Takaisin 'uneen'

sivumennen...

Kuinkahan moni myöhäisherännyt on vetäytynyt takaisin heterokuoreensa ihan vain sen takia, että kaikki "valistava materiaali" antaa kuvan, että naisten kesken täytyisi toimia tietyllä tavalla, harrastaa tietynlaista sexiä jne. Mulle kävi aikanaan niin. Etsin itseäni ja otin selvää asioista... reaktio: Ei Ikinä!
Itseään ei kuitenkaan pääse pakoon. Helpotti, kun tajusin, ettei mun henk.koht. totuuteni ole yhtä kuin muiden mieltymykset ja kokemukset.

5

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohimennen...

mä veikkaan että monet on vaipunut takaisin uneen... ja vain harvat heräävät takaisin. tai ehkä heräävät, mutta tosi myöhään. sit ne valittelee et voi voi voi kun elämä on jo mennyt ohi.

• herätetty

Joo, mutkin "herätettiin" parikymppisenä, mutta en ollut silloin vielä heti valmis siihen. Sen jälkeen on tullut elettyä heterona kolkyt vuotta ja naimisissakin 25 vuotta. Nyt sitten taas heräsin uudelleen kun tapasin ihanan naisen. Olin hänet tuntenut jo vuosia sitten kun hän oli samassa paikassa töissä. Meillä oli heti molemminpuolista vetovoimaa ja ajauduimmekin aina tavattaessa suutelemaan. Mieheni kuitenkin kerran yllätti meidät eikä tietenkään pitänyt näkemästään. Tämän naisen miesystävä kyllä hyväksyi asian ihan hyvin. No.. nyt sitten taas eletään heteroelämää ja tulee valitettua että voi voi kun elämä meni ohi enkä tehnyt silloin nuorena mitään asialle.
        Näin tämä valitettavasti monella muullakin menee.

• unihiekkaa
        herätetty kirjoitti:

Joo, mutkin "herätettiin" parikymppisenä, mutta en ollut silloin vielä heti valmis siihen. Sen jälkeen on tullut elettyä heterona kolkyt vuotta ja naimisissakin 25 vuotta. Nyt sitten taas heräsin uudelleen kun tapasin ihanan naisen. Olin hänet tuntenut jo vuosia sitten kun hän oli samassa paikassa töissä. Meillä oli heti molemminpuolista vetovoimaa ja ajauduimmekin aina tavattaessa suutelemaan. Mieheni kuitenkin kerran yllätti meidät eikä tietenkään pitänyt näkemästään. Tämän naisen miesystävä kyllä hyväksyi asian ihan hyvin. No.. nyt sitten taas eletään heteroelämää ja tulee valitettua että voi voi kun elämä meni ohi enkä tehnyt silloin nuorena mitään asialle.
        Näin tämä valitettavasti monella muullakin menee.

Voi ei...tuntuu pahalta.

• biip

Mä en ymmärtänyt ihan tuota aloittajan viestiä. Mikä ihmeen valistava materiaali, mitä on ne tietyt toimintatavat ja tietynlainen seksi, joka sai sut takajaloilleen?

• tunteista kyse

En tiedä aloittajasta, mutta mun mielestä on ongelma, että seksuaalivähemmistöistä puhuttaessa huomio kiinnittyy oikeastaan ainoastaan seksiin. Ihan kuin bi- tai gay-ihmisillä ei olisi mitään muuta. Ja jos tällainen lähtökohta vallitsee kaikessa homoseksuaalisuutta käsittelevässä materiaalissa (kirjallisuus, elokuvat, sarjat, keskustelut jne.), niin ei se ainakaan kannusta kaapin tuuletukseen. Enemmän pitäisi saada sukupuolineutraalia puhetta ja kulttuurintuotoksia koskien rakkautta laajassa merkityksessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      231
      803
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      742
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      616
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      42
      532
    Aihe