Kätkevä koiruus!

PiiloNiiloo.o

Mietiskelin tuossa, että oliskohan täällä koiruuden omistajaa jolla samanlaisia kokemuksia..

Elikkäs, oma reilu puolivuotias koira piilottelee herkkujansa/ luitansa.
Tökkii ne kuonolla jonnekkin soffan rakoon, ja huolellisesti peittelee jollain lelullansa tms. mitä nyt sattuu löytämään.:)

Ei ole suojeleva ruokaansa kohtaan muuten, antaa ottaa esim.suusta, jos tarvetta on, ja yleensä tulee viereen luuta järsiin.

Kissoja se pitää silmällä, etteivät mene liian lähelle apajia, ja ruokaillessa saattaa pienesti varottaa jos katti pyrkii liian lähelle.

Ei minua siis haittaa tämä piilottelu, ois vaan kiva kuulla vastaavanlaisista tapauksista!:)

13

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------------

      Aivan normaalia koiran käytöstä, ei mitään erikoista. Paitsi että tuo pitää opettaa pois koiralta, ei sohviin haudata ruokia.

    • hyvä tuoksu

      Eikö sittenkään haittaa kun löydät matoja kuhisevan mädäntyneen luun sohvasi tyynyjen välistä :((

    • AntakaaJoOlla!!!!!!!

      Jestas että on pikkumaista sakkia..... HOHHOIJAA!
      Jos ei omistajaa haittaa, ei pitäis teitäkään!

      • Etkö kestä totuutta?

        Omistajahan saa kasvattaa vaikka minkä tunkion sohvaansa, mutta tämä on keskustelu palsta ja jokaisella on vapaus omaan mielipiteeseensä. Ja kyllä olisi väärin aloittajaa kohtaan jos hän ei itse ymmärrä mitä ylimääräisiä elukoita voi saada noista sohvajemmoista, jos kukaan ei häntä asiasta valista.


      • Relaappa vähän
        Etkö kestä totuutta? kirjoitti:

        Omistajahan saa kasvattaa vaikka minkä tunkion sohvaansa, mutta tämä on keskustelu palsta ja jokaisella on vapaus omaan mielipiteeseensä. Ja kyllä olisi väärin aloittajaa kohtaan jos hän ei itse ymmärrä mitä ylimääräisiä elukoita voi saada noista sohvajemmoista, jos kukaan ei häntä asiasta valista.

        Voi lässyn lässyn lää! Löysää sitä nutturaas ja ota halko pois hanuristas.


      • Totuus oli taas kova
        Relaappa vähän kirjoitti:

        Voi lässyn lässyn lää! Löysää sitä nutturaas ja ota halko pois hanuristas.

        Voi lässyn lässyn lää! Löysää sitä nutturaas ja ota halko pois hanuristas.


      • Että olet lapselline
        Totuus oli taas kova kirjoitti:

        Voi lässyn lässyn lää! Löysää sitä nutturaas ja ota halko pois hanuristas.

        Hei etkö ihan aikuisten oikeasti osaa yhtään mitään muuta kuin kopsailla muiden kirjoituksia???

        Tuollainen käytös on normaalia n. 4v:ee lapsella mutta ei aikuisella ihmisellä eikä edes teinimöllöllä!


    • farmari

      Sitä sohvan välissä kasvavaa matofarmia voi lihottaa esim. ruokkimalla niitä vehnäjauhoilla. Myöskin kaurahiutaleet aika terveellisiä niille. Tosin osa niistä lähtee oma-aloitteisesti ruokaa etsimään ja jossain vaiheessa kuolevat sohvan täytteisiin tukehtuessan.

      • Eikö niille

        riitäkään ne pullanmurut mitä soffalla syötäessä sinne varisee?


      • ei sohvalla
        Eikö niille kirjoitti:

        riitäkään ne pullanmurut mitä soffalla syötäessä sinne varisee?

        Ehkä riittää - paha sanoo. Meillä kun ruokaillaan vaan ruokapöydän tai ruokailupöydän ääressä - ei siis sohvalla.


      • Kovinpa
        ei sohvalla kirjoitti:

        Ehkä riittää - paha sanoo. Meillä kun ruokaillaan vaan ruokapöydän tai ruokailupöydän ääressä - ei siis sohvalla.

        No kovinpa Teillä ollaan vanhanaikaisia ;D Kuka hiisi sitä nyt missään keittiön pöydän ääressä syö kuin jossain vanhan ajan suomileffassa? Nykyaikaan kuuluu että keittiössä valmistetaan ruoka, yleensä mikrossa, ja vedetään nopeasti naamaan soffalla ja jatketaan kaunareiden katsomista. Nuorempi väki toistaa saman tempin aamuyöstä kun kotiutuvat baarireissuiltansa tai pussikaljoiltansa Ja yleensä palauttavat safkat joko soffalle (tai persialaismatolle).


      • Nykynuorisoa.
        Kovinpa kirjoitti:

        No kovinpa Teillä ollaan vanhanaikaisia ;D Kuka hiisi sitä nyt missään keittiön pöydän ääressä syö kuin jossain vanhan ajan suomileffassa? Nykyaikaan kuuluu että keittiössä valmistetaan ruoka, yleensä mikrossa, ja vedetään nopeasti naamaan soffalla ja jatketaan kaunareiden katsomista. Nuorempi väki toistaa saman tempin aamuyöstä kun kotiutuvat baarireissuiltansa tai pussikaljoiltansa Ja yleensä palauttavat safkat joko soffalle (tai persialaismatolle).

        No nyt ymmärrän ettei ne matosetkaan häiritse sinua siellä sohvassa, sieltähän te varmaan syöttekin niitä, elävää ravintoa.


      • Yx Tollo kai
        Nykynuorisoa. kirjoitti:

        No nyt ymmärrän ettei ne matosetkaan häiritse sinua siellä sohvassa, sieltähän te varmaan syöttekin niitä, elävää ravintoa.

        Voe Voe? Taas ihan asiallinen alotus,mutta "Kaikkitietävät",toisia tollona pitävät,aina sekoilevat..Olis mukava,vaikka lukea,niistä kätkijöistä ja niiden parhaista piiloista?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe