Olen nyt viidellä selaimella yrittänyt antaa peukkuja. Kokeiltu ylös ja alas eikä onnistu.
IE, Foxi, Opera, Pale moon, SRWare Iron.
Kokeiltu on JavaScript päällä ja sivun omat evästeet sallittuna.
Keksiskö joku syyn säädöissä.
Peukkujen antaminen
25
241
Vastaukset
- digitodayn peukuttaj
Antaa peukkuja mihin?
- 53RLnL
Ainakin Iceweasel peukuttaa.
- ....
Kyllä se minunkin mielestä on lähes onnenkauppaa, milloin se klikkaus menee perille ja milloin ei.
Yksi mahdollisuus on tietysti se, että juuri sillä hetkellä tai aiemmin, joku on jo voinut klikata sitä samaa viestiä. Kun se sitten päivitetään, voi tulos olla jotain ihan muuta, kuin itsestä piti näyttää.- niuh plus miin
Yritin paljon jälkeen puolenyön, jolloin ei ole liikennettä juuri nimeksikään, niin ei silti vaikutusta.
Viesti kyllä näyttää, että se on rekisteröinyt peukun, mutta sitten päivityksellä tai toisella selaimella ei mitään muutosta ole tapahtunutkaan.
Eikä kyse ole vain viime yöstä vaan sama tilanne ollut koko peukkumahdollisuuden ajan.
Kerran sain puoli vuotta sitten yhden miinuksen läpi, mutta taisi olla niin, että joku muukin oli samaan aikaan samaa mieltä kuin minä.
Jotenkin sen täytyy onnistua, kun jotkut saavat niitä läpi, mutta mikä on jippo? - peukku
niuh plus miin kirjoitti:
Yritin paljon jälkeen puolenyön, jolloin ei ole liikennettä juuri nimeksikään, niin ei silti vaikutusta.
Viesti kyllä näyttää, että se on rekisteröinyt peukun, mutta sitten päivityksellä tai toisella selaimella ei mitään muutosta ole tapahtunutkaan.
Eikä kyse ole vain viime yöstä vaan sama tilanne ollut koko peukkumahdollisuuden ajan.
Kerran sain puoli vuotta sitten yhden miinuksen läpi, mutta taisi olla niin, että joku muukin oli samaan aikaan samaa mieltä kuin minä.
Jotenkin sen täytyy onnistua, kun jotkut saavat niitä läpi, mutta mikä on jippo?Peukutat omaa viestiäs, koita eri koneella kuin millä viestin lähetit!
- niuh plus miin
peukku kirjoitti:
Peukutat omaa viestiäs, koita eri koneella kuin millä viestin lähetit!
Peukku, ei se voi olla syy, koska dzerzo tykitti yli 30 kertaa samalla koneella omaa viestään.
niuh plus miin kirjoitti:
Peukku, ei se voi olla syy, koska dzerzo tykitti yli 30 kertaa samalla koneella omaa viestään.
Olet oikeassa, samalta koneelta voi peukuttaa niin paljon kuin suomi24 palvelinohjelmisto sietää.
Nyt testiviestissä pitäisi ollä ~60 peukkua.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10583972/#comment-54654121- Neuvotko?
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Olet oikeassa, samalta koneelta voi peukuttaa niin paljon kuin suomi24 palvelinohjelmisto sietää.
Nyt testiviestissä pitäisi ollä ~60 peukkua.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10583972/#comment-54654121Kerroppa miten se onnistuu esim. Vistalla ja FF:llä
Peukkutesti.
Yritän peukuttaa tätä viestiä peukuilla...- Kiistelty asia
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Jos onnistui niin jossain välissä tässä pitäisi olla 30 peukkua..
Voiko antaa enemmän kuin yhden tai - pisteen samalla koneella, ei pitäis onnistua. Kerran näin kyllä kommentin jolle oli annettu yli tuhat pistettä
- 14+14
Kiistelty asia kirjoitti:
Voiko antaa enemmän kuin yhden tai - pisteen samalla koneella, ei pitäis onnistua. Kerran näin kyllä kommentin jolle oli annettu yli tuhat pistettä
siinä mitään kiistanalaista ole, peukkuja saa simppelillä xml requestin toistolla hetkessä tuhansia.
s24 ei korjaa ongelmaa, sille on kyllä tietoa annettu (sen varalta, ettei siellä itse hoksata näin simppeliä asiaa). - Kiistelty asia
14+14 kirjoitti:
siinä mitään kiistanalaista ole, peukkuja saa simppelillä xml requestin toistolla hetkessä tuhansia.
s24 ei korjaa ongelmaa, sille on kyllä tietoa annettu (sen varalta, ettei siellä itse hoksata näin simppeliä asiaa).Mitähän tarkoittaa tämä xml reguestin toisto.
- Tahtoo tietää?
Kerroppa miten se onnistuu esim. Vistalla ja FF:llä
- 14+14
Kiistelty asia kirjoitti:
Mitähän tarkoittaa tämä xml reguestin toisto.
parempi keskustelurauhalle, ettei sitä tietoa jaella, ja anneta häiriksille välineitä. monet ottavat nuo peukalot tosissaan..
- niuh plus miin
Päätin jatkaa tumputtamista, kun peukuttaminen ei onnistu.
- niuh plus miin
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
:DDDDDD
Tuo edellinen minun nimmarilla lähetetty ei ollut minun lähettämä.
Tuo peukuttaminen olis kliffampi tapa ( lisä ) kuin vääntäytyä vastaamaan tekstillä...
Dzerzo, sulla on IE9 ja näköjään toimii. Täällä on XP, joten sitä ei saa tähän. niuh plus miin kirjoitti:
Tuo edellinen minun nimmarilla lähetetty ei ollut minun lähettämä.
Tuo peukuttaminen olis kliffampi tapa ( lisä ) kuin vääntäytyä vastaamaan tekstillä...
Dzerzo, sulla on IE9 ja näköjään toimii. Täällä on XP, joten sitä ei saa tähän.Ne peukut eivät päivity tänne sivulle ihan heti, vika voi olla siinä että et ole "onnistunut".
- ei ole vika että
niuh plus miin kirjoitti:
Tuo edellinen minun nimmarilla lähetetty ei ollut minun lähettämä.
Tuo peukuttaminen olis kliffampi tapa ( lisä ) kuin vääntäytyä vastaamaan tekstillä...
Dzerzo, sulla on IE9 ja näköjään toimii. Täällä on XP, joten sitä ei saa tähän.on xp, kyllä täälä ainakin peukut toimii xp:eellä !
- ?.
Mitä ihmeen merkitystä niillä peukuttamisilla on?
- handups
Peukku keskeltä kämmentä /cc:n, mitä v:n välii?
Sata muuta peukuttaa samaan aikaan, ehkä! - Tietoa*
Et ole ylläpidon mielestä peukutuskelpoinen. Ja mikä tekee keskustelijasta peukutuskelpoisen? Kokeile klikata jotain mainosta, voit peukuttaa kerran, kokeile klikata kolmea mainosta, voit peukuttaa kolme kertaa (samaa viestiä).
- niuh plus miin
Jestas, mulla ei ole yhtään mainoksia...
Paha henkilö siis.
- ++++++++++++++++++++
Juu tuo toimii jos toimii, yleensä ei.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625