TORNIPOLKU 1-6

L

Minkälaisia taloja asua, onko rauhallisia??

9

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi on

Et taida olla paikkakuntalaisia, kun tyhmiä kyselet. Gammelbackassa ei ole rauhallista asua.

• L

Apua, oikeestikko? Olen tulossa töihin, vuorotöihin, Porvooseen ja asuntoa tarjoiltu vähän näistä muutamasta talosta. Onko kaikki nuo talot levottomia??

• Pentti Hikka?

Mitä täältä kyselet. Ota yhteys VVO:hon. Sillä on kaksi kämppää Tornipolulta vapautumassa.

Monettako kertaa olet muka tulossa Porvooseen töihin? Aina kyselemässä lapsellisia.

• Näin

Saa hyvin ihmiset haukkumaan kamppulaa, sitähän tässä vain yritetään

• entinen kamppulalain

Ainakin ykkönen on rauhallinen, on omistusasuntoja. Kakkonen taitaa olla aikas levoton. Muista en tiedä.

• L

No ihan ensimmäistä kertaa kysäisin, kun ensimmäistä kertaa tulossa. Oulusta olen muuttamassa. Hurjaa on vastaanotto ainakin täällä. Täytyy harkita jo varmaan ihan muuta kaupunkia sieltä etelä suomesta..

• Gammelbackka badboys

Pysy vaan siellä tervaporvareiden kaupungissa riistettynä, äläkä tule tänne rantaruottalaisten paratiisiin syömään pöydältä tippuneita muroja.

• Poter

Ainahan k-taloisssa on joskus ns. k. päitä. Tuttavani asuu tp. 3.ssa, eikä ole nykyisin valitellut. On muuten komeat näköalat ja kivat ulkoilu ja lenkkipolut ihan lähellä.Uskaltaa ainakin tutustua.t. Ollaan ihtekin pohojanmaalta.

• oikeasti...

Tornipolku 1 on tosi rauhallinen talo... Osaketalo ja siellä asustelee aktiivisia asukkaita, jotka puuttuvat heti jos tulee meteliä jostain. Täällä sivustolla haukutaan aina Gammelbackaa, mutta eivät taida nuo haukkujat tietää todellisuudessa paikasta muuta kun sen kuuluistan vanhan imagon.
      Asuinalue on rauhottunut paljon! Kivoja ulkoilualueita paljon lähellä. Kohtuullinen matka kaupunkiin ja kaikki tarvittavat palvelut lähellä! Eli pelko pois ja muuttotouhuihin! P.S. Täällä sivustolla tuntuu olevan kasa urpoja, jotka ei osaa ottaa järkevästi kantaa mihinkään eli unholaan noi asiattomat viestit. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe