin tällaiselle neljääkymppiä lähestyvälle kun on varmaankin loputon nöyryytys jossain pelleharjoitteluissa työmarkkinatuella.
- fdefesfesw
Anna yrityksen nimi niin muut tietää varoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462