Mietiskelin tuossa, että oliskohan täällä koiruuden omistajaa jolla samanlaisia kokemuksia..
Elikkäs, oma reilu puolivuotias koira piilottelee herkkujansa/ luitansa.
Tökkii ne kuonolla jonnekkin soffan rakoon, ja huolellisesti peittelee jollain lelullansa tms. mitä nyt sattuu löytämään.:)
Ei ole suojeleva ruokaansa kohtaan muuten, antaa ottaa esim.suusta, jos tarvetta on, ja yleensä tulee viereen luuta järsiin.
Kissoja se pitää silmällä, etteivät mene liian lähelle apajia, ja ruokaillessa saattaa pienesti varottaa jos katti pyrkii liian lähelle.
Ei minua siis haittaa tämä piilottelu, ois vaan kiva kuulla vastaavanlaisista tapauksista!:)
Kätkevä koiruus!
13
62
Vastaukset
- --------------------
Aivan normaalia koiran käytöstä, ei mitään erikoista. Paitsi että tuo pitää opettaa pois koiralta, ei sohviin haudata ruokia.
- hyvä tuoksu
Eikö sittenkään haittaa kun löydät matoja kuhisevan mädäntyneen luun sohvasi tyynyjen välistä :((
- AntakaaJoOlla!!!!!!!
Jestas että on pikkumaista sakkia..... HOHHOIJAA!
Jos ei omistajaa haittaa, ei pitäis teitäkään!- Etkö kestä totuutta?
Omistajahan saa kasvattaa vaikka minkä tunkion sohvaansa, mutta tämä on keskustelu palsta ja jokaisella on vapaus omaan mielipiteeseensä. Ja kyllä olisi väärin aloittajaa kohtaan jos hän ei itse ymmärrä mitä ylimääräisiä elukoita voi saada noista sohvajemmoista, jos kukaan ei häntä asiasta valista.
- Relaappa vähän
Etkö kestä totuutta? kirjoitti:
Omistajahan saa kasvattaa vaikka minkä tunkion sohvaansa, mutta tämä on keskustelu palsta ja jokaisella on vapaus omaan mielipiteeseensä. Ja kyllä olisi väärin aloittajaa kohtaan jos hän ei itse ymmärrä mitä ylimääräisiä elukoita voi saada noista sohvajemmoista, jos kukaan ei häntä asiasta valista.
Voi lässyn lässyn lää! Löysää sitä nutturaas ja ota halko pois hanuristas.
- Totuus oli taas kova
Relaappa vähän kirjoitti:
Voi lässyn lässyn lää! Löysää sitä nutturaas ja ota halko pois hanuristas.
Voi lässyn lässyn lää! Löysää sitä nutturaas ja ota halko pois hanuristas.
- Että olet lapselline
Totuus oli taas kova kirjoitti:
Voi lässyn lässyn lää! Löysää sitä nutturaas ja ota halko pois hanuristas.
Hei etkö ihan aikuisten oikeasti osaa yhtään mitään muuta kuin kopsailla muiden kirjoituksia???
Tuollainen käytös on normaalia n. 4v:ee lapsella mutta ei aikuisella ihmisellä eikä edes teinimöllöllä!
- farmari
Sitä sohvan välissä kasvavaa matofarmia voi lihottaa esim. ruokkimalla niitä vehnäjauhoilla. Myöskin kaurahiutaleet aika terveellisiä niille. Tosin osa niistä lähtee oma-aloitteisesti ruokaa etsimään ja jossain vaiheessa kuolevat sohvan täytteisiin tukehtuessan.
- Eikö niille
riitäkään ne pullanmurut mitä soffalla syötäessä sinne varisee?
- ei sohvalla
Eikö niille kirjoitti:
riitäkään ne pullanmurut mitä soffalla syötäessä sinne varisee?
Ehkä riittää - paha sanoo. Meillä kun ruokaillaan vaan ruokapöydän tai ruokailupöydän ääressä - ei siis sohvalla.
- Kovinpa
ei sohvalla kirjoitti:
Ehkä riittää - paha sanoo. Meillä kun ruokaillaan vaan ruokapöydän tai ruokailupöydän ääressä - ei siis sohvalla.
No kovinpa Teillä ollaan vanhanaikaisia ;D Kuka hiisi sitä nyt missään keittiön pöydän ääressä syö kuin jossain vanhan ajan suomileffassa? Nykyaikaan kuuluu että keittiössä valmistetaan ruoka, yleensä mikrossa, ja vedetään nopeasti naamaan soffalla ja jatketaan kaunareiden katsomista. Nuorempi väki toistaa saman tempin aamuyöstä kun kotiutuvat baarireissuiltansa tai pussikaljoiltansa Ja yleensä palauttavat safkat joko soffalle (tai persialaismatolle).
- Nykynuorisoa.
Kovinpa kirjoitti:
No kovinpa Teillä ollaan vanhanaikaisia ;D Kuka hiisi sitä nyt missään keittiön pöydän ääressä syö kuin jossain vanhan ajan suomileffassa? Nykyaikaan kuuluu että keittiössä valmistetaan ruoka, yleensä mikrossa, ja vedetään nopeasti naamaan soffalla ja jatketaan kaunareiden katsomista. Nuorempi väki toistaa saman tempin aamuyöstä kun kotiutuvat baarireissuiltansa tai pussikaljoiltansa Ja yleensä palauttavat safkat joko soffalle (tai persialaismatolle).
No nyt ymmärrän ettei ne matosetkaan häiritse sinua siellä sohvassa, sieltähän te varmaan syöttekin niitä, elävää ravintoa.
- Yx Tollo kai
Nykynuorisoa. kirjoitti:
No nyt ymmärrän ettei ne matosetkaan häiritse sinua siellä sohvassa, sieltähän te varmaan syöttekin niitä, elävää ravintoa.
Voe Voe? Taas ihan asiallinen alotus,mutta "Kaikkitietävät",toisia tollona pitävät,aina sekoilevat..Olis mukava,vaikka lukea,niistä kätkijöistä ja niiden parhaista piiloista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701