Huppupäisyyden analyysiä

Kape 8v

Verukkeelliset syyt:

Pää pysyy lämpimänä: Todellisuudessa salit on lämpimiä paikkoja ja pää pysyy lämpimänä ilman huppuakin. Pään lihaksia ei myöskään treenata.

Muut eivät häiritse: Tätä käytetään hevosilla. Ihminen pystyy poistamaan muiden läsnäolon häiriötekijät ilman hupun suojaa.

Todelliset syyt:

Olen erakko sankari, tuntematon mystinen mies/nainen. Säälikää minua, mutta en tarvitse apuanne. Huomatkaa minut (vaikka minulla onkin roinatut lihakset olen silti epävarma itsestäni ja siitä huomataanko minut).

muitakin todellisia syitä voi olla, tuleeko mieleen?

10

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pääsyy

Pääasiallinen syy on kakka pyllyssä.

• kakkaaka

HEi mees pyyhkiin sulla on kakat pyllys

• ehe ehe

Isälläs oli kakkaa pyllyssä kun sua teki.

• kokkelinokka
        ehe ehe kirjoitti:

Isälläs oli kakkaa pyllyssä kun sua teki.

Moi taas, Muistas ny Kammata nePERSKARVATkusiperse

• aamukakka
        kokkelinokka kirjoitti:

Moi taas, Muistas ny Kammata nePERSKARVATkusiperse

No mikäs nyt on onko joku kakannut sun aamumuroihin?

• Pieni natu

Äsken kun lähdin salita kotiin, niin huppupäinen roinaaja poltteli röökiä pihalla ennen salille menoaan.

Roinaaja tekee askelkyykkyä puolet 10 kiloa kevyemmillä painolla kuin minä, vaikka painaa yli 20 kiloa enemmän.

• Testottaja

Hoho... pikku natu kyylää salilla muiden painoja, Meidän pikku salikyylä on niin epävarma itsestään, että miettii kuka roinaa, kuka ei ja millä painoilla kukin treenaa. On se vaikeaa elää tuollaisen kateuden vallassa.

Ja mistäs tiedät, millaisella paino-sarja-syklityksellä tämä oletettu roinari treenaa? Ei sitä aina tarvitse painaa sata lasissa jos muutenkin tulee lihasta.

• Pieni natu.
        Testottaja kirjoitti:

Hoho... pikku natu kyylää salilla muiden painoja, Meidän pikku salikyylä on niin epävarma itsestään, että miettii kuka roinaa, kuka ei ja millä painoilla kukin treenaa. On se vaikeaa elää tuollaisen kateuden vallassa.

Ja mistäs tiedät, millaisella paino-sarja-syklityksellä tämä oletettu roinari treenaa? Ei sitä aina tarvitse painaa sata lasissa jos muutenkin tulee lihasta.

"Ei sitä aina tarvitse painaa sata lasissa jos muutenkin tulee lihasta."

No ei todellakaan tarvitse koskaan painaa sata lasissa jos mömmöjä käyttää. Lihasta tulee kyllä.

Ja tämä roinaamisensa tunnustanut itsensä myrkyttäjä treenaa aina löysästi, kerran polki jopa kuntopyörää viisi minuuttia ja sen jälkeen totesi että kuntoilu ei ole hänen juttunsa.

• JORMArgh...
    • alan mies 73

Laaksossa ja Mäntymäellä käy joskus niitä huppupäisiä kundeja, jotka on aika komeitakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      80
      1965
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1270
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe