Olen nyt viidellä selaimella yrittänyt antaa peukkuja. Kokeiltu ylös ja alas eikä onnistu.
IE, Foxi, Opera, Pale moon, SRWare Iron.
Kokeiltu on JavaScript päällä ja sivun omat evästeet sallittuna.
Keksiskö joku syyn säädöissä.
Peukkujen antaminen
25
234
Vastaukset
- digitodayn peukuttaj
Antaa peukkuja mihin?
- 53RLnL
Ainakin Iceweasel peukuttaa.
- ....
Kyllä se minunkin mielestä on lähes onnenkauppaa, milloin se klikkaus menee perille ja milloin ei.
Yksi mahdollisuus on tietysti se, että juuri sillä hetkellä tai aiemmin, joku on jo voinut klikata sitä samaa viestiä. Kun se sitten päivitetään, voi tulos olla jotain ihan muuta, kuin itsestä piti näyttää.- niuh plus miin
Yritin paljon jälkeen puolenyön, jolloin ei ole liikennettä juuri nimeksikään, niin ei silti vaikutusta.
Viesti kyllä näyttää, että se on rekisteröinyt peukun, mutta sitten päivityksellä tai toisella selaimella ei mitään muutosta ole tapahtunutkaan.
Eikä kyse ole vain viime yöstä vaan sama tilanne ollut koko peukkumahdollisuuden ajan.
Kerran sain puoli vuotta sitten yhden miinuksen läpi, mutta taisi olla niin, että joku muukin oli samaan aikaan samaa mieltä kuin minä.
Jotenkin sen täytyy onnistua, kun jotkut saavat niitä läpi, mutta mikä on jippo? - peukku
niuh plus miin kirjoitti:
Yritin paljon jälkeen puolenyön, jolloin ei ole liikennettä juuri nimeksikään, niin ei silti vaikutusta.
Viesti kyllä näyttää, että se on rekisteröinyt peukun, mutta sitten päivityksellä tai toisella selaimella ei mitään muutosta ole tapahtunutkaan.
Eikä kyse ole vain viime yöstä vaan sama tilanne ollut koko peukkumahdollisuuden ajan.
Kerran sain puoli vuotta sitten yhden miinuksen läpi, mutta taisi olla niin, että joku muukin oli samaan aikaan samaa mieltä kuin minä.
Jotenkin sen täytyy onnistua, kun jotkut saavat niitä läpi, mutta mikä on jippo?Peukutat omaa viestiäs, koita eri koneella kuin millä viestin lähetit!
- niuh plus miin
peukku kirjoitti:
Peukutat omaa viestiäs, koita eri koneella kuin millä viestin lähetit!
Peukku, ei se voi olla syy, koska dzerzo tykitti yli 30 kertaa samalla koneella omaa viestään.
Peukku, ei se voi olla syy, koska dzerzo tykitti yli 30 kertaa samalla koneella omaa viestään.
Olet oikeassa, samalta koneelta voi peukuttaa niin paljon kuin suomi24 palvelinohjelmisto sietää.
Nyt testiviestissä pitäisi ollä ~60 peukkua.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10583972/#comment-54654121- Neuvotko?
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Olet oikeassa, samalta koneelta voi peukuttaa niin paljon kuin suomi24 palvelinohjelmisto sietää.
Nyt testiviestissä pitäisi ollä ~60 peukkua.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10583972/#comment-54654121Kerroppa miten se onnistuu esim. Vistalla ja FF:llä
Peukkutesti.
Yritän peukuttaa tätä viestiä peukuilla...- Kiistelty asia
Jos onnistui niin jossain välissä tässä pitäisi olla 30 peukkua..
Voiko antaa enemmän kuin yhden tai - pisteen samalla koneella, ei pitäis onnistua. Kerran näin kyllä kommentin jolle oli annettu yli tuhat pistettä
- 14+14
Kiistelty asia kirjoitti:
Voiko antaa enemmän kuin yhden tai - pisteen samalla koneella, ei pitäis onnistua. Kerran näin kyllä kommentin jolle oli annettu yli tuhat pistettä
siinä mitään kiistanalaista ole, peukkuja saa simppelillä xml requestin toistolla hetkessä tuhansia.
s24 ei korjaa ongelmaa, sille on kyllä tietoa annettu (sen varalta, ettei siellä itse hoksata näin simppeliä asiaa). - Kiistelty asia
14+14 kirjoitti:
siinä mitään kiistanalaista ole, peukkuja saa simppelillä xml requestin toistolla hetkessä tuhansia.
s24 ei korjaa ongelmaa, sille on kyllä tietoa annettu (sen varalta, ettei siellä itse hoksata näin simppeliä asiaa).Mitähän tarkoittaa tämä xml reguestin toisto.
- Tahtoo tietää?
Kerroppa miten se onnistuu esim. Vistalla ja FF:llä
- 14+14
Kiistelty asia kirjoitti:
Mitähän tarkoittaa tämä xml reguestin toisto.
parempi keskustelurauhalle, ettei sitä tietoa jaella, ja anneta häiriksille välineitä. monet ottavat nuo peukalot tosissaan..
- niuh plus miin
Päätin jatkaa tumputtamista, kun peukuttaminen ei onnistu.
- niuh plus miin
:DDDDDD
Tuo edellinen minun nimmarilla lähetetty ei ollut minun lähettämä.
Tuo peukuttaminen olis kliffampi tapa ( lisä ) kuin vääntäytyä vastaamaan tekstillä...
Dzerzo, sulla on IE9 ja näköjään toimii. Täällä on XP, joten sitä ei saa tähän. niuh plus miin kirjoitti:
Tuo peukuttaminen olis kliffampi tapa ( lisä ) kuin vääntäytyä vastaamaan tekstillä...
Dzerzo, sulla on IE9 ja näköjään toimii. Täällä on XP, joten sitä ei saa tähän.Ne peukut eivät päivity tänne sivulle ihan heti, vika voi olla siinä että et ole "onnistunut".
- ei ole vika että
Dzerzo, sulla on IE9 ja näköjään toimii. Täällä on XP, joten sitä ei saa tähän.on xp, kyllä täälä ainakin peukut toimii xp:eellä !
- ?.
Mitä ihmeen merkitystä niillä peukuttamisilla on?
- handups
Peukku keskeltä kämmentä /cc:n, mitä v:n välii?
Sata muuta peukuttaa samaan aikaan, ehkä! - Tietoa*
Et ole ylläpidon mielestä peukutuskelpoinen. Ja mikä tekee keskustelijasta peukutuskelpoisen? Kokeile klikata jotain mainosta, voit peukuttaa kerran, kokeile klikata kolmea mainosta, voit peukuttaa kolme kertaa (samaa viestiä).
- niuh plus miin
Jestas, mulla ei ole yhtään mainoksia...
Paha henkilö siis.
- ++++++++++++++++++++
Juu tuo toimii jos toimii, yleensä ei.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p555685Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "742834Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella192058No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401905Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611819- 181781
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5153881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191161Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy821145Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah66965