E36 316 Bemmiin olen äänentoistoa uusimassa. Eteen olen laittamassa erillissarjaa ja oven diskantti pitäisi vaihtaa. Mistä kautta sinne saa uuden johdon? Irrotin hanskalokeron ja muut helposti lähtevät osat tieltä pois, mutta siellä ei näy silti oveen meneviä johtoja. En haluaisi kojelaudalle diskantteja laittaa. Mideille varmaan saa kohtuu helposti siitä vierestä tökättyä johdot. Jos ei muuten, niin pitääkö käyttää niitä diskantin alkuperäisiä johtoja?
Jos jollain on vinkkejä muutenkin tuosta johdotuksesta, että mistä ne kannattaa vetää, niin olen kuulolla. Virtajohdon vedän samasta kohtaa sisätilanlämmittimen johdon kanssa. Akun maajohdon vaihdan uuteen, mutta tuota laturin johtojen riittävyyttä pohdin. En jaksaisi niitä alkaa repimään sieltä. Pari vahvistinta olisi tarkoitus laittaa ja RMS yhteensä varmaan hieman päälle 500W. 35 neliömillistä MKEM johtoa olen laittamassa.
Johtojen vetäminen
fdfdfdf
2
79
Vastaukset
- minä vaan
Katsot miltä kohdin ovea menee alkuperäiset johdot ja lykkäät samaa reittiä. Alkuperäisten johtojen kulkureitin näet siitä kummihaitarista siinä karmin ja oven välissä (sarana puolella)
- fdfdfdf
Autosta on purettu kojelaudan alta kunnolla, mutta nuo oveen menevät johdot on vedetty jotenkin sieltä hanskalokeron oikeaslta puolelta todella syvältä. En ainakaan heti nähnyt isompia reikiä siellä edes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472