Oletteko te ottaneet kaikki muumimukit/astiat käyttöön vai laittaneet "koristeeksi"? Minulla on jonkin verran muumimukeja, osa sesonki, ja kaikki on käytössä. Rupesin miettimään että olisikohan sittenkin pitänyt jättää tarrat paikoilleen ja laittaa koristeeksi vitriiniin, siis ainakin nämä sesonki mukit.
Muumimukit koristeeksi vai käyttöön?
3
280
Vastaukset
- ....
Ja onko nämä kaikki niitä tavallisia mukeja, ei juhla tai sesonki: http://www.arabia.fi/web/Arabiawww.nsf/fi/astiasarjat_muumi-valikoima_osat_ja_varit_mukit
Kuinkas mustavalkoinen seikkailu muki? Ja onko tuossa nuo uutuus mukitkin sellaisia jotka on pitkään myynnissä?- mukihullu
Jos oon ymmärtäny oikein, niin tuo Primadonnan hevonen-muki on tämän kesän sesonkimuki. Seikkailu-mukia myydään ainakin vielä. Mymmelin äiti-muki on mielestäni tullut pysyvästi myyntiin, ei ole siis sesonkimuki. Tuo Hurraa!-muki on mielestäni myynnissä vain vuoden 2012.
Minulla on sellainen tapa mukieni kanssa, että ne ovat käytössä sen aikaa kun niitä myydään, sitten laitan ne vitriiniin. Esim. kesämuki kesän ajan jne.. Ehkä tarrallisista mukeista saisi enemmän rahaa myytäessä, mutta luulen että tarratonkin kelpaa :)
- kohtuukeräilijä
Ainakin niihin sesonkimukeihin kannattaisi jättää tarrat, mikäli kiinnostaa myydä ne joskus, mutta jos itselle haluaa jättää koristeiksi, riippuu ihan henkilöstä, haluaako jättää tarrat paikoilleen vai tykkääkö niistä enemmän ilman tarroja.
Kyllä ne kelpaa silti keräilijöille. Pääasia, että ovat hyvässä kunnossa.
Itse olen halunnut jättää sesonkimukit koristeiksi. Tarroja en ole poistanut.
En ole kamalasti välittänyt ottaa niitä käyttöön, kun on ihan riittävästi noita perusmuumimukeja käytössä. Olen vain halunnut jättää käyttämättöminä koristeiksi, en ole niiden myymistä ajatellut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472